Γεια σας.
Στείλτε μου ένα email: radka@casino.guru μέσω της διεύθυνσης email που χρησιμοποιήσατε κατά τη δημιουργία ενός λογαριασμού εδώ (email εγγραφής που μπορείτε να βρείτε στον λογαριασμό σας στην ενότητα "Το προφίλ μου") και θα διαγράψω οριστικά τον λογαριασμό σας.
Έχει πάει κάτι στραβά, παρακαλώ;
Εάν χρειάζεστε βοήθεια, απλώς ρωτήστε.
Hello.
Please send me an email: radka@casino.guru via the email address you used when creating an account here (registration email which can be found in your account in section "my profile") and I will delete your account permanently.
Has anything gone wrong, please?
If you need any help, just ask.
Εάν θέλετε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας σε ένα καζίνο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών και να τους πείτε ότι ζητάτε αυτοεξαίρεση, εναλλακτικά πείτε τους ότι θέλετε να κλείσει ο λογαριασμός σας, προσέξτε, όταν το ζητάτε... βεβαιωθείτε ότι τους παρέχετε τη διεύθυνση email σας, αυτή που χρησιμοποιήσατε για το άνοιγμα του λογαριασμού.
If you want to delete your account in a casino, you'll have to contact the customer support and tell them you request a self exclude, alternatively tell them you want your account to be closed, mind you,when requesting....make sure you provide them your email address, the one you used in opening the account.
Γεια σας, πρέπει να γράψετε στην υποστήριξη στα διάφορα καζίνο. Λαμβάνετε πρώτα δωρεάν περιστροφές, ώστε να μπορείτε να παραμείνετε πελάτης και να παίξετε για περισσότερο.
Hello, you have to write to the support in the different casinos. You get free spins first so that you can remain a customer and play for longer.
Hallo, sie müssen den Support in den verschiedenen Casinos anschreiben. Sie bekommen erstmal freispiele damit sie noch länger Kunde bleiben und spielen.
Δυστυχώς δεν υπάρχει το απόλυτο εργαλείο για να κλείσετε όλους τους λογαριασμούς σε όλα τα καζίνο που έχετε παίξει ποτέ. 🙁
Προσπαθούμε να αναπτύξουμε ένα τέτοιο εργαλείο, αλλά δεν είναι ακόμα έτοιμο.
Μια ευγενική σημείωση, εάν καταπολεμήσετε οποιαδήποτε μορφή εθισμού στον τζόγο, ενημερώστε πάντα το καζίνο για αυτόν τον λόγο αυτοαποκλεισμού.
Sadly there is no ultimate tool to close all accounts in all casinos you have ever played in. 🙁
We're trying to develop such tool, but it's far from ready yet.
Just a kind note, if you fight any form of gambling addiction, always inform the casino, about this reason for self-exclusion.
Η επιλογή βρίσκεται σχεδόν πάντα στις ρυθμίσεις, στο τέλος όλων
The option is almost always found in settings, at the end of everything
Χμ, αυτό δεν είναι αλήθεια. Αλλά αν βρίσκατε σχεδόν πάντα αυτήν την επιλογή στις ρυθμίσεις, μπορείτε να τραβήξετε ένα στιγμιότυπο οθόνης και να μας το δείξετε ίσως;
Hmm, that's not true. But if you almost always found this option in settings, can you take a screenshot and show it to us maybe ?
Ούτε με αυτό μπορώ να συμφωνήσω, γιατί όταν διαγράφεται ο λογαριασμός, το όνομα εξαφανίζεται, το οποίο αντικαθίσταται όπως βλέπουμε- Ανώνυμος. Το νήμα θα είναι ακόμα ορατό.
I can't agree with this either, because when the account is deleted, the name disappears, which is replaced as we can see- Anonymized. The thread will still be visible.
Λυπάμαι, γιατί έχετε ανοιχτό παράπονο. Απλώς δεν μπορώ να το κάνω αυτό τώρα.
Είστε βέβαιοι ότι δεν χρειάζεστε βοήθεια για το πρόβλημά σας; Μπορώ να ζητήσω από την Ομάδα Παραπόνων να κλείσει την καταγγελία για να κλείσει αυτός ο λογαριασμός, αυτό θέλετε, παρακαλώ;
I'm sorry, since you have an open complaint. I just can't do that now.
Are you really sure you don't need help with your issue? I can ask the Complaint Team to close the complaint in order to close this account, is this what you want, please?
Λοιπόν, προφανώς δεν κάνατε τίποτα για λογαριασμό μου, αλλά μην αφήνετε το παράπονο ανοιχτό, σταματήστε να μου στέλνετε μηνύματα για να προκαλέσετε κακοποίηση και αντίδραση, καθώς είστε πολύ αντιπαραγωγικοί, αλλά μην το αφήσετε ανοιχτό, απλώς θα σας αποκλείσω, ώστε να ξέρετε ότι παίρνουν δόλια τα χρήματα των ανθρώπων είναι άδικα και έχετε ένα λαιμό που είναι το μόνο που έχετε για να υπερασπιστείτε αυτό το καζίνο ή οποιοδήποτε άλλο για αυτό το θέμα, καθώς έχω δει πολλά παράπονα σε αυτό το φόρουμ δηλώνοντας ότι συνέβη σε πολλούς ανθρώπους.
Well you've clearly done nothing on my behalf but no leave the complain open stop messaging me as to provoke abuse and reaction as your very unproductive but no leave it open I'll just block you on my end so you know they are fraudulently taking people's money unfairly and you have a neck that's all you have to defend this casino or any for that matter as I've seen loads of complaints on this forum stating it happened to loads of people so
Θα μπορούσατε απλώς να σταματήσετε να είστε προσβλητικοί;
Ως διαχειριστής αυτού του φόρουμ, σας ρωτώ για μια τελευταία φορά. Οποιαδήποτε άλλη προσβλητική ανάρτηση θα διαγραφεί.
Ξέρετε ότι υπάρχουν εκατοντάδες ανοιχτές καταγγελίες, επομένως η ομάδα έχει μια εβδομάδα για κάθε στροφή, αυτό αναφέρεται στον οδηγό, φροντίστε να ρίξετε μια ματιά;
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Πρέπει να έχετε υπομονή. Ελπίζω να το καταλάβετε.
Καλό Σαββατοκύριακο!
Could you just stop being offensive?
As an admin of this forum, I ask you one last time. Any other offensive post will be deleted.
You know there are hundreds of open complaints, thus the Team has a week for each turn, this is stated in the guide, care to take a look?
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
You need to be patient. I hope you can understand that.
Have a nice weekend!
Θα σταματήσω να δημοσιεύω, απλώς υπερασπίζομαι τον εαυτό μου, θέλω να μην είμαι προσβλητικός και αντίο
I will stop posting I'm just defending my self I wish not to be offensive and googbye
Λοιπόν, έλαβα ένα μήνυμα από εσάς σήμερα, εξακολουθώ να θέλω να το αμφισβητήσω αυτό, καθώς ναι, θα μπορούσαν να παραβιαστούν ορισμένοι όροι που δεν γνώριζα, αλλά τα εν λόγω χρήματα θα έπρεπε να επιστραφούν αυτόματα στο καζίνο ως μπόνους που δεν εκπληρώθηκαν και τα χρήματα δεν θα έπρεπε ποτέ να καταδικαστεί καθώς δεν γνώριζα τους όρους ότι μπορούν να κάνουν ό,τι έκαναν καθώς άλλα καζίνο δεν επέτρεψαν παιχνίδια, αλλά αυτό δεν θα έπρεπε ποτέ να κάνει τον παίκτη να χάνει τα χρήματά του επ' αόριστον, όπως έκαναν εκεί, δεν έπρεπε να κάνουν όπως έκαναν εγώ' είμαι απλά ο πελάτης και με τιμώρησαν παράνομα κλέβοντας το 191,00 που είναι πολύ άδικο και υπάρχουν παιχνίδια και μπορώ ειλικρινά να πω ότι τα 40,00 συσσωρεύτηκαν δίκαια και τα 150,00 που κέρδισα στη ρουλέτα, οπότε όσον αφορά το στοίχημα ναι, δεν ήμουν εγώ σύμφωνα με αυτά, αλλά θα έπρεπε αφαιρέστε μέρος του στοιχήματος μπόνους από το πραγματικό μου στοίχημα, ώστε να παραβιάσω αυτές τις μονάδες αρκετά, μπορείτε να δείτε ότι είμαι θύμα κλοπής, αν μπορείτε να ξαναδείτε αυτό το θέμα, απλά ανακάλυψα ότι αυτό είναι παράνομο, μπορούν να μηνυθούν εάν έρθω σε επαφή με την επιτροπή τυχερών παιχνιδιών
So I got a message from you today I do still wish to dispute this as yes some terms could of been breached that I was unaware of but the money in question should of automatically been returned to the casino as bonus not fuffilled and the money should never be conviscated as I was unaware of there terms that they can do what they did as other casinos have not allowed games but that should never cause the player to loose his money indefinitely as they have done there not supposed to do wats they did as I'm just the customer and they punished me unlawfully by stealing the 191.00 that's very unfair and it's there games ando I can honestly say 40.00 was accumulated fair and the 150.00 I won on roulette so as regArds the wager yes it was not me according but they should deduct somega of the bonus wager against my actual wager so the breached these units fairly you can see I'm the victim of theft if you can relook at this issue just I found out this is illegal they can be sued if I got in touch with the gaming commission
Υπάρχει διαθέσιμο στο τέλος, αν κάτι δεν θα έπρεπε να τους επιτραπεί να κάνουν επιχειρηματική περίοδο, καθώς υπάρχει ιστότοπος που δεν τήρησε και παραβίασε νόμο και μπορεί να επιβληθεί πρόστιμο πιστεύω καθώς δεν έκανα τίποτα παράνομο μόνο έπαιξα εκεί παιχνίδια
There available on there end if anything they shouldn't be allowed to do business period as it's there site that did not abide and broke a law and can be fined I believe as I done nothing illegal only played there games
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.