Γεια σου, τι συμβαίνει με το σχήμα του εγκεφάλου και το ταλέντο του IQ Guy's;
Οι παίκτες είναι οι πιο έξυπνοι άνθρωποι που έχουν μάτι-αετό και κυρίως προσοχή και αντανακλαστικά μπροστά σε άλλους,
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, εμείς (εμείς: οι παίκτες) ξεχνάμε πόσο άξιοι και χωρίς συγκεκριμένη βάση είναι διασκορπισμένες οπουδήποτε στον κόσμο, απλώς πουλάμε τα ταλέντα μας φτηνά, αλλά αν το CasinoGuru και το κυρίως σημαντικό είστε επιθετικοί, τότε ζητάμε μια ομάδα υπογραφών για τον γκουρού του καζίνο και ρωτάμε για το άνοιγμα μιας νέας συγκεκριμένης ενότητας για την αξιολόγηση και την παρακολούθηση ευρημάτων ή άλλα παρόμοια πράγματα . Ποια είναι η ψήφος σας;
Hey, What's up brain shape and IQ talent Guy's?
Gamers are the most intelligent people which have eye-eagle and Mostly attention and reflexes in front of others,
During this time we (us: players) forgets ourselves talented how much worthy and without a specific base scattered anywhere of world just sell our talents cheap, but if CasinoGuru and Mostly important you are aggressive then we request a group signatures for casino guru and ask for opening a new specific section for valuing and tracking findings or other things like that . What is your vote?
Γεια, τι συμβαίνει Κουλέ;
Δύο από εμάς έχουμε διαβάσει την ανάρτησή σας μερικές φορές στη σειρά, και για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς μαζί σας, θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε μια πιο άμεση έκφραση αν δεν σας πειράζει.
Τι προσπαθείς να πεις, σε παρακαλώ; Στόχος μου είναι να απαντήσω σε οποιεσδήποτε ξεκάθαρες ερωτήσεις. Κανένα πρόβλημα με αυτό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Hey, What's up Koule?
Two of us have read your post a few times in a row, and to be completely honest with you, we could use a more direct expression if you don't mind.
What are you trying to say, please? I aim to answer any clearly stated questions. No problem with that.
Thanks in advance.
Πολύ ωραίο, χαίρομαι που κατάφερες να κερδίσεις. Είναι η πρώτη φορά που καταφέρατε να πετύχετε το τζάκποτ; 🎉😎😁
Very nice, I'm glad you managed to win. Is this the first time you've managed to hit the jackpot ? 🎉😎😁
Ω, έχω την αίσθηση ότι είναι από το τουρνουά μας ή κάνω λάθος; Τα παίζεις εδώ; 😊😎
Oh, I have a feeling this is from our tournament or am I wrong ? Do you play them here? 😊😎
Γεια σου Ράντκα,
Πώς είσαι?
Συγγνώμη αν προκάλεσα κάποια παρεξήγηση και κυρίως συγγνώμη για τα αγγλικά της εβδομάδας που σας έκανε να αφιερώσετε χρόνο για να διαβάσετε στη σειρά,
Εννοώ απλώς το άνοιγμα μιας επιπλέον ενότητας στο όνομα της ανταμοιβής Bugs ή κάτι που μπορεί να χειριστεί ο γκουρού, οπότε ο παίκτης αν βρει κάποιο σφάλμα, τότε μπορεί να είναι σίγουρος ότι το αντίγραφο ασφαλείας σας είναι εδώ για να σας βοηθήσει. Επειδή προσωπικά παρεμβαίνω στην αναφορά ενός σφάλματος, αλλά αρνήθηκαν να πληρώσουν ανταμοιβή. Υπέβαλα λοιπόν προηγούμενο μήνυμα, ελπίζω αυτό να είναι πιο ξεκάθαρο από το προηγούμενο μήνυμα.
Hey radka,
How R U?
Sorry if I caused to any misunderstanding, and Mostly sorry for my week English that caused you take time for read in row,
I just mean opening a extra section in name of Bugs reward or something which is able to handle by guru, so player if find any bug then they can rest assured your backup is here to help. Because personally i inter to reporting a bug but they refused to pay reward. So I submitted previous message, hope this one is clearer than previous post.
Γεια, μη διστάσετε να ξεκινήσετε το δικό σας νήμα σχετικά με αυτό το θέμα εάν σας ενδιαφέρει. Εάν χρειάζεστε, εδώ είναι μια μικρή βοήθεια. 🙂
Τέλος πάντων, ποιο ήταν το συγκεκριμένο bug; Εννοείτε ότι κάτι δεν πάει καλά με τον ιστότοπό μας; Για τι είδους ανταμοιβή μιλάμε παρακαλώ;
Μπορείς να με βοηθήσεις λίγο σε αυτό που λες;
Hi, feel free to start your own thread on this topic if you are interested. If you need, here is a little help. 🙂
Anyway, what was the specific bug ? You mean there is something wrong with our site ? What kind of reward are we talking about please ?
Can you help me a little with what you're saying ?
Λυπάμαι που ακούω αυτόν τον αδερφό, ευτυχώς έχω ήδη λάβει τη δωροκάρτα amazon και την έχω εξαργυρώσει στον λογαριασμό μου
So sorry to hear that brother, fotunately i've received already the amazon gift card and redeemed to my account
Νομίζω ότι όλοι προσπαθήσαμε να σας εξηγήσουμε τι πρέπει να γίνει, και προσωπικά δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο τρόπο να το κάνω. Ο Juraj υποτίθεται ότι θα ήταν σε επαφή μαζί σου, αυτό συνέβη;
I think we have all tried to explain to you what needs to be done, and I personally cannot think of a better way to do it. Juraj was supposed to be in contact with you, is that what happened ?
Ειλικρινά, εδώ και τρεις μήνες, περιμέναμε την επιβεβαίωση του email σας. Ρώτησα τον Juraj για τελευταία φορά αν υπήρξε κάποια πρόοδος ακόμα. Ειλικρινά δεν έχω άλλο τρόπο να εκφράσω πώς αποτυγχάνατε συνεχώς να συνεργάζεστε, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να σας στείλουμε το κουπόνι. 🙁 Αν και ο Juraj σας το έστειλε ούτως ή άλλως:
Frankly, for three months, we've been waiting for your email confirmation. I asked Juraj for the last time whether there was any progress yet. I honestly have no other way to express how you've been constantly failing to cooperate, leaving us unable to send you the voucher. 🙁 Though Juraj sent it to you anyway:
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.