Αγαπητέ χρήστη, με κάθε δυνατό σεβασμό, το ψέμα και η χρήση βίαιων εκφράσεων καθώς και υβριστική γλώσσα, για παράδειγμα, δεν επιτρέπεται. Είναι τόσο απλό.
Μια προειδοποίηση με πιθανές συνέπειες δεν είναι απειλητική. Σκεφτείτε ότι.
Dear user, with all possible respect, lying and using violent expressions as well as abusive language, for instance, is not allowed. It is as simple as that.
A warning with possible consequences isn't threatening. Consider that.
Σου είπα ότι όσο μπορούμε να μιλάμε σαν άνθρωποι δεν χρειάζεται να απαγορεύεσαι. Η Radka μόλις σας προειδοποίησε ότι αν συνεχίσετε αυτό που γράψατε πριν, μπορεί να σας αποκλειστούν. Είναι απλώς μια ερμηνεία των κανόνων που υπάρχουν εδώ στο φόρουμ.
I told you that as long as we can talk like human beings you don't need to get banned. Radka just warned you that if you continue what you wrote before, you might get banned. It's just an interpretation of the rules that exist here on the forum.
Δυστυχώς και εδώ πάλι κάνεις λάθος. Οι διαχειριστές δεν χειρίζονται παράπονα. Ως εκ τούτου, δεν έχουμε καμία εξουσία στη διαδικασία. Όσο περισσότερο γράφετε, τόσο περισσότερο γίνεται σαφές ότι οδηγείστε κυρίως από τις υποθέσεις σας.
Έχετε ακούσει ποτέ ότι «η υπόθεση είναι η μητέρα όλων των λαθών»;
(Eugene Lewis Fordsworthe)
Επιστρέψτε στη διαδικασία καταγγελίας, μπορείτε να ακολουθήσετε την ορθότητά της συμβουλευόμενοι αυτόν τον οδηγό εάν θέλετε:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
"Κάθε εμπλεκόμενο μέρος (εσείς, το καζίνο ή η ομάδα του Γκουρού του Καζίνο) έχει επτά ημέρες για να απαντήσει όταν απαιτείται να το πράξει για να προχωρήσει η καταγγελία. Όταν αυτή η περίοδος παρέλθει χωρίς απάντηση, συνήθως επιλέγουμε να παρατείνουμε το χρονικό όριο για άλλες επτά ημέρες.
Καθώς η επιτυχής επίλυση μιας καταγγελίας απαιτεί συχνά πολλή επικοινωνία μεταξύ των τριών μερών, ο συνολικός χρόνος μπορεί να αθροιστεί. Ο μέσος χρόνος που απαιτείται για το κλείσιμο των καταγγελιών που επιλύθηκαν με επιτυχία είναι περίπου 21 ημέρες από την ημερομηνία υποβολής τους, αλλά και πάλι, αυτό διαφέρει πολύ από τη μία καταγγελία στην άλλη».
Φιγούρες. 🙏
https://casino.guru/vave-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-been
Ελπίζω να ξεπεράσουμε την αρχική φασαρία και να συνεχίσουμε ως λογικοί άνθρωποι.
Sadly, even here, you are mistaken again. Admins do not handle complaints; hence, we hold no power over the process. The more you write, the more it becomes clear that you are mostly driven by your assumptions.
Have you ever heard that "assumption is the mother of all mistakes"?
(Eugene Lewis Fordsworthe)
Back to the complaint process, you can follow its correctness by consulting this guide if you like:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
"Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
Figures. 🙏
https://casino.guru/vave-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-been
I hope we just overcame the initial fuss and may go on as reasonable people.
Οι υποθέσεις μου; Δεν θα συζητήσω με αφελείς ανθρώπους. Θέλετε να συμπεριφέρεστε σαν να κάνετε τη χάρη στον κόσμο, προχωρήστε. Ζήστε στο όνειρο όλων σας.
My assumptions? I’m not gunna debate with naive people. Y’all want act like y’all are doing the world a favor, go ahead. Live in y’all’s dream.
Ναι, παρακολουθώ το βίντεο καζίνο. Το καζίνο για κινητά Vera&John είναι το καλύτερο για μένα. Καζίνο Vera&John
Yes, I'm following the video casino. Vera&John mobile casino is the best for me. Vera&John casino
Sim, estou seguindo pelo videos-cassino. O cassino móvel Vera&John é o melhor para mim. Vera&John casino
Γεια σας, ακολουθήσατε εμάς και τη σελίδα μας στο youtube; Νομίζω ότι για αυτό είναι αυτό το νήμα; Έχετε δει μερικά από τα βίντεό μας; 😀
Hi, did you follow us and our youtube page ? I think that's what this thread is for ? Have you seen some of our videos ? 😀
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.