ΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΠρόκειται για το ηφαίστειο Βέγκας

Πρόκειται για το ηφαίστειο Βέγκας (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από Kevinderose
|
7114 προβολές 24 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Hello i play Vulkanvegas.com and don't know what to do they delay payouts i won € 11169 of which the casino charged me 20% horror but well i'm trying to continue to run the € 9300 casino support at the beginning said to wait up to 14 days and that verification I passed back in 2021, after 5 days I wrote to the support service whether all is well they said no and that I should send them a payroll document and that I have not been verified and I need to wait again 14 days I think it's a scam and I will not see my money and unfortunately I invested € 2750 in this casino

Maksym777
πριν από 2 έτη

Hello there,

I understand that it may look like a delay from your point of view, but as far as I understand, you were verified in 2021, so on the other hand, your personal information may be outdated. The fact that you have successfully passed KYC or any other verification in the past does not mean that you are verified for the rest of your life.

If I may, I ask you to cooperate with the casino, because if you don't you will not get verified and it means you will not receive the winnings. You've won quite an amount and it is also possible, that it triggered further checks, but do not worry - it's quite normal. 

Do your best to pass the verification (and yes it can take even 14 days in some cases), if everything is in order, there is no reason not to pay you out.

The verification does not mean that the casino is scamming you.

πριν από 2 μήνες

Έτσι, πριν από λίγους μήνες κέρδισα ένα επιβλητικό ποσό 10.000 € με 20 σεντς στο Cygnus 2. Μετά από λίγες μέρες πλήρωσαν τα χρήματά μου χωρίς κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι τους αρέσει να περιμένουν και να δουν αν θα χάσεις κάποια από τα χρήματα ή, ακόμα καλύτερα, όλα. Απλά πρέπει να είσαι σκληρός. Ένα από τα «κόλπα» μου είναι να βάλω ένα όριο απώλειας για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μετά από μια ελαφρώς υψηλότερη νίκη, ώστε να μην μπω στον πειρασμό να στοιχηματίσω ξανά τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
christianmirass
πριν από 2 μήνες

So basically you have a good experience with the casino, you just need to be careful according to your opinion. It's great that you can set a limit like this and that the casino has such responsible gambling tools.

Then you withdraw most or all of your money.

Also, congratulations on your win, it's great and hopefully you'll hit another one. 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Ναι, πραγματικά πρέπει να είσαι προσεκτικός. Και η επιλογή του ορισμού ενός ορίου απώλειας για μία ημέρα έχει σίγουρα αποδειχθεί αποτελεσματική. Πλέον έχω περάσει στην ανάληψη μικρότερων ποσών γιατί παρατήρησα ότι μπορεί να προκύψουν προβλήματα από 2500€ το αργότερο, για παράδειγμα αιτήματα για έγγραφα που έχουν ήδη υποβληθεί ή οτιδήποτε άλλο. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που βλέπω με αυτό το καζίνο, ωστόσο, είναι ότι το ποσό που θέλετε να κάνετε ανάληψη δεν αφαιρείται από τον λογαριασμό παίκτη σας. Έτσι, εάν δεν θέσετε ένα όριο απώλειας και συνεχίσετε να παίζετε, μπορεί γρήγορα να συμβεί να πέσετε κατά λάθος κάτω από το ποσό που θέλετε να κάνετε ανάληψη κατά μερικά σεντ. Ακόμα κι αν κερδίσετε ξανά μερικές εκατοντάδες ευρώ στη συνέχεια, το αίτημα κατάθεσης ακυρώνεται αυτόματα. Επομένως, μπορώ μόνο να προτείνω το όριο απώλειας. Ωστόσο, η ενότητα «υπεύθυνο παιχνίδι» είναι σχετικά κρυμμένη. Μπορείτε να το βρείτε στις Ρυθμίσεις, πολύ μικρό στο κάτω μέρος του προφίλ.


Χαίρομαι αν μπορώ να βοηθήσω! 😇 Με εκτίμηση, Christian

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
christianmirass
πριν από 2 μήνες

This is certainly useful information that could help players, so thank you again. 

Although these options are not completely visible, it is nice that the casino has them at all. You wouldn't find it in every casino and maybe temptation would eventually prevail. 

Anyway, did you pass the verification successfully in this casino ? I see you say that if you request a larger withdrawal, the casino asks for different documents. Has this happened to you? What were the specific ones ? 🙂

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Ναι, έχω επαληθευτεί πλήρως. Αυτή τη στιγμή έχω άλλο πρόβλημα και περιμένω ποσό 3.300 € από τις 15 Αυγούστου 2024. Ποσό 500 €, το οποίο ήθελα να αποσύρω περίπου μισή ώρα νωρίτερα, μεταφέρθηκε στις 17 Αυγούστου 2024. Το άλλο λείπει ακόμη ποσό. Η υποστήριξη συνεχίζει να με απογοητεύει. Μόλις σήμερα υπέβαλα νέα καταγγελία. Πολύ ενοχλητικό!

Αυτόματη μετάφραση:
christianmirass
πριν από 3 εβδομάδες

We give casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal but from what you mention you are getting close. We'll see if the team needs to step in or if you get the money sooner. 

Anyway, did they tell you why it's been almost two weeks? Is there a reason? 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη