Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΜικρή ανάληψη σε τραπεζικό λογαριασμό

Μικρή ανάληψη σε τραπεζικό λογαριασμό (σελίδα 7)

πριν από 2 έτη από Joanna22
|
69.181 προβολές 267 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...14
πριν από 1 έτος

Ακόμα δεν με αφήνουν να βγάλω τα λεφτά, θα σου εξηγήσω καλά την κατάστασή μου, κοίτα, ζήτησαν τα εξής δικαιολογητικά... Ταυτότητα, αποδεικτικό τραπεζικού λογαριασμού κτλ. Οπότε όλα τα έγγραφα είναι Ισπανικά, αλλά είμαι από τη Βραζιλία, οπότε ζω στην Ισπανία εδώ και πολλά χρόνια. Στην πραγματικότητα, έχω ισπανική υπηκοότητα και στην Ισπανία είμαι αυτοαπασχολούμενος, εννοώ ότι έχω μια μικρή επιχείρηση, οπότε μερικές φορές δεν καταλαβαίνω γιατί απορρίπτουν την τεκμηρίωσή μου, αλλά hey, θα συνεχίσω να προσπαθώ, σας ευχαριστώ για όλα 😊

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

To tell you the truth, I'm not sure what I would say. We're all trying to help and I think the players are recommending some pretty reasonable things since they've been through it too. I don't understand what the problem is if they keep rejecting your documents. The email that player nigeljc59 recommended, you already wrote there ? 

Of course, if you manage to manage everything in the end, let us know, because it's quite a complicated situation. 

πριν από 1 έτος

🙂

πριν από 1 έτος

Hey is there something you want to add or are you just following what's going on ? 🙂

Asd9keko
πριν από 1 έτος

file κοίτα τι λέει 😤

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Απορρίπτω πάλι 😒

Αυτόματη μετάφραση:
Tatiana848T
πριν από 1 έτος

Normally if I have a problem with something I find a friend to share the issue with and see if you can resolve it together. It's not that difficult you have to follow the process

πριν από 1 έτος

file κοίτα τι λέει 😤

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I still think the main point is to get in touch with support and provide the correct documents to pass verification.

πριν από 1 έτος

file Γεια σας, τι σημαίνει αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
Tatiana848T
πριν από 1 έτος

You need to verify your account within 21 days to enjoy higher deposit/withdrawal limits. I explained it before. You have reached the initial threshold that mifinity set for depositing and withdrawing so you have to use the app verify the necessary documentation and go through KYC and then you can deposit and withdraw up to 10,000 without having to do it again

πριν από 1 έτος

I have never used this method for deposits and cashouts. Is it used by New Zealand players?

in casinos which I personally play I use only cards and withdraw directly to them. Usually receive my money the same day, can be delay but no more than 3 days

benny_cakeking
πριν από 1 έτος

In my experience in the UK you can deposit with cards but only withdraw with a bank transfer which is more expensive than ewallets like mifinity and take more time.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων από την πλατφόρμα mifinify, έστειλαν όλα τα έγγραφα που ζήτησαν και λένε ότι δεν είναι σωστό, διάολε, τι συμβαίνει με αυτούς τους ανθρώπους;

Αυτόματη μετάφραση:
Tatiana848T
πριν από 1 έτος

Are we still talking about the same problem ? It's been dragging on for a long time. What is wrong with the documentation you sent ? What's not correct?

Cristianfs10
πριν από 1 έτος

As long as you have followed the verfication process as stated on the app you should be fine. Also your bank account that the withdrawal needs to go to has to be verified. If this is all done then it should be ready for withdrawal in 24hrs and then minutes once you withdraw.

Cristianfs10
πριν από 1 έτος

I think you have to do it through the app for address verfication I sent a bank statement and that was accepted.

Cristianfs10
πριν από 1 έτος

If it's address verfication it needs to have your home address on it. Bank verfication your banks address and Iban. For further clarification contact customerservices@mifinity.com

πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω κερδίσει περίπου 14.000 ευρώ και το καζίνο λέει ότι μπορώ να κάνω ανάληψη μέσω mifinity. Προσπαθώ να συνδεθώ εκεί αλλά ο λογαριασμός είναι κλειδωμένος επικοινωνήστε με την υποστήριξη αμέσως δεν άκουσε τίποτα εδώ και 4 μέρες!!!!! Έχει κανείς συμβουλές για το τι πρέπει να κάνω; Πού είναι το πιο έξυπνο μέρος για να μεταφέρετε τα χρήματα από το mifinity;

κτλ. Mike

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μπορείτε να κάνετε μεταφορά στον λογαριασμό σας avanza; Θα επικοινωνήσουν με τη Σουηδική Φορολογική Υπηρεσία;

Αυτόματη μετάφραση:
Mickem99
πριν από 1 έτος

Email customerservices@mifinty.com they will answer that enquiry

Anonymized534
πριν από 1 έτος

Περίμενα 4 μέρες τώρα!! Έχει κανείς συμβουλές για το πού είναι καλύτερο και ευκολότερο να μεταφέρετε χρήματα από τη mifinity ακούσατε για revault;

Παρακαλώ συμβουλέψτε

Αυτόματη μετάφραση:
Mickem99
πριν από 1 έτος

My dealings with them were always good maximum 24hrs reply time. I can't advise anything else if you can't get verified through the app

1...6 7 8...14
Μετάβαση στη σελίδααπό 14 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα