πριν από 11 μήνες
Για περαιτέρω διευκρίνιση επικοινωνήστε
clientservices@mifinity.com
For further clarification contact
clientservices@mifinity.com
0
Για περαιτέρω διευκρίνιση επικοινωνήστε
clientservices@mifinity.com
For further clarification contact
clientservices@mifinity.com
Σας έχουν ήδη πει: ολοκληρώνετε μια επαλήθευση όταν εγγραφείτε και μπορεί να απαιτήσουν νέες επαληθεύσεις αργότερα (όπως είναι η περίπτωσή σας), απλώς συνεργαστείτε και στείλτε τα έγγραφα που ζητούν. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ το mifinity αλλά αν χρησιμοποιώ παρόμοια πορτοφόλια (skrill), απλά πρέπει να ολοκληρώσεις την επαλήθευση και τέλος.
They have already told you: you complete a verification when you register and they may require new verifications later (as is your case), simply collaborate and send the documents they ask for. I have never used mifinity but if I use similar wallets (skrill), you simply have to complete the verification and that's it.
Ya te lo han dicho: completas una verificación al registrarte y pueden exigir nuevas verificaciones luego (como es tu caso), simplemente colabora y envia los documentos que te pidan. Nunca he usado mifinity pero si uso billeteras similares (skrill), simplemente tienes que completar la verificación y listo
Καταφέρατε τελικά να ολοκληρώσετε την επαλήθευση ή εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα; Νομίζω ότι οι απαντήσεις των άλλων παικτών είναι σίγουρα κατάλληλες και ελπίζω να σε βοήθησαν στο πρόβλημά σου. Εν πάση περιπτώσει, μπορείτε να μας ενημερώσετε πώς τα πάτε και αν όλα πάνε ομαλά ή ακόμα δυσκολεύεστε; 🙂
Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂
Καταφέρατε τελικά να ολοκληρώσετε την επαλήθευση ή εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα; Νομίζω ότι οι απαντήσεις των άλλων παικτών είναι σίγουρα κατάλληλες και ελπίζω να σε βοήθησαν στο πρόβλημά σου. Εν πάση περιπτώσει, μπορείτε να μας ενημερώσετε πώς τα πάτε και αν όλα πάνε ομαλά ή ακόμα δυσκολεύεστε; 🙂
Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂
Ακόμα δεν με αφήνουν να βγάλω τα λεφτά, θα σου εξηγήσω καλά την κατάστασή μου, κοίτα, ζήτησαν τα εξής δικαιολογητικά... Ταυτότητα, αποδεικτικό τραπεζικού λογαριασμού κτλ. Οπότε όλα τα έγγραφα είναι Ισπανικά, αλλά είμαι από τη Βραζιλία, οπότε ζω στην Ισπανία εδώ και πολλά χρόνια. Στην πραγματικότητα, έχω ισπανική υπηκοότητα και στην Ισπανία είμαι αυτοαπασχολούμενος, εννοώ ότι έχω μια μικρή επιχείρηση, οπότε μερικές φορές δεν καταλαβαίνω γιατί απορρίπτουν την τεκμηρίωσή μου, αλλά hey, θα συνεχίσω να προσπαθώ, σας ευχαριστώ για όλα 😊
They still won't let me withdraw the money, I'll explain my situation well, look, they requested the following documentation... ID card, proof of bank account, etc. So all my documentation is Spanish, but I'm from Brazil, so I've been living in Spain for many years. In fact, I have Spanish nationality and in Spain I am self-employed, I mean I have a small business so sometimes I don't understand why they reject my documentation, but hey, I'll keep trying, thank you for everything 😊
Todavía no mi deja retirarlo dinero ,,te voy explicar bien mi situación,mira ellos mi solicitaron las siguientes documentación.. carnet de identidad justificante de cuenta bancaria etc entonces toda mi documentación san española pero soy de Brasil , entonces estoy viviendo muchas años en España de echo tengo la nacionalidad española y en España voy autónoma osea tengo una pequeña empresa entonces h as veces no entiendo porque rechaza mi documentación ,,pero bueno siguiere ententando gracias por tudo 😊
Εάν το κάνατε για να ανοίξετε τον λογαριασμό και μπορέσατε να κάνετε κατάθεση, τότε θα πρέπει να μπορείτε να το κάνετε ξανά 😁
If you did it to open the account and were able to deposit then you should be able to do it again 😁
Ακόμα δεν με αφήνουν να βγάλω τα λεφτά, θα σου εξηγήσω καλά την κατάστασή μου, κοίτα, ζήτησαν τα εξής δικαιολογητικά... Ταυτότητα, αποδεικτικό τραπεζικού λογαριασμού κτλ. Οπότε όλα τα έγγραφα είναι Ισπανικά, αλλά είμαι από τη Βραζιλία, οπότε ζω στην Ισπανία εδώ και πολλά χρόνια. Στην πραγματικότητα, έχω ισπανική υπηκοότητα και στην Ισπανία είμαι αυτοαπασχολούμενος, εννοώ ότι έχω μια μικρή επιχείρηση, οπότε μερικές φορές δεν καταλαβαίνω γιατί απορρίπτουν την τεκμηρίωσή μου, αλλά hey, θα συνεχίσω να προσπαθώ, σας ευχαριστώ για όλα 😊
They still won't let me withdraw the money, I'll explain my situation well, look, they requested the following documentation... ID card, proof of bank account, etc. So all my documentation is Spanish, but I'm from Brazil, so I've been living in Spain for many years. In fact, I have Spanish nationality and in Spain I am self-employed, I mean I have a small business so sometimes I don't understand why they reject my documentation, but hey, I'll keep trying, thank you for everything 😊
Todavía no mi deja retirarlo dinero ,,te voy explicar bien mi situación,mira ellos mi solicitaron las siguientes documentación.. carnet de identidad justificante de cuenta bancaria etc entonces toda mi documentación san española pero soy de Brasil , entonces estoy viviendo muchas años en España de echo tengo la nacionalidad española y en España voy autónoma osea tengo una pequeña empresa entonces h as veces no entiendo porque rechaza mi documentación ,,pero bueno siguiere ententando gracias por tudo 😊
Να σου πω την αλήθεια, δεν είμαι σίγουρος τι θα έλεγα. Όλοι προσπαθούμε να βοηθήσουμε και νομίζω ότι οι παίκτες προτείνουν αρκετά λογικά πράγματα αφού το έχουν περάσει και αυτοί. Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα αν συνεχίζουν να απορρίπτουν τα έγγραφά σας. Το email που πρότεινε ο παίκτης nigeljc59, το γράψατε ήδη εκεί;
Φυσικά, αν τελικά καταφέρεις να τα καταφέρεις όλα, ενημέρωσε μας, γιατί είναι αρκετά περίπλοκη η κατάσταση.
To tell you the truth, I'm not sure what I would say. We're all trying to help and I think the players are recommending some pretty reasonable things since they've been through it too. I don't understand what the problem is if they keep rejecting your documents. The email that player nigeljc59 recommended, you already wrote there ?
Of course, if you manage to manage everything in the end, let us know, because it's quite a complicated situation.
Κανονικά, αν έχω πρόβλημα με κάτι, βρίσκω έναν φίλο να μοιραστώ το πρόβλημα και να δω αν μπορείτε να το λύσετε μαζί. Δεν είναι τόσο δύσκολο να ακολουθήσεις τη διαδικασία
Normally if I have a problem with something I find a friend to share the issue with and see if you can resolve it together. It's not that difficult you have to follow the process
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το κύριο σημείο είναι να έρθετε σε επαφή με την υποστήριξη και να παρέχετε τα σωστά έγγραφα για να περάσετε την επαλήθευση.
I still think the main point is to get in touch with support and provide the correct documents to pass verification.
Πρέπει να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας εντός 21 ημερών για να απολαύσετε υψηλότερα όρια κατάθεσης/ανάληψης. Το εξήγησα πριν. Φτάσατε το αρχικό όριο που όρισε το mifinity για κατάθεση και ανάληψη, επομένως πρέπει να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή για να επαληθεύσετε την απαραίτητη τεκμηρίωση και να περάσετε από το KYC και, στη συνέχεια, μπορείτε να καταθέσετε και να κάνετε ανάληψη έως και 10.000 χωρίς να χρειαστεί να το κάνετε ξανά
You need to verify your account within 21 days to enjoy higher deposit/withdrawal limits. I explained it before. You have reached the initial threshold that mifinity set for depositing and withdrawing so you have to use the app verify the necessary documentation and go through KYC and then you can deposit and withdraw up to 10,000 without having to do it again
Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αυτή τη μέθοδο για καταθέσεις και εκταμιεύσεις. Χρησιμοποιείται από παίκτες της Νέας Ζηλανδίας;
στα καζίνο που παίζω προσωπικά χρησιμοποιώ μόνο κάρτες και αποσύρω απευθείας σε αυτά. Συνήθως λαμβάνω τα χρήματά μου την ίδια μέρα, μπορεί να καθυστερήσει αλλά όχι περισσότερο από 3 ημέρες
I have never used this method for deposits and cashouts. Is it used by New Zealand players?
in casinos which I personally play I use only cards and withdraw directly to them. Usually receive my money the same day, can be delay but no more than 3 days
Από την εμπειρία μου στο Ηνωμένο Βασίλειο, μπορείτε να κάνετε κατάθεση με κάρτες, αλλά μόνο να κάνετε ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα, το οποίο είναι πιο ακριβό από τα πορτοφόλια όπως το mifinity και απαιτεί περισσότερο χρόνο.
In my experience in the UK you can deposit with cards but only withdraw with a bank transfer which is more expensive than ewallets like mifinity and take more time.
Γεια σας, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων από την πλατφόρμα mifinify, έστειλαν όλα τα έγγραφα που ζήτησαν και λένε ότι δεν είναι σωστό, διάολε, τι συμβαίνει με αυτούς τους ανθρώπους;
Hello, I don't understand why I can't withdraw the money from the mifinify platform, they sent all the documentation that they requested and they say that it's not correct, damn, what's going on with those people?
Hola no entiendo porque no puedo retirarlo el dinero de la plataforma de mifinify mandó todas documentación que mi solicitaron y mi dice que no es correcto jolín qué pasa con esa gente
Μιλάμε ακόμα για το ίδιο πρόβλημα; Σέρνεται εδώ και πολύ καιρό. Τι συμβαίνει με την τεκμηρίωση που στείλατε; Τι δεν είναι σωστό;
Are we still talking about the same problem ? It's been dragging on for a long time. What is wrong with the documentation you sent ? What's not correct?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.