πριν από 1 έτος
Αυτό έκανα, σκάναρα και το πρόσωπό μου
That's what I did, I scanned my face too
Eso echo yo escaneado mi rostro también
0
Αυτό έκανα, σκάναρα και το πρόσωπό μου
That's what I did, I scanned my face too
Eso echo yo escaneado mi rostro también
Γεια σας, πολύ καλά, τι πρέπει να στείλετε για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό σας; Γιατί έστειλα την ταυτότητά μου στην τράπεζα της τράπεζας και σε όλα και δεν το επαλήθευσαν; Τι μπορώ να στείλω για να το επαληθεύσουν; Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε?
Hello, very good, what do you have to send so they can verify your account? Why did I send my ID to the bank's bank and everything and they didn't verify it? What can I send so they can verify it? Could you help me?
Hola muy buenas que tienes que envía para que te verifiquen la cuenta ? Por qué yo envie el DNI el iban del banco y todo y no me lo verifican que puedo mandar para que me lo verifiquen me podrías ayudar
Ami, δεν καταλαβαίνω το βιομετρικό ή το θέμα για το πρόσωπό μου.
Ami, I don't get the biometric thing or the thing about my face.
Ami no me sale lo de biométrico ni lo de mi rostro
Και πώς το κάνεις, γιατί δεν μπορώ να σκανάρω το πρόσωπό μου;
And how do you do it, why can't I scan my face?
Y eso como lo hacéis por qué ami para escanear mi rostro no me sale
Από ό,τι θυμάμαι έπρεπε να ανεβάσω το διαβατήριό μου και να του κάνω βιομετρική σάρωση και βιομετρική σάρωση του προσώπου μου για επαλήθευση ταυτότητας.
From what I remember I had to upload my passport and take a biometric scan of it and a biometric scan of my face for ID verification.
Και όλα πήγαν καλά και η επαλήθευση ήταν επιτυχής ναι; Είδα ότι προτείνατε ένα email στη συσκευή αναπαραγωγής όπου θα μπορούσε να επικοινωνήσει με την υποστήριξη, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν το δοκίμασε ή όχι. Νομίζω ότι αυτό θα ήταν ίσως το καλύτερο που μπορούσε να κάνει γιατί θα μπορούν να της δώσουν σχετικές πληροφορίες.
And everything went fine and the verification was successful yes ? I saw that you recommended an email to the player where she could reach support but I'm not sure if she tried it or not. I think that would probably be the best thing to do because they will be able to give her relevant information.
Αυτό μόνο πρέπει να κάνω. Ανοίξτε την εφαρμογή σας και δείτε αν χρειάζεται να επαληθευτεί κάτι και ακολουθήστε τις οδηγίες. Ίσως να μην χρειάζεστε μόνο βιομετρική ανάγνωση του διαβατηρίου σας. Είτε μεταβείτε στο you tube είτε στο Google σαρώνοντας βιομετρικό διαβατήριο για επαλήθευση και θα σας δείξει. Είναι απλό όταν ξέρεις πώς να το κάνεις.
This is only what I have to do. Open your app and see if anything needs to be verified and follow the instructions You may not need a facebiometric reading just your passport. Either go on you tube or Google scanning biometric passport for verification and it will show you. It's simple once you know how to do it.
Γεια σας, πολύ καλά, τι πρέπει να στείλετε για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό σας; Γιατί έστειλα την ταυτότητά μου στην τράπεζα της τράπεζας και σε όλα και δεν το επαλήθευσαν; Τι μπορώ να στείλω για να το επαληθεύσουν; Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε?
Hello, very good, what do you have to send so they can verify your account? Why did I send my ID to the bank's bank and everything and they didn't verify it? What can I send so they can verify it? Could you help me?
Hola muy buenas que tienes que envía para que te verifiquen la cuenta ? Por qué yo envie el DNI el iban del banco y todo y no me lo verifican que puedo mandar para que me lo verifiquen me podrías ayudar
Βλέπω ότι έχεις κι εσύ παρόμοιο πρόβλημα και δεν μπορείς να επαληθεύσεις. Προσπαθήσατε επίσης να γράψετε στο email που πρόσθεσε το nigeljc59 στην προηγούμενη σελίδα;
Τέλος πάντων, ποιο φαίνεται να είναι το πρόβλημα με εσάς;
I see that you also have a similar problem and you can't verify yourself. Did you also try to write to the email that nigeljc59 added on the previous page ?
Anyway, what seems to be the problem with you ?
Δείτε τι πρέπει να επαληθευτεί στην εφαρμογή. Ακολουθήστε τις οδηγίες, εάν δεν ξέρετε πώς να κάνετε μια βιομετρική σάρωση, αναζητήστε το, τυχόν πρόσθετα προβλήματα και για να έχετε σαφήνεια customerservices@mifinity.com . αναμένετε επαλήθευση ταυτότητας δύο φορές κατά την εγγραφή και για την πρώτη σας ανάληψη.
See what needs to be verified on the app. Follow the instructions, if you don't know how to do a biometric scan look it up, any additional problems and to get clarity customerservices@mifinity.com. expect ID verification twice once when registering and for your first withdrawal.
Δείτε τι πρέπει να επαληθευτεί στην εφαρμογή. Ακολουθήστε τις οδηγίες, εάν δεν ξέρετε πώς να κάνετε μια βιομετρική σάρωση, αναζητήστε το, τυχόν πρόσθετα προβλήματα και για να έχετε σαφήνεια customerservices@mifinity.com . αναμένετε επαλήθευση ταυτότητας δύο φορές κατά την εγγραφή και για την πρώτη σας ανάληψη.
See what needs to be verified on the app. Follow the instructions, if you don't know how to do a biometric scan look it up, any additional problems and to get clarity customerservices@mifinity.com. expect ID verification twice once when registering and for your first withdrawal.
Είχα το ίδιο πρόβλημα που πρέπει να περάσετε από έναν δεύτερο έλεγχο KYC!! Ούτε εγώ μπόρεσα να το καταλάβω αλλά μόλις γίνει μια φορά αυτό είναι. Νομίζω ότι είναι επειδή πληροίτε ένα συγκεκριμένο κριτήριο κατάθεσης/ανάληψης.
I had the sam problem you have to go through a second KYC check!! I couldn't understand it either but once it's done once that's it. I think it's because you hit a certain deposit/withdrawal criteria.
Δεν μιλάω ισπανικά αλλά νομίζω ότι είναι το ίδιο πρόβλημα που είχα. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή για να δείτε πού πρέπει να επαληθεύσετε και να ακολουθήσετε τη διαδικασία επειδή έχετε φτάσει σε ένα όριο κατάθεσης/ανάληψης που έχει οριστεί από το mifinity και τώρα πρέπει να περάσετε από τον έλεγχο KYC για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων σας. Δεν θα υποβληθεί σε επεξεργασία το Σαββατοκύριακο, οπότε έχετε χρόνο να περάσετε από την εφαρμογή σας και να δείτε τι χρειάζεται να κάνετε, δεν είναι τόσο δύσκολο αν το έκανα 😂
I don't speak Spanish but I think it is the same problem I had. You have to use the app see where you need to verify and follow the process it because you have reached a deposit/withdrawal limit set by mifinity and now you have to go through KYC check before you can withdraw your money. It won't be processed over the weekend so you've got time to go through your app and see what needs doing it's not that difficult if I did it 😂
Γεια σας ξερει κανεις γιατι με αφησαν να βγαλω μονο 150€ τωρα δεν μου επιτρεπουν να βγαλω περισσοτερα λενε πρεπει να στειλω εγγραφα δεν καταλαβαινω θεε μου.
Hello, does anyone know why they only let me withdraw €150, now they don't allow me to withdraw more, they say I have to send documents, I don't understand, God.
Hola alguien sabes porque solo mi dejo retirar 150€ ahora ya no mi permiten retirar más ellos mi dice que tengo que enviar documentos no entiendo dios
Εξήγησα, όταν ανοίγετε για πρώτη φορά τον λογαριασμό σας, πρέπει να επαληθεύσετε την ταυτότητα της διεύθυνσης και τον τραπεζικό λογαριασμό και τις κάρτες.
Όταν έχετε καταθέσει ή αποσύρετε ένα συγκεκριμένο ποσό χρημάτων, πρέπει να περάσετε ξανά από το KYC με τον ίδιο τρόπο όπως την πρώτη φορά που χρησιμοποιήσατε την εφαρμογή. Αφού ολοκληρώσετε το KYC, τότε είστε ελεύθεροι να κάνετε κατάθεση και ανάληψη κατά βούληση.
Δεν μπορώ να το εξηγήσω πιο απλά
I explained when you first open your account you have to verify ID proof of address and bank account and cards.
When you have deposited or withdrawn a certain amount of money you have to go through KYC again the same way as the first time using the app. Once you have completed the KYC you are then free to deposit and withdraw at will.
I can't explain it more simply
Για περαιτέρω διευκρίνιση επικοινωνήστε
clientservices@mifinity.com
For further clarification contact
clientservices@mifinity.com
Σας έχουν ήδη πει: ολοκληρώνετε μια επαλήθευση όταν εγγραφείτε και μπορεί να απαιτήσουν νέες επαληθεύσεις αργότερα (όπως είναι η περίπτωσή σας), απλώς συνεργαστείτε και στείλτε τα έγγραφα που ζητούν. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ το mifinity αλλά αν χρησιμοποιώ παρόμοια πορτοφόλια (skrill), απλά πρέπει να ολοκληρώσεις την επαλήθευση και τέλος.
They have already told you: you complete a verification when you register and they may require new verifications later (as is your case), simply collaborate and send the documents they ask for. I have never used mifinity but if I use similar wallets (skrill), you simply have to complete the verification and that's it.
Ya te lo han dicho: completas una verificación al registrarte y pueden exigir nuevas verificaciones luego (como es tu caso), simplemente colabora y envia los documentos que te pidan. Nunca he usado mifinity pero si uso billeteras similares (skrill), simplemente tienes que completar la verificación y listo
Καταφέρατε τελικά να ολοκληρώσετε την επαλήθευση ή εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα; Νομίζω ότι οι απαντήσεις των άλλων παικτών είναι σίγουρα κατάλληλες και ελπίζω να σε βοήθησαν στο πρόβλημά σου. Εν πάση περιπτώσει, μπορείτε να μας ενημερώσετε πώς τα πάτε και αν όλα πάνε ομαλά ή ακόμα δυσκολεύεστε; 🙂
Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂
Καταφέρατε τελικά να ολοκληρώσετε την επαλήθευση ή εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα; Νομίζω ότι οι απαντήσεις των άλλων παικτών είναι σίγουρα κατάλληλες και ελπίζω να σε βοήθησαν στο πρόβλημά σου. Εν πάση περιπτώσει, μπορείτε να μας ενημερώσετε πώς τα πάτε και αν όλα πάνε ομαλά ή ακόμα δυσκολεύεστε; 🙂
Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂
Ακόμα δεν με αφήνουν να βγάλω τα λεφτά, θα σου εξηγήσω καλά την κατάστασή μου, κοίτα, ζήτησαν τα εξής δικαιολογητικά... Ταυτότητα, αποδεικτικό τραπεζικού λογαριασμού κτλ. Οπότε όλα τα έγγραφα είναι Ισπανικά, αλλά είμαι από τη Βραζιλία, οπότε ζω στην Ισπανία εδώ και πολλά χρόνια. Στην πραγματικότητα, έχω ισπανική υπηκοότητα και στην Ισπανία είμαι αυτοαπασχολούμενος, εννοώ ότι έχω μια μικρή επιχείρηση, οπότε μερικές φορές δεν καταλαβαίνω γιατί απορρίπτουν την τεκμηρίωσή μου, αλλά hey, θα συνεχίσω να προσπαθώ, σας ευχαριστώ για όλα 😊
They still won't let me withdraw the money, I'll explain my situation well, look, they requested the following documentation... ID card, proof of bank account, etc. So all my documentation is Spanish, but I'm from Brazil, so I've been living in Spain for many years. In fact, I have Spanish nationality and in Spain I am self-employed, I mean I have a small business so sometimes I don't understand why they reject my documentation, but hey, I'll keep trying, thank you for everything 😊
Todavía no mi deja retirarlo dinero ,,te voy explicar bien mi situación,mira ellos mi solicitaron las siguientes documentación.. carnet de identidad justificante de cuenta bancaria etc entonces toda mi documentación san española pero soy de Brasil , entonces estoy viviendo muchas años en España de echo tengo la nacionalidad española y en España voy autónoma osea tengo una pequeña empresa entonces h as veces no entiendo porque rechaza mi documentación ,,pero bueno siguiere ententando gracias por tudo 😊
Εάν το κάνατε για να ανοίξετε τον λογαριασμό και μπορέσατε να κάνετε κατάθεση, τότε θα πρέπει να μπορείτε να το κάνετε ξανά 😁
If you did it to open the account and were able to deposit then you should be able to do it again 😁
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.