ΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΜικρή ανάληψη σε τραπεζικό λογαριασμό

Μικρή ανάληψη σε τραπεζικό λογαριασμό (σελίδα 6)

πριν από 2 έτη από Joanna22
|
61088 προβολές 267 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...14
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized534
πριν από 1 έτος

Αυτό έκανα, σκάναρα και το πρόσωπό μου

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Γεια σας, πολύ καλά, τι πρέπει να στείλετε για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό σας; Γιατί έστειλα την ταυτότητά μου στην τράπεζα της τράπεζας και σε όλα και δεν το επαλήθευσαν; Τι μπορώ να στείλω για να το επαληθεύσουν; Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε?

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized534
πριν από 1 έτος

Ami, δεν καταλαβαίνω το βιομετρικό ή το θέμα για το πρόσωπό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Tatiana848T
πριν από 1 έτος

Και πώς το κάνεις, γιατί δεν μπορώ να σκανάρω το πρόσωπό μου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

From what I remember I had to upload my passport and take a biometric scan of it and a biometric scan of my face for ID verification.

πριν από 1 έτος

And everything went fine and the verification was successful yes ? I saw that you recommended an email to the player where she could reach support but I'm not sure if she tried it or not. I think that would probably be the best thing to do because they will be able to give her relevant information. 

Andoni21
πριν από 1 έτος

This is only what I have to do. Open your app and see if anything needs to be verified and follow the instructions You may not need a facebiometric reading just your passport. Either go on you tube or Google scanning biometric passport for verification and it will show you. It's simple once you know how to do it.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, πολύ καλά, τι πρέπει να στείλετε για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό σας; Γιατί έστειλα την ταυτότητά μου στην τράπεζα της τράπεζας και σε όλα και δεν το επαλήθευσαν; Τι μπορώ να στείλω για να το επαληθεύσουν; Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I see that you also have a similar problem and you can't verify yourself. Did you also try to write to the email that nigeljc59 added on the previous page ? 

Anyway, what seems to be the problem with you ?  

Jaro
πριν από 1 έτος

See what needs to be verified on the app. Follow the instructions, if you don't know how to do a biometric scan look it up, any additional problems and to get clarity customerservices@mifinity.com. expect ID verification twice once when registering and for your first withdrawal.

πριν από 1 έτος

See what needs to be verified on the app. Follow the instructions, if you don't know how to do a biometric scan look it up, any additional problems and to get clarity customerservices@mifinity.com. expect ID verification twice once when registering and for your first withdrawal.

πριν από 1 έτος

I wrote back to Andoni21 with my post. I don't need help, so it's okay, but thank you for your help anyway. 

Tatiana848T
πριν από 1 έτος

I had the sam problem you have to go through a second KYC check!! I couldn't understand it either but once it's done once that's it. I think it's because you hit a certain deposit/withdrawal criteria.

Tatiana848T
πριν από 1 έτος

I don't speak Spanish but I think it is the same problem I had. You have to use the app see where you need to verify and follow the process it because you have reached a deposit/withdrawal limit set by mifinity and now you have to go through KYC check before you can withdraw your money. It won't be processed over the weekend so you've got time to go through your app and see what needs doing it's not that difficult if I did it 😂

πριν από 1 έτος

Γεια σας ξερει κανεις γιατι με αφησαν να βγαλω μονο 150€ τωρα δεν μου επιτρεπουν να βγαλω περισσοτερα λενε πρεπει να στειλω εγγραφα δεν καταλαβαινω θεε μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Tatiana848T
πριν από 1 έτος

I explained when you first open your account you have to verify ID proof of address and bank account and cards.

When you have deposited or withdrawn a certain amount of money you have to go through KYC again the same way as the first time using the app. Once you have completed the KYC you are then free to deposit and withdraw at will.

I can't explain it more simply

Anonymized534
πριν από 1 έτος

For further clarification contact

clientservices@mifinity.com

Tatiana848T
πριν από 1 έτος

Σας έχουν ήδη πει: ολοκληρώνετε μια επαλήθευση όταν εγγραφείτε και μπορεί να απαιτήσουν νέες επαληθεύσεις αργότερα (όπως είναι η περίπτωσή σας), απλώς συνεργαστείτε και στείλτε τα έγγραφα που ζητούν. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ το mifinity αλλά αν χρησιμοποιώ παρόμοια πορτοφόλια (skrill), απλά πρέπει να ολοκληρώσεις την επαλήθευση και τέλος.

Αυτόματη μετάφραση:
SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Tatiana848T
πριν από 1 έτος

Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂

πριν από 1 έτος

Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂

πριν από 1 έτος

Ακόμα δεν με αφήνουν να βγάλω τα λεφτά, θα σου εξηγήσω καλά την κατάστασή μου, κοίτα, ζήτησαν τα εξής δικαιολογητικά... Ταυτότητα, αποδεικτικό τραπεζικού λογαριασμού κτλ. Οπότε όλα τα έγγραφα είναι Ισπανικά, αλλά είμαι από τη Βραζιλία, οπότε ζω στην Ισπανία εδώ και πολλά χρόνια. Στην πραγματικότητα, έχω ισπανική υπηκοότητα και στην Ισπανία είμαι αυτοαπασχολούμενος, εννοώ ότι έχω μια μικρή επιχείρηση, οπότε μερικές φορές δεν καταλαβαίνω γιατί απορρίπτουν την τεκμηρίωσή μου, αλλά hey, θα συνεχίσω να προσπαθώ, σας ευχαριστώ για όλα 😊

Αυτόματη μετάφραση:
Tatiana848T
πριν από 1 έτος

If you did it to open the account and were able to deposit then you should be able to do it again 😁

πριν από 1 έτος

🙂

1...5 6 7...14
Μετάβαση στη σελίδααπό 14 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα