Αυτό είναι ενδιαφέρον.
Υπάρχουν πολλά πράγματα που βρήκα ύποπτα.
Πρώτον: η ίδια επωνυμία δεν σημαίνει το ίδιο καζίνο, επομένως, σύμφωνα με τη λογική του καζίνο, μπορούμε όλοι να παίξουμε μόνο σε ένα καζίνο σε ολόκληρο το γκρουπ . Όχι - στα βιβλία μου.
Δεύτερον: ο χειριστής είπε ότι επικοινωνήθηκε μαζί σας μέσω chat, οπότε πού είναι η εξήγηση; Συμφωνώ ότι το email επιβεβαίωσης θα ήταν σωστό.
Τέλος: κοινό δίκτυο πόκερ, εντάξει, τι σημαίνει αυτό για τους περιστασιακούς παίκτες;
Αυτό δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο και το καζίνο θα πρέπει να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να το εξηγήσει για να αποφευχθούν παρεξηγήσεις!
That's interesting.
There are several things I found suspicious.
Firstly: the same brand does not mean the same casino, so according to the casino's logic, we can all play only in one casino within the whole group. Nope - in my books.
Secondly: the operator said it was communicated with you via chat, so where is the explanation? I agree confirmation email would be in order.
Finally: shared Poker network, ok what does that mean for casual players?
This is unclear at all, and the casino should do its best to explain to avoid misunderstandings!
Αυτόματη μετάφραση: