Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 50)

3.714.894 προβολές 19.961 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
A little warning here for the CG Community: Casino Guru is an open platform where everyone is free to share their thoughts and opinions. We believe in free speech and try to be as non-restrictive as possible. That said, please remember: just because something is posted on the forum doesn’t mean Casino Guru agrees with it or endorses it in any way. We’re really happy to see players engaging in conversations, debating respectfully, and having fun doing so! That’s why we created this platform. However, we’ve noticed a growing trend – not just here, but across other platforms too – where some players, after losing money fairly in a casino, look for ways to get those funds back through their bank or payment provider, often by filing chargebacks or making false claims. We’d like to warn you: this behaviour is not only unfair – it’s also very risky! We’ve already seen and heard stories (here and elsewhere) of people who got into serious trouble trying to go down this route – including closed casino accounts across multiple platforms, closed bank accounts, debts, and even lawsuits (attempted fraud). Attempting fraud or misrepresenting the truth to a bank or provider is never a good idea and could have lasting consequences. So here’s our friendly appeal to all Casino Guru community members: Stand up against unfair and dishonest casinos. Use our Complaints Resolution Center if you need help – you don’t have to fight alone. But please don’t try to get back money you’ve fairly lost. It’s simply not worth the risk. Thanks for being part of our community – and have a great day!
1...49 50 51...1.095
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Έχει κανείς επιστροφή χρημάτων από το gumball; Πόσο καιρό κράτησε η μεταγραφή;

Αυτόματη μετάφραση:
BettyBetty
πριν από 1 έτος

It was end of March and refunds came in April. Have you tried their online form? file

Anonymized641
πριν από 1 έτος

No Mydelivery is definitely Taslink

Anonymized603
πριν από 1 έτος

As per below they passed details to their acquirer who then refunded me


file

πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Is anyone able to clarify if they have received Cscanner refunds and who from please as there are some confusing messages on this one?

Jasmon
πριν από 1 έτος

Πού έγραψες στον skinczar

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 1 έτος

Hi There.



I hereby request an immediate refund of transactions made in februari /marsch 2024. Transactions in question made to you by card number 2222 00XX XXXX 1111




These transaction are illegal as it contains a merchant code that also bypasses blocks set on cards in relation to gambling transactions and I have not received any service from you.




According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Could you check my card details through your system and refund all transactions.




Please acknowledge receipt of this email at your earliest convenience, and I look forward to a swift resolution.

Έγινε επεξεργασία
Jasmon
πριν από 1 έτος

Όχι αυτό που έγραψες αλλά εκεί που έγραψες 😛

Αυτόματη μετάφραση:
Renegade99
πριν από 1 έτος

Do a chargeback just send the mail that casino is not paying you

πριν από 1 έτος

Has anyone had ANY success in pursuing these casinos for a refund? If so what casino? And what did they message ?

Nidd90
πριν από 1 έτος

Δεν μου δόθηκε η επιλογή να απαντήσω, αλλά απλώς κάνατε κλικ σε κουτάκια. Υποψιάζεστε ότι η τράπεζα θα επικοινωνήσει μαζί μου; Αλλά θα πω ως έχει ότι δεν αναγνωρίζω αυτές τις συναλλαγές. Αν ρωτήσουν γιατί το ενέκρινα, θα τους πω ότι θα παίξω στο φεστιβάλ μελωδίας με έναν φίλο, αλλά ότι οι συναλλαγές στο καζίνο δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ.

Αυτόματη μετάφραση:
DynamoHarry
πριν από 1 έτος

Πιέσατε να λάβετε τα χρήματα αμέσως;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Όσοι από εσάς κάνετε αντιστροφές χρέωσης το κάνετε με τα μεγαλύτερα ποσά. Έχω μερικά να κάνω στο τέλος της εβδομάδας. Τέτοιες καταθέσεις που είναι 7-800 ευρώ η μία. Το γεγονός είναι ότι δεν έχετε κάνει δουλειές με την εταιρεία που έχει αποσύρει τα χρήματα. Τις περισσότερες φορές, ούτε η συναλλαγή είναι σωστή, γιατί δεν μπορείτε να την ταιριάξετε με το καζίνο αν ήταν. Γνωρίζουμε ότι αυτές οι εταιρείες χρεώνουν τέλη ασθενείας. Αν καταθέσεις 500 ευρώ βγάζουν 530 ευρώ κλπ. Πουθενά δεν βρίσκεις καν ότι εγκρίνεις τρίτο μέρος..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ναι, η στρογγυλοποίηση των κωδικών εμπόρων (MCC) για την παράκαμψη περιορισμών ή κανονισμών, ειδικά στον τζόγο, απαγορεύεται και θεωρείται δόλια συμπεριφορά. Εδώ είναι μερικά σημαντικά σημεία που πρέπει να λάβετε υπόψη:


### Νομικές και ρυθμιστικές συνέπειες


1. **Απάτη**: Η εν γνώσει χρήση ενός εσφαλμένου MCC για την απόκρυψη ότι μια συναλλαγή σχετίζεται με τζόγο θεωρείται απάτη. Αυτό είναι παράνομο και μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρές νομικές συνέπειες τόσο για τον έμπορο όσο και για τυχόν συνεργούς.


2. **Κανόνες Δικτύου Πληρωμών**: Τα δίκτυα πληρωμών όπως η Visa, η Mastercard και άλλα έχουν αυστηρούς κανόνες σχετικά με το MCC και τον τζόγο. Η χρήση εσφαλμένου κωδικού για την παράκαμψη αυτών των κανόνων παραβιάζει τους όρους και τις προϋποθέσεις των δικτύων πληρωμών και μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την απαγόρευση του εμπόρου από τη χρήση των υπηρεσιών του.


3. **Ζητήματα αδειοδότησης**: Πολλές δικαιοδοσίες έχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις αδειοδότησης για επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες τζόγου. Η παράκαμψη αυτών των απαιτήσεων με τη χρήση εσφαλμένου MCC μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την ανάκληση της άδειας χρήσης της εταιρείας ή την επιβολή προστίμων και άλλων κυρώσεων.


### Πρακτικές συνέπειες


1. **Κίνδυνος αποκλεισμού συναλλαγών**: Οι τράπεζες και οι φορείς επεξεργασίας πληρωμών παρακολουθούν προσεκτικά τις συναλλαγές. Εάν διαπιστώσουν ότι ένας έμπορος χρησιμοποιεί λανθασμένο MCC για τζόγο, μπορούν να αποκλείσουν μελλοντικές συναλλαγές και να λάβουν μέτρα εναντίον του εμπόρου.


2. **Χαλασμένη φήμη**: Η ανακάλυψη δόλιας συμπεριφοράς μπορεί να βλάψει σοβαρά τις εταιρείες

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 1 έτος

Ωστόσο, τι θα απαντούσατε αν η τράπεζα σας ρωτούσε γιατί υπογράψατε με ένα αναγνωριστικό κινητής τράπεζας;

Αυτόματη μετάφραση:
DynamoHarry
πριν από 1 έτος

Θα πω ότι δεν έλαβα ποτέ την κατάθεση στο καζίνο. Δεν θα κάνω μαζική διαφήμιση κώνους. Θα γράψω ότι η συγκεκριμένη κατάθεση δεν πιστώθηκε ποτέ και ότι επίσης δεν λαμβάνω αποδείξεις από το καζίνο. Για παράδειγμα, έχω ζητήσει από όλα τα infinzia μια απόδειξη. Ομοίως, kimcasino/slotowl/ madrush/winsly δεν απαντούν καν στο email. Οπότε θα τα τρέξω

Αυτόματη μετάφραση:
Lottie48
πριν από 1 έτος

Do you know if Exframe is related to Taslink too? Have som exframe ATLASG kigali and exframe tbilisi for example but don’t know what they are connected to

Έγινε επεξεργασία
Lottie48
πριν από 1 έτος

Do you know who the payment provider was ?

πριν από 1 έτος

Όχι αυτό που έγραψες αλλά εκεί που έγραψες 😛

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

χαχα οκ


Skinzcar, Canapay. Io, Niko tpf, και τελευταίο ήταν το tangosm αλλά κανείς δεν απάντησε.


Αυτόματη μετάφραση:
1...49 50 51...1.095
Μετάβαση στη σελίδααπό 1.095 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.