Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 47)

3.741.445 προβολές 19.988 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
A little warning here for the CG Community: Casino Guru is an open platform where everyone is free to share their thoughts and opinions. We believe in free speech and try to be as non-restrictive as possible. That said, please remember: just because something is posted on the forum doesn’t mean Casino Guru agrees with it or endorses it in any way. We’re really happy to see players engaging in conversations, debating respectfully, and having fun doing so! That’s why we created this platform. However, we’ve noticed a growing trend – not just here, but across other platforms too – where some players, after losing money fairly in a casino, look for ways to get those funds back through their bank or payment provider, often by filing chargebacks or making false claims. We’d like to warn you: this behaviour is not only unfair – it’s also very risky! We’ve already seen and heard stories (here and elsewhere) of people who got into serious trouble trying to go down this route – including closed casino accounts across multiple platforms, closed bank accounts, debts, and even lawsuits (attempted fraud). Attempting fraud or misrepresenting the truth to a bank or provider is never a good idea and could have lasting consequences. So here’s our friendly appeal to all Casino Guru community members: Stand up against unfair and dishonest casinos. Use our Complaints Resolution Center if you need help – you don’t have to fight alone. But please don’t try to get back money you’ve fairly lost. It’s simply not worth the risk. Thanks for being part of our community – and have a great day!
1...46 47 48...1.097
Προσθήκη ανάρτησης
Jasmon
πριν από 1 έτος

Τι θα κάνουν με το πόδι σου; Εκεί λέει ο αριθμός κοινωνικής ασφάλισης που είναι ήδη δημόσιος.. μην ανησυχείς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Κάποιος που έχει θηρία κατάταξης πουλά βιντεοπαιχνίδια

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 1 έτος

Α ναι, έχεις δίκιο

.


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 1 έτος

file


Δεν έχω email, μόνο έναν σύνδεσμο.





https://rankbeasts.com/

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized603
πριν από 1 έτος

Where did you find that CSCANNERR refund everyone? I only found posts telling they were very hard to track down.

πριν από 1 έτος

How about you people grow up and take responsibility for your actions rather than organizing this refund fraud that is going on in the open here..?

Take your losses like a man and move on. This is pitiful.

SCATT3R
πριν από 1 έτος

Are you working for the casinos? 😅


Theres no "fraud" going on here.

Έγινε επεξεργασία
SCATT3R
πριν από 1 έτος

Scatter if they took the transactions as the casino name I’d agree but they are not they are money laundering through companies we have never used and therefore it’s illegal so how about you grow and learn before judging. Also a lot of people on this forum are registered on Gamstop which should block this behaviour but it doesn’t because they are off shore and using fake descriptors

πριν από 1 έτος

How about you people grow up and take responsibility for your actions rather than organizing this refund fraud that is going on in the open here..?

Take your losses like a man and move on. This is pitiful.

πριν από 1 έτος

Θα μπορούσα να συμφωνήσω μαζί σου και είχα τις ίδιες σκέψεις με σένα πριν από λίγο καιρό. ΑΛΛΑ αν το σκεφτείς. Όταν κερδίζετε σε ένα καζίνο, πρέπει να αποδείξετε ότι δεν ξεπλένετε χρήματα. Πρέπει να αποδείξεις όλο σου το εισόδημα και όλα αυτά. Αλλά οι ίδιοι ξεπλένουν χρήματα και δεν ακολουθούν ούτε νόμο ούτε ηθική. Είναι μόνο μερικοί απαίσιοι καρχαρίες. Αλλά είστε ευπρόσδεκτοι να δοκιμάσετε ότι το "Gråtrunka" αυτό μπορεί να σας βοηθήσει προς το παρόν...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

what they are doing is Money Laundering

πριν από 1 έτος

Are you working for the casinos? 😅


Theres no "fraud" going on here.

πριν από 1 έτος

Του έχω γράψει μια συνταγή για τον πόνο. Εμείς εδώ κρατάμε τα δάχτυλά μας σταυρωμένα ότι θα λειτουργήσει

Αυτόματη μετάφραση:
Bibble58
πριν από 1 έτος

Τι είπαν τότε; Παίρνετε κάποιο από αυτά

Αυτόματη μετάφραση:
Bibble58
πριν από 1 έτος

Ναι Tsars,Trickz,Nine καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος
Bibble58 διέγραψε τη δημοσίευση
πριν από 1 έτος

Έχω Trickz, Tsars, N1bet καζίνο, Nine CASINO

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Bibble58
πριν από 1 έτος

Μου τα είπαν και σε μένα, πιστεύεις ότι λένε αλήθεια, είναι μπλοκαρισμένο στο καζίνο Tsars ,NINE CASINO ΚΑΙ n1bet


Αυτόματη μετάφραση:
Jasmon
πριν από 1 έτος

Είναι απλά μαλακίες. Φυσικά ξέρουν ότι γι' αυτό υπάρχουν.. Ξέρουν ότι οι τράπεζες δεν κάνουν σκατά όταν εγκρίνεις μόνος σου την πληρωμή. Επίσης, δεν έχουν συνέπειες για να το κάνουν, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν..

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 1 έτος

Ακριβώς, δεν έλαβα επιστροφή χρημάτων από κανέναν, οπότε θα δούμε αν θα το κάνω. Φαίνεται ότι σταμάτησαν να πληρώνουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ακριβώς, δεν έλαβα επιστροφή χρημάτων από κανέναν, οπότε θα δούμε αν θα το κάνω. Φαίνεται ότι σταμάτησαν να πληρώνουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Θα το βάλω κάτω τώρα. Χρειάζεται πάρα πολύ χρόνο και ενέργεια. Τα οποία δεν πληρώνουν και δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα. Μετά μπορείς να απειλήσεις με ό,τι θέλεις.. ΞΕΡΟΥΝ ότι το 99% αυτών που γράφουν δεν μπορούν να κάνουν τσαμπουκά..

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 1 έτος

Ναι, αλλά ελπίζω να πληρωθώ από το canapay.io, το skinczar, το Elegro και το tangosm μόνο σε αυτούς έγραψαν, άλλοι που είχαν δεν βρήκαν mail.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Yea, like many have said, I think it's a waste of time now to contact the merchants.

Possibly some of the payment gateways can still be useful, but unclear.

I have a pending GDPR request with Worldline/PaymentIQ, where I sent all the PaymentIQ transaction ID's from my browser history, my card numbers, and asked them for further information under GDPR.

The normal PaymentIQ support shut me down, will see if anything useful can come from the GDPR request. It's still pending, I made it so far so they asked me to verify my identity. If anything useful comes of it, I will share it here. Maybe save your PaymentIQ transaction ID's from your browser in case you have any.


I also have a pending GDPR request at Paydo where I also was asked to identify myself. To be fair though, I don't even know if I have any payments there 🙂. Will update whatever happens.


1...46 47 48...1.097
Μετάβαση στη σελίδααπό 1.097 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.