ΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΕίμαι υποχρεωμένος να πω ότι το καζίνο είναι ειλικρινές;

Είμαι υποχρεωμένος να πω ότι το καζίνο είναι ειλικρινές;

πριν από 1 μήνα από ivanvidalr1
|
823 προβολές 16 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Δεν καταλαβαίνω κάθε φορά που πηγαίνω να αξιολογήσω το καζίνο 1xbet, ο Γκουρού δεν αφήνει την κριτική μου να δημοσιευτεί, οπότε αν το καζίνο Guru συμμετέχει στα κακά καζίνο, αξίζει επίσης να θυμάστε ότι, καθώς το καζίνο Guru μπορεί να αξιολογήσει μόνο ένα καζίνο στα κυνηγετικά παιχνίδια νίκελ, άλλωστε η πλειοψηφία των παικτών είναι αθλητές, οπότε δεν θα είχε νόημα, γι' αυτό και το καζίνο απορρίπτει την αξιολόγησή σας, είμαι υποχρεωμένος να επαινέσω τα καζίνο που με έκλεψαν;

Ή απλά πρέπει να είμαι ειλικρινής, να είστε προσεκτικοί παιδιά, ο Γκουρού δεν πρέπει να τον εμπιστεύονται, καθώς είναι στο ίδιο επίπεδο με τα διεφθαρμένα καζίνο, θα το διαδώσω στα δίκτυά μου, ώστε οι άλλοι άνθρωποι να μην χάνουν χρόνο ή να εμπιστεύονται τον Γκουρού !

Λοιπόν, αν πρόκειται να είμαστε βρώμικες, ας το κάνουμε, οπότε έχω και πολλούς followers

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
ivanvidalr1
πριν από 1 μήνα

"Am I obligated to say that the casino is honest?" - the answer is no, for sure not. You need to be honest in your review, actually. You are asking why your reviews was rejected. As we have already explained in the email sent to you, the first review was rejected just because you did not write any details about your experience at this casino. The second review was rejected due to the fact, that you actually described everything as in your complaint which was already rejected due to the reason, that the casino was right, this time. So, no, we do not try to hide anything, nor we want from the players to not write reviews which are not honest. It is the other way around, in deed. If we have no proof about the allegations about the casino, but on the other hand we have a proof from the casino, that those allegations are not right, as happened in your case, we can not accept those reviews.

Also it is not really correct, that we should join the "bad casinos", as you have stated above. Simply as that, we are not a real casino, where players can deposit money to play.🤷‍♀️

To add to the sports betting detail in your post. We do not have any team which is sports betting related, therefore there is not a sports section included on our site, we can not provide this kind of expertise, so also all the sports betting related user reviews are being rejected.

We do not "pair" with any online casinos, we provide fully transparent information about all the casinos included in our database, and everyone can see it on our site. We try to accomplished the fair play from the side of player and the casinos evenly. So if you'd like to spread it all over your networks, as you said, go for it. Just keep in your mind, that you need to be honest and transparent. I hope, this post answers your questions, at least for now.🙏🍀

Romi
πριν από 1 μήνα

Το Cassiano 1xbet με έκλεψε και είναι σωστό το καζίνο; Χαχαχαχα

Το καζίνο έκανε ψευδείς ισχυρισμούς, δεν έχουν τίποτα να αποδείξουν ότι έγραψα αυτό που λένε ότι έγραψα.

Έχω όλα όσα αποδεικνύουν ότι έχω δίκιο, είσαι τυφλός;

Μια άλλη ερώτηση, έχω ήδη στείλει την τεκμηρίωση που ζήτησε το καζίνο 1xbet και μέχρι στιγμής το καζίνο δεν έχει απαντήσει!

Δεν ήμουν μόνο εγώ που λέω ότι η άδεια του καζίνο 1xbet είναι ψεύτικη

👇

file

Δείτε τώρα τις λέξεις στην ιστοσελίδα όπου είναι ξεκάθαρο ότι δεν έφταιγα εγώ, αν δεν έφταιγα εγώ τότε ποιος φταίει;

Οι λέξεις ελήφθησαν μέσω email από τον ιστότοπο 1xbet

👇

Γεια σου Ιβάν!


Όπως έχετε ενημερωθεί επανειλημμένα, αυτή τη στιγμή, η κατάσταση έχει ως εξής:

1. Τοποθετήσατε ένα στοίχημα 78,00 R$. Το στοίχημα χρεώθηκε στον λογαριασμό σας, αλλά το ποσό δεν πιστώθηκε στον πάροχο του παιχνιδιού (ο οποίος δεν ελέγχεται από την 1xBet). Επομένως το στοίχημα δεν καταχωρήθηκε στο σύστημα. Εφόσον το στοίχημα δεν έχει καταχωρηθεί, δεν υπάρχουν ποσά προς λήψη. Η Εταιρεία δεν μπορεί να πληρώσει κέρδη για κάτι που δεν υπάρχει. Η ουσία αυτού του στοιχήματος δεν προέκυψε.

Η απόδειξη όλων των προαναφερθέντων πληροφοριών παρασχέθηκε τη στιγμή του αιτήματός σας στον κάτοχο άδειας και έγινε αποδεκτή ως αληθής και σωστή από τον κάτοχο άδειας.


2. Κατανοούμε την απογοήτευσή σας και δεν φταίτε εσείς σε αυτή την κατάσταση, όπως δεν φταίει η Εταιρεία εδώ. Ωστόσο, ήμασταν έτοιμοι να σας προσφέρουμε ένα μπόνους για την αξία του προαναφερθέντος στοιχήματος, το οποίο δεν καταχωρήθηκε, ως απόδειξη πίστης στους πελάτες μας. Δυστυχώς, εσείς οι ίδιοι επικοινωνήσατε με την ομάδα υποστήριξής μας και ζητήσατε να αποκλείσετε τον λογαριασμό σας λόγω εθισμού στον τζόγο - https://prnt.sc/QrEP-pVBXzXx


3. Επομένως, σύμφωνα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις της Εταιρείας, θα είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε το μπόνους μόνο αφού λάβουμε επιβεβαίωση ότι μπορείτε να στοιχηματίσετε ελεγχόμενα και ότι δεν είστε εθισμένοι στον τζόγο.


4. Σας έχουμε ήδη ενημερώσει για την απόφαση του κατόχου της άδειας, η οποία σε αυτή την περίπτωση αποφασίζεται υπέρ της Εταιρείας, επειδή η 1xBet ενήργησε σύμφωνα με τις δημόσιες πληροφορίες στον ιστότοπό μας στις οποίες αναφέρθηκε η Εταιρεία και παρείχε υποστηρικτικές δηλώσεις.


5. Λόγω του αιτήματός σας προς τον κάτοχο άδειας, δεν μπορούμε να επιλύσουμε αυτήν την κατάσταση με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Είτε επιβεβαιώνετε ότι δεν έχετε εθισμό στον τζόγο, ο λογαριασμός σας παραμένει για χρήση και λαμβάνετε το μπόνους που αναφέρεται παραπάνω, είτε ο λογαριασμός σας μπλοκάρεται σύμφωνα με το αίτημά σας προς την Ομάδα Υποστήριξης να τον κλείσει λόγω εθισμού στον τζόγο.


Ελπίζουμε ότι αυτό μπορεί να ξεκαθαρίσει με σαφήνεια την κατάσταση.


Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, ενημερώστε μας. Ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας!


Με εκτίμηση,

Η ομάδα 1xBet

Λολ, αυτό είναι κωμωδία! Όποιος ρωτήσετε θα σας πει ότι το καζίνο είναι ΛΑΘΟΣ!

Δεν χρειάζεται καν να είσαι ντετέκτιβ για να το δεις, όποιος έχει χαμηλή μνήμη, αν διαβάσεις τι έγραψε το καζίνο 1xbet θα γελάσεις


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Απλώς αφήνετε τις δημοσιεύσεις σας να εκτεθούν; Πού είναι τα δικά μου, τότε είναι εύκολο να πεις χωρίς να μου δώσεις λέξη υπεράσπισης, αυτό είναι δειλία από την πλευρά σου

Αυτόματη μετάφραση:
ivanvidalr1
πριν από 1 μήνα

To me it sounds like the decision has been made. Could you tell me honestly - what do you expect from Casino Guru?

I'm sorry, but that's all.

Radka
πριν από 1 μήνα

Θέλω να εξετάσετε ότι, στην καταγγελία μου, ζητήθηκε ιατρικό έγγραφο και έχω ήδη στείλει αυτό το έγγραφο, οπότε γιατί το καζίνο εξακολουθεί να μην με πληρώνει, αφού μπορείτε να δείτε το πλήρες παράπονο, τώρα έχω ήδη στείλει το ζητούμενο έγγραφο, και το καζίνο 1xbet δεν ανταποκρίνεται, οπότε σας ρωτάω, είμαι ανόητος; Φέρνω τα παράπονά μου για να με βοηθήσετε να τα επιλύσω και μπορείτε να βοηθήσετε το καζίνο που είναι λάθος;;;;

Αυτόματη μετάφραση:
ivanvidalr1
πριν από 1 μήνα

Hi!

I'm sorry, I can't review your complaint. If you feel something went amiss, you can always ask the Team to reopen your complaint. However, you are required to provide new information.

Since you keep posting the same things over and over again, I thought it would be fair to mention that.

In hand with that, I hope you understand we asked you to forward your complaint to the official licensing authority because we could not evaluate your statements and proofs.

Kindly note that nothing has changed in that regard.

Also, the authority said the casino was right, so there is no power Casino Gur can possibly use to force the casino management to reconsider your claims. Officially, they acted correctly.

Additionally, there is no need to create another thread just to keep running in circles regarding the very same situation, so I will move your posts to one thread and ask you politely to stick with it.


Radka
πριν από 1 μήνα

Δεν τελείωσε, θα τελειώσει μόνο όταν με πληρώσει το καζίνο, ποιο σημείο δεν είδατε ότι το καζίνο 1xbet είναι λάθος;

Όλοι, ακόμα και ένα παιδί χωρίς καθόλου μνήμη, μπορούν να αποκρυπτογραφήσουν ότι το καζίνο 1xbet είναι βρώμικο, τώρα αν δεν με πληρώσουν θα το διευθετήσω στο δικαστήριο, ακόμα κι αν πρέπει να ξοδέψω πολλά περισσότερα από όσα μου χρωστάνε, η ερώτηση εδώ δεν είναι αν είναι παρελθόν , γιατί δεν σας έκλεψαν, επομένως είναι εύκολο να παίξετε, αν έχω δίκιο σε ένα πράγμα θα πάω μέχρι το τέλος, μου αρέσουν οι προκλήσεις

Αυτόματη μετάφραση:
ivanvidalr1
πριν από 1 μήνα

"what point didn't you see that the 1xbet casino is wrong?"

Already explained.

Answering the rest would be only a repetition of things already said.

In my opinion, ignoring the obvious won't help you, though I admire your courage and determination, and wish you the best of luck with this challenge.


Radka
πριν από 1 μήνα

Μπορείτε να μου πείτε ποιος ρυθμιστής; Αν το καζίνο 1xbet ΔΕΝ ΕΧΕΙ άδεια! Η άδεια του καζίνο 1xbet είναι ΨΕΥΤΙΚΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Το καζίνο 1xbet αποβλήθηκε από το Ηνωμένο Βασίλειο για πρακτικές κατά των παιδιών και της κακοποίησης ζώων, έχω όλο το άρθρο που δημοσιεύτηκε από μια διάσημη εφημερίδα υψηλής ποιότητας, ποιος λόγος ήρθε ο ιστότοπος 1xbet για την άδεια Κουρασάο;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 μήνα

Νομίζω ότι δεν καταλαβαίνετε, ή είστε με το μέρος του καζίνο 1xbet, το θέμα είναι ότι έχω ήδη στείλει την ιατρική έκθεση στον ιστότοπο της 1xbet και μου είπαν καλά, email που ελήφθη από

👇

block@1xbet-team.com

(Αγαπητέ κύριε,


(Σας ενημερώνουμε ότι δεν υπάρχουν λόγοι που να μας κάνουν να πιστέψουμε ή να αποδείξουμε ότι το εν λόγω έγγραφο είναι αυθεντικό.

Επομένως, για να επιλυθεί η κατάσταση είναι απαραίτητο να μας χορηγήσετε το έγγραφο που ζητήσαμε.)


Βλέπετε λοιπόν ότι ο ιστότοπος 1xbet ενεργεί κακόπιστα, με το να μην αποδέχεται την ιατρική έκθεση επειδή είναι επικυρωμένη, ναι, έκανα ακόμη και πρόσθετες εξετάσεις όπως εξετάσεις αίματος ρουτίνας κ.λπ.

Δείτε λοιπόν ότι το καζίνο που τόσο υπερασπίζεστε είναι λάθος, δεν βλάπτομαι μόνο εμένα από τον ιστότοπο της 1xbet, είναι αρκετοί Βραζιλιάνοι που κατασχέθηκαν τα υπόλοιπα και τα χρήματά τους από την 1xbet, ο ιστότοπος κλέβει όλους εμάς τους Βραζιλιάνους!

Τώρα σας ρωτάω, αυτό που τίθεται εδώ δεν αφορά την απόφαση της ρυθμιστικής αρχής, η οποία είναι επίσης βρώμικη, αλλά αυτό που υποσχέθηκε ο ιστότοπος 1XBET

Δείτε τις λέξεις που ελήφθησαν μέσω email👇


Γεια σου Ιβάν!


Όπως έχετε ενημερωθεί επανειλημμένα, αυτή τη στιγμή, η κατάσταση έχει ως εξής:

1. Τοποθετήσατε ένα στοίχημα 78,00 R$. Το στοίχημα χρεώθηκε στον λογαριασμό σας, αλλά το ποσό δεν πιστώθηκε στον πάροχο του παιχνιδιού (ο οποίος δεν ελέγχεται από την 1xBet). Επομένως το στοίχημα δεν καταχωρήθηκε στο σύστημα. Εφόσον το στοίχημα δεν έχει καταχωρηθεί, δεν υπάρχουν ποσά προς λήψη. Η Εταιρεία δεν μπορεί να πληρώσει κέρδη για κάτι που δεν υπάρχει. Η ουσία αυτού του στοιχήματος δεν προέκυψε.

Η απόδειξη όλων των προαναφερθέντων πληροφοριών παρασχέθηκε τη στιγμή του αιτήματός σας στον κάτοχο άδειας και έγινε αποδεκτή ως αληθής και σωστή από τον κάτοχο άδειας.


2. Κατανοούμε την απογοήτευσή σας και δεν φταίτε εσείς σε αυτή την κατάσταση, όπως δεν φταίει η Εταιρεία εδώ. Ωστόσο, ήμασταν έτοιμοι να σας προσφέρουμε ένα μπόνους για την αξία του προαναφερθέντος στοιχήματος, το οποίο δεν καταχωρήθηκε, ως απόδειξη πίστης στους πελάτες μας. Δυστυχώς, εσείς οι ίδιοι επικοινωνήσατε με την ομάδα υποστήριξής μας και ζητήσατε να αποκλείσετε τον λογαριασμό σας λόγω εθισμού στον τζόγο - https://prnt.sc/QrEP-pVBXzXx


3. Επομένως, σύμφωνα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις της Εταιρείας, θα είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε το μπόνους μόνο αφού λάβουμε επιβεβαίωση ότι μπορείτε να στοιχηματίσετε ελεγχόμενα και ότι δεν είστε εθισμένοι στον τζόγο.


4. Σας έχουμε ήδη ενημερώσει για την απόφαση του κατόχου της άδειας, η οποία σε αυτή την περίπτωση αποφασίζεται υπέρ της Εταιρείας, επειδή η 1xBet ενήργησε σύμφωνα με τις δημόσιες πληροφορίες στον ιστότοπό μας στις οποίες αναφέρθηκε η Εταιρεία και παρείχε υποστηρικτικές δηλώσεις.


5. Λόγω του αιτήματός σας προς τον κάτοχο άδειας, δεν μπορούμε να επιλύσουμε αυτήν την κατάσταση με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Είτε επιβεβαιώνετε ότι δεν έχετε εθισμό στον τζόγο, ο λογαριασμός σας παραμένει για χρήση και λαμβάνετε το μπόνους που αναφέρεται παραπάνω, είτε ο λογαριασμός σας μπλοκάρεται σύμφωνα με το αίτημά σας προς την Ομάδα Υποστήριξης να τον κλείσει λόγω εθισμού στον τζόγο.


Ελπίζουμε ότι αυτό μπορεί να ξεκαθαρίσει με σαφήνεια την κατάσταση.


Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, ενημερώστε μας. Ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας!


Με εκτίμηση,

Η ομάδα 1xBet


20 Φεβρουαρίου. 2024 g. στις 12:57,


Όπως μπορείτε να δείτε, ο ίδιος ο ιστότοπος 1XBET έκανε ισχυρισμούς ότι δεν φταίω εγώ και ότι χρεώθηκαν 78 ρεάλ στον λογαριασμό μου, 🤔 αν τα χρήματα χρεώθηκαν στον λογαριασμό μου, τότε ο ιστότοπος γνωρίζει ότι κέρδισα το στοίχημα, γι' αυτό ζήτησε εμένα για ιατρικό έγγραφο έστειλα αυτό το έγγραφο, τώρα ο ιστότοπος δεν εκπληρώνει την υποχρέωσή του, οπότε δεν το διαβάσατε σωστά ή καλύτερα να αναθεωρήσετε την υπόθεση!

Αλλά από ό,τι βλέπω σε εξωτερικούς ιστότοπους, δεν χρειάζεται πολύς χρόνος για να κλείσει ο ιστότοπος 1xbet τις πόρτες του για να κάνει αυτό το είδος εγκατάστασης με πολλούς παίκτες!

Αλλά για την ερώτησή μου, τώρα είναι εύκολο να επιλυθεί επειδή έστειλα την ιατρική έκθεση όπως μου ζητήθηκε και σας ζητώ από το Casino Guru να καλύψετε αυτό που υποσχέθηκε ο ιστότοπος 1XBET

Α, και αν δείτε ολόκληρη την τροχιά εδώ μέσα από τα email και την κρίση τους, θα δείτε ότι όλα είναι ένα μεγάλο ψεύτικο στήσιμο, το καζίνο είναι αντιφατικό σε όλα όσα λέει, η άδεια του Κουρασάο είναι σάπια!

Με εκτίμηση: Ivan Vidal



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Μπορείτε να μου πείτε ποιος ρυθμιστής; Αν το καζίνο 1xbet ΔΕΝ ΕΧΕΙ άδεια! Η άδεια του καζίνο 1xbet είναι ΨΕΥΤΙΚΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Το καζίνο 1xbet αποβλήθηκε από το Ηνωμένο Βασίλειο για πρακτικές κατά των παιδιών και της κακοποίησης ζώων, έχω όλο το άρθρο που δημοσιεύτηκε από μια διάσημη εφημερίδα υψηλής ποιότητας, ποιος λόγος ήρθε ο ιστότοπος 1xbet για την άδεια Κουρασάο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Please, try to focus on your own words if you just don't comprehend what we have been telling you:

This casino is licensed under Curacao (CEG) - which is its regulator. Frankly, your inconsistency on this subject is not pretty clear to me. What do you have in common with the UK, for instance?

I have no idea what the rest of your post means, and I'm more than convinced it is unrelated to your issue.


πριν από 1 μήνα

Νομίζω ότι δεν καταλαβαίνετε, ή είστε με το μέρος του καζίνο 1xbet, το θέμα είναι ότι έχω ήδη στείλει την ιατρική έκθεση στον ιστότοπο της 1xbet και μου είπαν καλά, email που ελήφθη από

👇

block@1xbet-team.com

(Αγαπητέ κύριε,


(Σας ενημερώνουμε ότι δεν υπάρχουν λόγοι που να μας κάνουν να πιστέψουμε ή να αποδείξουμε ότι το εν λόγω έγγραφο είναι αυθεντικό.

Επομένως, για να επιλυθεί η κατάσταση είναι απαραίτητο να μας χορηγήσετε το έγγραφο που ζητήσαμε.)


Βλέπετε λοιπόν ότι ο ιστότοπος 1xbet ενεργεί κακόπιστα, με το να μην αποδέχεται την ιατρική έκθεση επειδή είναι επικυρωμένη, ναι, έκανα ακόμη και πρόσθετες εξετάσεις όπως εξετάσεις αίματος ρουτίνας κ.λπ.

Δείτε λοιπόν ότι το καζίνο που τόσο υπερασπίζεστε είναι λάθος, δεν βλάπτομαι μόνο εμένα από τον ιστότοπο της 1xbet, είναι αρκετοί Βραζιλιάνοι που κατασχέθηκαν τα υπόλοιπα και τα χρήματά τους από την 1xbet, ο ιστότοπος κλέβει όλους εμάς τους Βραζιλιάνους!

Τώρα σας ρωτάω, αυτό που τίθεται εδώ δεν αφορά την απόφαση της ρυθμιστικής αρχής, η οποία είναι επίσης βρώμικη, αλλά αυτό που υποσχέθηκε ο ιστότοπος 1XBET

Δείτε τις λέξεις που ελήφθησαν μέσω email👇


Γεια σου Ιβάν!


Όπως έχετε ενημερωθεί επανειλημμένα, αυτή τη στιγμή, η κατάσταση έχει ως εξής:

1. Τοποθετήσατε ένα στοίχημα 78,00 R$. Το στοίχημα χρεώθηκε στον λογαριασμό σας, αλλά το ποσό δεν πιστώθηκε στον πάροχο του παιχνιδιού (ο οποίος δεν ελέγχεται από την 1xBet). Επομένως το στοίχημα δεν καταχωρήθηκε στο σύστημα. Εφόσον το στοίχημα δεν έχει καταχωρηθεί, δεν υπάρχουν ποσά προς λήψη. Η Εταιρεία δεν μπορεί να πληρώσει κέρδη για κάτι που δεν υπάρχει. Η ουσία αυτού του στοιχήματος δεν προέκυψε.

Η απόδειξη όλων των προαναφερθέντων πληροφοριών παρασχέθηκε τη στιγμή του αιτήματός σας στον κάτοχο άδειας και έγινε αποδεκτή ως αληθής και σωστή από τον κάτοχο άδειας.


2. Κατανοούμε την απογοήτευσή σας και δεν φταίτε εσείς σε αυτή την κατάσταση, όπως δεν φταίει η Εταιρεία εδώ. Ωστόσο, ήμασταν έτοιμοι να σας προσφέρουμε ένα μπόνους για την αξία του προαναφερθέντος στοιχήματος, το οποίο δεν καταχωρήθηκε, ως απόδειξη πίστης στους πελάτες μας. Δυστυχώς, εσείς οι ίδιοι επικοινωνήσατε με την ομάδα υποστήριξής μας και ζητήσατε να αποκλείσετε τον λογαριασμό σας λόγω εθισμού στον τζόγο - https://prnt.sc/QrEP-pVBXzXx


3. Επομένως, σύμφωνα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις της Εταιρείας, θα είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε το μπόνους μόνο αφού λάβουμε επιβεβαίωση ότι μπορείτε να στοιχηματίσετε ελεγχόμενα και ότι δεν είστε εθισμένοι στον τζόγο.


4. Σας έχουμε ήδη ενημερώσει για την απόφαση του κατόχου της άδειας, η οποία σε αυτή την περίπτωση αποφασίζεται υπέρ της Εταιρείας, επειδή η 1xBet ενήργησε σύμφωνα με τις δημόσιες πληροφορίες στον ιστότοπό μας στις οποίες αναφέρθηκε η Εταιρεία και παρείχε υποστηρικτικές δηλώσεις.


5. Λόγω του αιτήματός σας προς τον κάτοχο άδειας, δεν μπορούμε να επιλύσουμε αυτήν την κατάσταση με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Είτε επιβεβαιώνετε ότι δεν έχετε εθισμό στον τζόγο, ο λογαριασμός σας παραμένει για χρήση και λαμβάνετε το μπόνους που αναφέρεται παραπάνω, είτε ο λογαριασμός σας μπλοκάρεται σύμφωνα με το αίτημά σας προς την Ομάδα Υποστήριξης να τον κλείσει λόγω εθισμού στον τζόγο.


Ελπίζουμε ότι αυτό μπορεί να ξεκαθαρίσει με σαφήνεια την κατάσταση.


Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, ενημερώστε μας. Ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας!


Με εκτίμηση,

Η ομάδα 1xBet


20 Φεβρουαρίου. 2024 g. στις 12:57,


Όπως μπορείτε να δείτε, ο ίδιος ο ιστότοπος 1XBET έκανε ισχυρισμούς ότι δεν φταίω εγώ και ότι χρεώθηκαν 78 ρεάλ στον λογαριασμό μου, 🤔 αν τα χρήματα χρεώθηκαν στον λογαριασμό μου, τότε ο ιστότοπος γνωρίζει ότι κέρδισα το στοίχημα, γι' αυτό ζήτησε εμένα για ιατρικό έγγραφο έστειλα αυτό το έγγραφο, τώρα ο ιστότοπος δεν εκπληρώνει την υποχρέωσή του, οπότε δεν το διαβάσατε σωστά ή καλύτερα να αναθεωρήσετε την υπόθεση!

Αλλά από ό,τι βλέπω σε εξωτερικούς ιστότοπους, δεν χρειάζεται πολύς χρόνος για να κλείσει ο ιστότοπος 1xbet τις πόρτες του για να κάνει αυτό το είδος εγκατάστασης με πολλούς παίκτες!

Αλλά για την ερώτησή μου, τώρα είναι εύκολο να επιλυθεί επειδή έστειλα την ιατρική έκθεση όπως μου ζητήθηκε και σας ζητώ από το Casino Guru να καλύψετε αυτό που υποσχέθηκε ο ιστότοπος 1XBET

Α, και αν δείτε ολόκληρη την τροχιά εδώ μέσα από τα email και την κρίση τους, θα δείτε ότι όλα είναι ένα μεγάλο ψεύτικο στήσιμο, το καζίνο είναι αντιφατικό σε όλα όσα λέει, η άδεια του Κουρασάο είναι σάπια!

Με εκτίμηση: Ivan Vidal



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Pardon me, but I'm saying this for the last time:

If you are convinced something went amiss with your complaint, ask for it to be reopened. There is nothing else I can do for you. This is a forum, not a public trial. 🙏

From my point of view, if the casino is not convinced the document you provided was authentic, you may try to consult a notary or lawyer. We do not offer such services to players.

Of course, I understand you see that all as a setup situation, but still, we can't help you convince the casino that your statement is okay. If I'm not mistaken, this is the main issue all the time - for the casino, at least.

To summarize: reopen the complaint to investigate your point of view, just don't assume running in circles on the forum will help you. Mind that similar posts will be deleted from now, and you may also end up being restricted from the forum.


Radka
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, ελπίζω να είστε καλά!

Αυτό είναι ένα φόρουμ συζήτησης!

Δεν έχω κανένα πρόβλημα να το συζητήσω εδώ, καθώς πρόκειται για βελτιώσεις για παίκτες που αναζητά ο ιστότοπος Guru ή πείτε μου αν κάνω λάθος;


Αυτόματη μετάφραση:
ivanvidalr1
πριν από 1 μήνα

I think this is more about getting back to the point than about sharing feedback or suggesting improvements.

You probably didn't realize that casinos aren't our source of income, but players are. Then we have no reason to treat the players unfairly.

Thus, we don't mind players discussing stuff here on the forum, questioning some of the ratings we gave to casinos, complaints we dealt with, or user reviews, for instance. But there's a difference between discussion and repeating the very same things over and over again across the forum without taking the proper action.

Thus, it's great to manage to reopen the complaint, this is what we suggested to you many days ago.

Now we shall see whether anything has changed. As we were also trying to explain, we do not handle complaints here, and are not familiar with communication between you and the complaint handler. Due to that, there is not much we can do for you without the complaint being reopened.

I'm so relieved you finally managed to understand that 🙏



Radka
πριν από 1 μήνα

Ναι, καταλαβαίνω, και κάθε φορά που ένα καζίνο μου φέρεται ανέντιμα, θα έρχομαι εδώ για να συζητήσουμε, στην πραγματικότητα μπαίνω στο καζίνο μόνο επειδή ο γκουρού δίνει υψηλή βαθμολογία ή λέει αν το καζίνο είναι αξιόπιστο ή όχι.

Αυτόματη μετάφραση:
ivanvidalr1
πριν από 1 μήνα

I can understand if players go to the casino based on our ratings. But not every experience has to reflect our safety index. Even in the best casinos there can be problems and even in the worst ones some players can have good experiences. So everything always needs to be checked and believe me, our team is made up of experts and they try to evaluate everything as best as they can. Of course, it's not always the case that even if players do something they shouldn't, we will automatically stand up for them. Our approach is based on fairness, so I hope you understand. 

However, I saw that the complaint has been reopened, so we'll see how it turns out.

I'll keep my fingers crossed.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα