Daniel μπορείς να με βοηθήσεις Έχω προβλήματα με την 31bet μετά το κλείσιμο μιας συμφωνίας συνεργασίας και συνεργασίας που δεν θέλουν να με πληρώσουν....
Daniel can you help me I have problems with 31bet after closing a partnership and affiliation deal they don't want to pay me....
Daniel mi può aiutare ho problemi con 31 bet dopo aver chiuso un accordo di collaborazione e affiliazione non vogliono pagarmi....
Φοβάμαι ότι δεν μπορούμε να βοηθήσουμε σε αυτό, καθώς δεν έχουμε δύναμη να αλλάξουμε την απόφασή τους. Μπορείτε να δοκιμάσετε αυτόν τον ιστότοπο που έχει δημιουργηθεί κυρίως για συνεργάτες τζόγου: https://www.gpwa.org/forum/forum.php
I'm afraid we're not able to assist with this since we have no power to change their decision. You may try this website that is created mainly for gambling affiliates: https://www.gpwa.org/forum/forum.php
Daniel καλημέρα Προσπάθησα να εγγραφώ στο site που μου προτείνατε αλλά δεν με αφήνει να εγγραφώ από ποιον μπορώ να λάβω βοήθεια; Έχω δοκιμάσει askgambling και έχω αναφερθεί στην MGA malta
Daniel good morning I tried to register on the site you recommended but it won't let me register from whom can I get help? I have tried askgambling and have reported to MGA malta
Daniel buongiorno ho provato a registrarmi sul sito che mi hai consigliato ma non mi fa registrare da chi posso avere aiuto? Ho provato con askgambling e ho inviato segnalazione a MGA malta
Έχετε προσπαθήσει να επικοινωνήσετε μαζί τους σχετικά με την εγγραφή; Βρήκα αυτό το έντυπο για αυτόν τον σκοπό.
Have you tried contacting them regarding the registration? I found this form for that purpose.
Ποιο είναι όμως το ακριβές πρόβλημα; Δεν θα επιτρέψουν να το ανοίξουν για ποιο λόγο;
But what's the exact problem? They won't allow to open it for what reason?
Γεια σε όλους. Άρα υπάρχει κάτι με αυτά τα καζίνο.
Τα παρακάτω καζίνο είναι σαφώς συνδεδεμένα και νέα συνεχίζουν να εμφανίζονται. Έχω ανάληψη από μια κατάθεση, ΟΧΙ δωρεάν τσιπ, στο Bali Fortune και δεν θα απαντήσουν σε email. Έχει περάσει περίπου ένας μήνας. Η γυναίκα μου έχει ξοδέψει πολλά χρήματα σε ορισμένα από τα σχετικά καζίνο που δέχονται πιστωτικές κάρτες. Εάν αυτό δεν επιλυθεί ΠΟΛΥ σύντομα, είμαστε 100% δικαιολογημένοι στην υποβολή διαφορών. Το Casino δεν τηρεί τους όρους τους και αρνείται να απαντήσει σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να επιλύσει το ζήτημα της μη πληρωμής της απόσυρσής μου. Τα ψηφία 7 επίσης δεν πληρώνουν. Μου απάντησαν λέγοντας ότι είχαν λάβει τα έγγραφά μου. ωστόσο με ανάγκασαν να καταθέσω χρήματα για να ζητήσω την ανάληψη. Έκανα λοιπόν την κατάθεση $35, περίμενα αρκετές εβδομάδες να μην απαντήσουν σε κανένα email και να μην ενημερώσουν τον λογαριασμό μου για να μου επιτρέψουν να ζητήσω αναλήψεις. μετά από περίπου ενάμιση μήνα, ζήτησα από τους συνομιλητές να πάρουν τα κέρδη μπόνους μου και απλώς να με αφήσουν να παίξω τα χρήματα της κατάθεσής μου. Μόλις έγινε αυτό ως εκ θαύματος, εγκρίθηκε το αίτημα για επαλήθευση των εγγράφων μου που στάλθηκαν από τους ανθρώπους της συνομιλίας. Αστείο πώς το αγνόησαν μέχρι να φύγουν τα χρήματα. Σκοπεύω να καλέσω τις αυστραλιανές αρχές να κλείσουν όλους αυτούς τους ιστότοπους, καθώς λειτουργούν παράνομα στην Αυστραλία ή δέχονται Αυστραλούς παίκτες. Το spin oasis και το fab spin τερματίστηκαν. Αυτά τα καζίνο είναι είτε απάτες είτε έχουν χρηματικά ζητήματα.
Σωρός 0 νίκες
τύχη του Μπαλί
τροπικό Fortune
περιστροφές οροφής
μια μεγάλη καραμέλα
Ψηφία 7
όαση περιστροφής
fab spins
τομέας 777
Hi everyone. So there is something up with these casinos.
The following casinos are clearly related and new ones keep popping up. I have a withdrawal from a deposit ,NOT a free chip, at Bali Fortune and they won't reply to emails. It's been about a month. My wife has spent a lot of money at some of the related casinos that accept credit cards. If this is not resolved VERY soon we are 100% justified in filing disputes. Casino is not abiding by their terms and is refusing to reply to emails to resolve the issue of them not paying my withdrawal. Digits 7 also would not pay. They did reply to me saying they had received my documents. however they forced me to deposit money in order to request the withdrawal. So I made the $35 deposit, I waited several weeks they would not reapond to any emails and would not update my account to allow me to request withdrawals. after about a month and a half I asked the chat people to take my bonus winnings and just let me play my deposit money. Once that was done miraculously the request to verify my documents sent from the chat people was approved. Funny how they ignored it until the money was gone. I am planning on calling the Australian authorities to shut down all of these websites as they are illegally operating in Australia or accepting Australian players. spin oasis and fab spins were shut down. These casinos are either fraud or have money issues.
Heap 0 wins
bali fortune
tropical Fortune
roof top spins
a big candy
Digits 7
spin oasis
fab spins
sector 777
Ξέρω ότι είναι όλα τα ίδια καζίνο, επειδή οι συνομιλητές είναι το ίδιο ακριβώς άτομο αν μεταπηδήσετε από το ένα καζίνο στο άλλο. Και η κατάσταση VIP το δίνει μακριά όταν τα καζίνο σχετίζονται. Ήμουν επίπεδο vip 2 στο Μπαλί, και δεν έπαιξα ποτέ καν στον τομέα 777. αλλά επειδή είναι όλα τα ίδια καζίνο, η κατάσταση vip μου είναι αυτόματα vip 2, παρόλο που δεν έχω κάνει ποτέ κατάθεση στον τομέα 777. Οι όροι και οι προϋποθέσεις είναι λέξεις για λέξη το ίδιο ακριβώς. Κανένας από τη λίστα δεν εμφανίζει πληροφορίες στον ιστότοπο σχετικά με την αδειοδότηση ή την επίλυση διαφορών. Κανένα καζίνο δεν έχει αριθμό τηλεφώνου. Και το επίπεδο vip δεν φαίνεται να είναι ποτέ υψηλότερο από το επίπεδο 2. πιθανότατα επειδή δεν υπάρχουν οικοδεσπότες vip που να μην λαμβάνετε μέχρι το επίπεδο 3.
I know they are all the same casinos because the chat people are the same exact person if you hop from one casino to the next. And VIP status gives it away when casinos are related. I have been a vip 2 level at Bali, and never even played at sector 777. but since they are all the same casinos My vip status is automatically vip 2 even though I have never made a deposit to sector 777. Terms and conditions are word for word the exact same. Not a single one on the list shows any info on the website about licensing or dispute resolution. Not a single casino has a phone number. Oh and vip level never seems to get higher than level 2. probably because there are no vip host which you do not get until level 3.
Γεια σου! Προώθησα όλες τις πληροφορίες σας στην αποκλειστική ομάδα δεδομένων σας, ξέρω ότι δεν ακούγεται πολύ, αλλά το βλέπω ως μια λογική προσθήκη για την αύξηση των πιθανοτήτων προειδοποίησης όλων των παικτών. Μιλώντας για αυτό, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για όλη τη βοήθεια. Αν και πιστεύω ότι αυτό το νήμα δεν είναι το καλύτερο μέρος, μπορεί να χαθεί πολύ εύκολα λόγω του ονόματος του εκτός θέματος. Μόνο εικασία μου.
Τι θα λέγατε να ξεκινήσετε ένα νέο νέο νήμα με έναν σωστό τίτλο, τόσοι πολλοί παίκτες πέφτουν πάνω του; Μη διστάσετε να το κάνετε, το φόρουμ είναι στη διάθεσή σας.
Hey! I forwarded all your insights to your dedicated Data Team, I know it does not sound like much, but I see that as a reasonable addition to increasing the chances of warning all the players. Speaking of which, I'd like to thank you for all the help. Though I feel this thread is not the best place, can be missed quite easily due to its out-of-the-topic name. Just my guess.
How about starting a fresh new thread with a proper title, so many players stumble upon it? Feel free to do so, the forum is at your disposal.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.