Θα έλεγα ότι έχει σημασία γιατί η πλατφόρμα και η τεχνική ρύθμιση υπαγορεύουν πότε ακριβώς τελειώνει το μπόνους. Σε ορισμένα καζίνο, το μπόνους δεν τελειώνει με την ολοκλήρωση του στοιχήματος, τελειώνει τη στιγμή που υποβάλλετε την ανάληψη. Δεν είναι εξαιρετικά φιλικό προς το χρήστη, όπως θυμάμαι καλά, αυτό είναι κυρίως το θέμα των πλατφορμών RTG.
Τέλος πάντων, πώς φαίνεται τώρα, κάποια πρόοδος;
I'd say it does matter because the platform and technical setup dictate when exactly the bonus ends. In some casinos, the bonus does not end by completing the wagering, it ends the moment you submit the withdrawal. It's not super user-friendly, as I recall correctly, this is mostly the issue of RTG platforms.
Anyway, how it looks now, any progress?
Πόσο καιρό περιμένεις, αν μπορώ να ρωτήσω;
How long have you been waiting, if I may ask?
Όχι αρκετά επαγγελματικό.
Λοιπόν, χρησιμοποιείτε πολλά μπόνους χωρίς κατάθεση ταυτόχρονα; Το γνωρίζεις; Ορισμένα καζίνο στέλνουν προωθήσεις μέσω email σε παίκτες από χώρες υπό περιορισμούς ή σε παίκτες που δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν καθόλου το μπόνους. Τέτοιες προσφορές είναι απλώς ένα γενικό είδος μπόνους. Ωστόσο, εάν έχετε ένα ενεργό μπόνους, δεν θα πρέπει να σας επιτραπεί να λάβετε άλλο ακόμη κι αν έχει σταλεί από τον VIP διευθυντή σας. Αυτό θα ήταν λάθος.
Τουλάχιστον δεν έχασες καταθέσεις.
Not quite professional.
Well, have you been using several no deposit bonuses at the same time? Are you aware of it? Some casinos send email promotions to players from restricted countries or to players who are not allowed to use the bonus at all. Such offers are just a general kind of bonuses. But, if you have one active bonus, you should not be allowed to take another one even if it was sent by your VIP manager. That would be wrong.
At least you didn't lose any deposits.
Κανένα μπόνους δεν ήταν ενεργό και αυτά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν πριν από εβδομάδες όταν αποφάσισα να εγγραφώ lol. Όπως αν δείτε το ιστορικό συναλλαγών, λέει κυριολεκτικά ότι το έπαθλο του τουρνουά απονεμήθηκε και δεν είχε απαιτήσεις στοιχήματος ή Playthrough, οπότε μου επέτρεψε να αποσύρω αυτό το ποσό που κέρδισα από το τουρνουά. Αλλά το αστείο είναι ότι αν προκύψουν προβλήματα ή προβλήματα θα σας ειδοποιήσουν, αλλά σε αυτήν την περίπτωση. Αυτοί δεν. Έτσι, βασικά φαίνεται σαν απάτη, επειδή αυτό το έπαθλο δεν είχε καμία σχέση με μπόνους ή προώθηση. Σαν να είχα $0,00 και μετά κέρδισα το έπαθλο του τουρνουά των $100,00 χωρίς στοίχημα ή playthrough σε αυτό. Αλλά ούτως ή άλλως δεν ήταν χρήματα που αποκτήθηκαν μέσω εξαργύρωσης μπόνους. Επειδή δεν χρησιμοποιήθηκε κανένας κωδικός και δεν είμαι σίγουρος πώς παραβιάζετε πολλά μπόνους ούτως ή άλλως, επειδή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο μία φορά τη φορά, οπότε αυτό είναι ψέμα εκ μέρους τους;. Επιπλέον, δεν χρησιμοποιήθηκε μπόνους επειδή μπορείτε να συμμετέχετε σε τουρνουά δωρεάν που έχουν και οι δωρεάν μάρκες ή περιστροφές που κερδίζετε μέσω μπόνους camt μπορούν να χρησιμοποιηθούν ακόμη και για παιχνίδι τουρνουά μέχρι να παίξετε/στοιχηματίσετε. Οπότε δεν έχει νόημα lol
No bonus was active and the ones used were weeks ago when I decided to sign up lol. Like if u see the transaction history it literally says tournament prize awarded and it had no wager or Playthrough requirements so it allowed me to withdrawl that amount won from the tournament. But the funny thing is that if any issues or problems come up they will notify you but in this case. They did not. So basically seems like a scam because that prize had nothing to do with bonus or promotion. Like I had $0.00 and then won the tournament prize of $100.00 no wager or playthrough on it. But anyways regardless it was not money obtain through bonus redemption. Because no code was used and not sure how u violate multiple bonuses anyway because you can only use once at a time so that's a lie on their part?. In addition to that, no bonus was used because you can participate in tournaments for free that they have and free chips or spins earned through bonuses camt even be used for tournament play until ya playthrough /wager it. So there no point lol
Ξέρεις τι? Όσο πιο βαθιά σκάβεις, τόσο λιγότερο μου αρέσει η όλη κατάσταση. Τι θα λέγατε να υποβάλετε μια καταγγελία για να ρωτήσουμε το καζίνο πιο «επίσημα»;
Είναι δωρεάν αλλά απαιτεί κάποια συνεργασία, φυσικά.
Περισσότερες λεπτομέρειες αναφέρονται σε αυτόν τον οδηγό:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Τι πιστεύετε - αξίζει τον κόπο για εσάς;
You know what? The more you dig deeper, the less I like the whole situation. How about submitting a complaint so we can ask the casino more "officially"?
It's free but requires some cooperation, of course.
More details are mentioned in this guide:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
What do you think - is it worth the effort to you?
Θα του δώσω μια βολή. Ένα από τα ζητήματα ήταν η προσπάθεια να βρουν ότι ο σύνδεσμος διαφωνίας τους παραιτήθηκε από αυτό. Επίσης προσπαθεί να βρει το όνομα του καζίνο σε αυτές τις λίστες. Απλώς δεν εμφανιζόταν. Έχω τα στιγμιότυπα οθόνης των συναλλαγών και της αλληλογραφίας της υποστήριξης συνομιλίας που συνεχίστηκε.
I'll give it a shot. One of the issues was trying to find their dispute link gave up on it. Also trying to find the name of the casino on those lists. Just wasn't showing up. I have the screenshots of transactions and correspondence of the chat support that went on.
Χαίρομαι που το ακούω!
Δεν χρειάζεται να αναζητήσετε εξωτερικούς συνδέσμους. 🙂 Μην ανησυχείς.
Νομίζω ότι χάσατε το πράσινο κείμενο που ανέφερα προηγουμένως - αυτό που παρέχει τον οδηγό, αλλά δεν έχει καθόλου σημασία. Θα φτάσω στο θέμα, αν κάνετε κλικ/πατήσετε σε αυτόν τον σύνδεσμο - θα ανακατευθυνθείτε αμέσως στον δημιουργό καταγγελίας!
Εννοώ ότι το Casino Guru παρέχει κέντρο επίλυσης παραπόνων χωρίς κόστος, επομένως όλες αυτές οι οθόνες εκτύπωσης και άλλα έγγραφα θα χρησιμοποιηθούν σωστά.
Ενημερώστε με αν λειτούργησε καλά για εσάς.
I'm glad to hear that!
There's no need to search for external links. 🙂 Don't worry.
I feel you missed the green text I previously mentioned - the one providing the guide, but it doesn't matter at all. I'll get to the point, if you click/tap on this link - you'll be redirected to the complaint creator straight away!
I mean Casino Guru provides costs free complaint resolution center, so all those printscreens and other documents will be put to a good use.
Let me know whether it worked ok for you.
Το Digits 7 είναι ένα φάουλ καζίνο που στέλνει λάτρεις να βγάλουν το κρέας σας από την τρύπα του μπόξερ και να το τραβήξουν προς τα έξω έτσι ώστε να τεντωθεί και να κοπεί... απλά για το διάολο γιατί είναι ΤΟΣΟ πολύ πλούσιοι . Μετά, αν δεν σου αρέσει....πάνε να σκάψουν το παρτέρι σου και ρίχνουν αλάτι στα κανίς μάτια σου!!!! Ούρλιαζε για ώρες σαν φώκια ελέφαντας!!💯🤕💯😰💯😱💯😱💯🤡💯
Digits 7 is a foul playing casino that sends goons over to yank your dick-meat out of the boxers-hole and pull it out so that it stretches and snaps off.... just for the fuck of it because they are SO very rich. Then, if you don't like it....they go digging up your flower bed and and pour salt in your poodles eyes!!!! She was scream-barking like an elephant seal for hours!!💯🤕💯😰💯😱💯😱💯🤡💯
Τότε σκέφτηκα ότι αν υπήρχαν ένας ή δύο σφιγμένοι Mothafuckers (επίσης γνωστοί ως Mupees αν δεν κάνω λάθος) σε έναν ιστότοπο για ενήλικες (πιθανότατα), τότε... δεν ήθελα να αρχίσουν να μιλάνε για μένα σαν ήταν η σειρά τους να παίξουν τα «ψαγμένα-βασιλικά-που-υπαγορεύουν-κοινωνικά-πλήθη».
Then I figured that if there were one or two uptight Mothafuckers (also known as Mupees if I'm not mistaken) on an adult (presumably) website, then.... I didn't want them to start talking shit about me like it was their turn to play the "cool-royal-that-dictates-social-crowds."
Γεια, ακούγεται λίγο μπερδεμένο. Ποιο είναι λοιπόν το πρόβλημα με το καζίνο Digits 7;
Hi, it sounds a bit confusing. So what's the issue with the Digits 7 casino?
Θα του δώσω μια βολή. Ένα από τα ζητήματα ήταν η προσπάθεια να βρουν ότι ο σύνδεσμος διαφωνίας τους παραιτήθηκε από αυτό. Επίσης προσπαθεί να βρει το όνομα του καζίνο σε αυτές τις λίστες. Απλώς δεν εμφανιζόταν. Έχω τα στιγμιότυπα οθόνης των συναλλαγών και της αλληλογραφίας της υποστήριξης συνομιλίας που συνεχίστηκε.
I'll give it a shot. One of the issues was trying to find their dispute link gave up on it. Also trying to find the name of the casino on those lists. Just wasn't showing up. I have the screenshots of transactions and correspondence of the chat support that went on.
ψηφία 7 ονομάζεται επίσης Bali Fortune
Ο τομέας 777 ονομάζεται επίσης Heap o wins
Μια μεγάλη καραμέλα ονομάζεται επίσης Roof Top Spins
Σχετικό είναι επίσης το tropical fortune casino, spin oasis, Fab spins
Είναι πολύ σκιερό όταν ένα καζίνο ανοίγει ένα εφεδρικό καζίνο για τρία από τα ανοιχτά καζίνο. Υποθέτω ότι περιμένουν να κλείσουν σύντομα. Δεν λειτουργούν νόμιμα. Το Spin oasis έκλεισε και μετακίνησαν τους πάντες στην τροπική τύχη και στο bali fortune.
Δύο από το καζίνο αγνόησαν εντελώς την πληρωμή μου. Ένα από αυτά ήταν από μια κατάθεση $60 που έκανα. Συνεχίζουν να λένε ότι έχουν τόσες πολλές αναλήψεις. Αμφιβάλλω πολύ ένα καζίνο που κλείνει κάθε χρόνο επειδή είναι παράνομο έχει τόσους πολλούς παίκτες γενικά πολύ λιγότερο ένα σωρό παίκτες που κερδίζουν.
digits 7 is also called Bali Fortune
Sector 777 is also called Heap o wins
A big Candy is also called Roof Top Spins
also related is tropical fortune casino, spin oasis, Fab spins
It's pretty shady when a casino opens a back up casino for three of the open casinos. It's my guess they expect to be shut down soon. They are not operating legally. Spin oasis was shut down and they moved everyone to the tropical fortune and bali fortune.
Two of the casino have completely ignored my payment. One of them was from a $60 deposit I made. They keep saying they have sooo many withdrawals. I highly doubt a casino that closes down every year for being illegal has that many players in general much less a bunch of players who are winning.
Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το νήμα,... δεν είστε μόνοι 🙁.
Θέλετε να υποβάλετε καταγγελία; Είναι ένας καλός τρόπος για να κερδίσετε βοήθεια και επίσης να προειδοποιήσετε άλλους παίκτες.
Διαβάστε περισσότερα για την ιδέα εδώ:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Αυτός ο σύνδεσμος οδηγεί απευθείας στον δημιουργό: https://casino.guru/complaints/create
Τι νομίζετε;
Check out this thread,.. you're not alone 🙁.
Care to submit a complaint? It is a good way to gain help and also warn other players.
Read more about the idea here:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
This link leads to the creator directly: https://casino.guru/complaints/create
What do you think?
Μου χρωστάνε 300$! Κέρδισα την πρώτη φορά που έκανα κατάθεση και με πλήρωσαν. Τώρα με πιάνει το τρέξιμο! Πολύ απογοητευτικό. Δεν τα παρατάω. Τους στέλνω email κάθε δεύτερη μέρα, μήπως με βαρέσουν και με πληρώσουν για να με βγάλουν από τον κώλο τους! χαχαχα
They owe me $300! I won the first time I made a deposit and they paid me. Now I am getting the run around! Very frustrating. I am not giving up. I email them every other day, maybe they will get sick of me and pay me to get me off their ass! lol
Είδα την κριτική και νομίζω ότι η υποβολή καταγγελίας είναι μια καλή κλήση:
https://casino.guru/complaints/create
Εάν προτιμάτε κάποια θεωρία, αυτός ο οδηγός πρέπει να την καλύπτει:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Απλά μια ιδέα, φυσικά.
I saw the review and I think submitting a complaint is a good call:
https://casino.guru/complaints/create
If you prefer some theory, this guide should cover it:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Just an idea, of course.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.