πριν από 10 μήνες
complaints.bulgaria@gmail.com
Γράψε μου εδώ.
complaints.bulgaria@gmail.com
Write me here.
0
complaints.bulgaria@gmail.com
Γράψε μου εδώ.
complaints.bulgaria@gmail.com
Write me here.
Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εστάλη.
Δεν καταλαβαίνω πώς το Casino Guru συνεχίζει να προωθεί την MostBet
Email sent.
I don't understand how Casino Guru continues to promote MostBet
Enviado e-mail.
não percebo como continua o Casino Guru a promover a MostBet
Πώς συνεχίζει το Casino Guru να προωθεί την MostBet;
How does Casino Guru continue to promote MostBet?
Como continua o Casino Guru a promover a MostBet?
Σε παρακαλώ, προσπάθησε να ηρεμήσεις. Κάνεις πολλές ερωτήσεις, αλλά ειλικρινά, για μένα, δεν φαίνεται να ακολουθείς τις συμβουλές.
Αποκλείσατε τις επιλογές πληρωμής σας ή μηδενίσατε όρια, για παράδειγμα; Τι γίνεται με τους δύο κωδικούς πρόσβασης; Πρέπει επίσης να βγείτε από τα εισερχόμενα του email σας, καθώς μπορείτε να δείτε τα email να έρχονται συνεχώς. Νομίζω ότι είναι λογικό να υποθέσουμε ότι δεν θα σταματήσει μέχρι να κλείσει οριστικά ο λογαριασμός σας στο καζίνο. Γι' αυτό θα πρέπει επίσης να ζητήσετε από κάποιον να αλλάξει τον κωδικό πρόσβασής σας σε αυτό το email.
Να θυμάστε ότι δεν παρέχουμε υγειονομική υποστήριξη όλο το 24ωρο και εφόσον το παράπονό σας είναι ανοιχτό, δεν θα υπάρξουν συνέπειες. Φαντάζομαι ότι είναι δύσκολο, αλλά παρόλα αυτά, κάντε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να κρατήσετε όλες τις σκέψεις σας μακριά από τον τζόγο. Ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι δεν μπορούμε να παρέχουμε περαιτέρω υποστήριξη σε αυτό το θέμα.
Βάζω στοίχημα ότι θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε άμεση βοήθεια, επομένως επισκεφτείτε αυτόν τον ιστότοπο 👈
Μόλις είστε ασφαλείς και χαλαροί, μπορούμε να μιλήσουμε για τον δείκτη ασφαλείας του.
Επιτρέψτε μου να δοκιμάσω και κάτι ακόμα. Ίσως μπορώ να πείσω κάποιον από το καζίνο να δει τις δημοσιεύσεις σας. Αξιζει μια προσπαθεια.
Please, try to calm down. You're asking a lot of questions, but frankly, to me, you do not seem to follow advice.
Did you block your payment options, or set limits to zero, for instance? What about both passwords? You also need to get out of your email inbox, as you can see the emails keep coming. I think it's reasonable to assume it won't stop until your casino account is permanently closed. That's why you should also ask someone to change your password to this email.
Kindly remember that we are not 24/7 health support, and as long as your complaint is open, there will be no consequences. I imagine it is hard, but still, do your best to keep all your thoughts away from gambling. I hope you understand that we can't provide further support in that regard.
I bet you could use immediate help, so please visit this site 👈
Once you are safe and relaxed, we can talk about its safety index.
Let me try one more thing, though. Maybe I can convince someone from the casino to look at your posts. Worth a try.
Radka κάνω πολλές ερωτήσεις;;;
σβήνεις όλες τις αναρτήσεις μου;;;;
Είναι από την πλευρά του Καζίνο... τέλος πάντων, θα καταλάβετε γιατί...
Radka I'm asking a lot of questions???
you delete all my posts????
It's on the Casino's side... anyway, you'll understand why...
Radka estou a fazer muitas perguntas???
apagas os meus posts todos????
está sdo lado do Casino… enfim, tia perceberão porquê….
Αγαπητέ παίχτη,
Δημοσίευση "Πώς ο Γκουρού του Καζίνο συνεχίζει να προωθεί την MostBet;" γύρω από το φόρουμ δεν θα σας βοηθήσει. Σας ζητώ ευγενικά να σταματήσετε. Όλες αυτές οι διπλές αναρτήσεις θα διαγραφούν. Απλώς κρατήστε τη συζήτηση εδώ. Καταλαβαίνω ότι είστε απελπισμένοι και είμαι εδώ για να το κρατήσω εντός λογικών συνόρων.
Αυτή τη στιγμή, προσπαθώ να έρθω σε επαφή με κάποιον από το καζίνο για να σας βοηθήσει.
Το μόνο που ζητάω είναι να προσπαθήσετε να κρατήσετε τις απαντήσεις σας λογικές και αξιοπρεπείς. Πολεμήστε το, παρακαλώ.
Έχετε ιδέα γιατί ο λογαριασμός σας είναι ακόμα ανοιχτός; Δεν το κάνω, για παράδειγμα.
Dear player,
Posting "How does Casino Guru continue to promote MostBet?" around the forum won't help you. I ask you kindly to stop. All such duplicated posts will be deleted. Just keep the conversation here. I understand you are desperate, and I'm here to hold it within reasonable borders.
At this moment, I'm trying to get in touch with someone from the casino to help you.
All I'm asking is that you try to keep your responses reasonable and decent. Fight it, please.
Do you have any idea why your account is still open? I don't, for example.
Παρακαλώ επιλύστε το παράπονό μου και σταματήστε αυτή τη Ράντκα να διαγράφει δημοσιεύσεις και να παραβιάζει την ελευθερία της έκφρασης.
Αν λαμβάνει προμήθειες από καζίνο, δεν ξέρω, αλλά είναι προσβλητικό και κάνει τον κόσμο να αισθάνεται άσχημα. Ευάλωτα άτομα που υποβάλλονται σε θεραπεία για εθισμό στον τζόγο και τα εξαναγκάζει να μην γράφουν.
Please resolve my complaint and stop this Radka from deleting posts and violating freedom of expression.
If he receives commissions from casinos, I don't know, but it's offensive and makes people feel bad. Vulnerable people undergoing treatment for gambling addiction and she coerces them not to write.
Por favor, resolvam a minha reclamação e impeçam esta Radka de andar a apagar as publicações e a atentar contra a liberdade de expressão.
se recebe comissões dos casinos, não sei, mas é atentatório e faz as pessoas sentir-se mal. Pessoas vulneráveis em tratamento contra o vício do jogo e ela coage a não escreverem.
Αγαπητέ χρήστη,
Καταλαβαίνω ότι πολεμάτε έναν εθισμό, αλλά για να γίνετε μέλος αυτού του φόρουμ, πρέπει να ακολουθείτε τις πολιτικές μας όπως οποιοσδήποτε άλλος.
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά οι απαιτήσεις σας δεν θα επηρεάσουν τη διαδικασία καταγγελίας, απλώς διαβάστε τις οδηγίες, παρακαλώ. Θα ήθελα να αποφύγω πιθανές παρεξηγήσεις:
«Πόσο καιρό θα πάρει όλο αυτό;
Ο χρόνος που μεσολάβησε μεταξύ της υποβολής μιας καταγγελίας και της λήξης της καταγγελίας ποικίλλει σημαντικά. Τα παράπονα που διεκπεραιώνονται πιο γρήγορα είναι αυτά που μπορούν να επιλυθούν χωρίς να εμπλακεί το καζίνο ή αυτά που απορρίπτονται επειδή το καζίνο δεν έχει κάνει τίποτα κακό. Άλλα παράπονα, ωστόσο, μπορεί να είναι πολύ χρονοβόρα.
Ακολουθούν ορισμένες πρόχειρες εκτιμήσεις και πληροφορίες σχετικά με το χρόνο σχετικά με τις καταγγελίες:
Θα λάβετε την πρώτη σας απάντηση από την ομάδα παραπόνων μας εντός 48 ωρών, αλλά καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να απαντήσουμε εντός 12 έως 24 ωρών.
Κάθε εμπλεκόμενο μέρος (εσείς, το καζίνο ή η ομάδα του Γκουρού του Καζίνο) έχει στη διάθεσή του επτά ημέρες για να απαντήσει όταν του ζητηθεί να το πράξουν για να προχωρήσει η καταγγελία. Όταν αυτή η περίοδος παρέλθει χωρίς απάντηση, συνήθως επιλέγουμε να παρατείνουμε το χρονικό όριο κατά άλλες επτά ημέρες.
Καθώς η επιτυχής επίλυση μιας καταγγελίας απαιτεί συχνά πολλή επικοινωνία μεταξύ των τριών μερών, ο συνολικός χρόνος μπορεί να αθροιστεί. Ο μέσος χρόνος που απαιτείται για το κλείσιμο των καταγγελιών που επιλύθηκαν με επιτυχία είναι περίπου 21 ημέρες από την ημερομηνία υποβολής τους, αλλά και πάλι, αυτό διαφέρει πολύ από τη μία καταγγελία στην άλλη».
Προσπαθώ να ξεπεράσω την ιδέα ότι η τρέχουσα κατάσταση του μυαλού σας επηρεάζει τις πράξεις σας.
Σταματήστε να στέλνετε ανεπιθύμητα μηνύματα στο φόρουμ και να κατηγορείτε εμάς ή το καζίνο για απάτη. Αυτό δεν θα γίνει ανεκτό. Πιστεύω ότι δεν έχει να κάνει με την ελευθερία, είναι επιθετική προσέγγιση από την πλευρά σου. 🙏
Dear user,
I understand you are fighting an addiction, but in order to be part of this forum, you need to follow our policies like anyone else.
I'm sorry to say that, but your demands won't affect the complaint procedure, just read the instructions, please. I'd like to avoid possible misunderstandings:
"How long will it all take?
The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming.
Here are some rough estimates and time-related information about complaints:
You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often requires a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
I'm attempting to get past the idea that your current state of mind influences your actions.
Please stop spamming the forum and accusing us or the casino of fraud. This won't be tolerated. I believe it has nothing to do with freedom, it's about offensive approach from your side. 🙏
Γεια σου, Αγαπητέ Andreia2024!
Ευχαριστούμε για την ανταπόκρισή σας. Πάντα προσπαθούμε να βελτιώνουμε την εμπειρία των παικτών μας και να τακτοποιούμε την κατάσταση. Μια απάντηση στο αίτημά σας έχει δοθεί στην ενότητα παραπόνων.
Να εχεις μια ωραια μερα!
Με εκτίμηση, Mostbet.
Hello, Dear Andreia2024!
Thank you for your feedback. We always strive to improve the experience of our players and sort out the situation. A response to your request has been provided in the complaints section.
Have a nice day!
Best regards, Mostbet.
Θεωρώ ότι ο προβλεπόμενος παραλήπτης αυτού του μηνύματος ήταν ο εκπρόσωπος του καζίνο;
Σας συμβουλεύω ανεπιφύλακτα να χρησιμοποιήσετε το κουμπί απάντησης σε αυτήν την περίπτωση. Κάθε φορά που χρησιμοποιείτε την απάντηση, ο παραλήπτης ειδοποιείται, επομένως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ένας εκπρόσωπος του καζίνο να δει το μήνυμά σας.
Αν θέλετε, περιγράψτε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Ίσως μπορούμε να το σκεφτούμε καλά. 🤔
I take it that the intended recipient of this message was the casino representative?
I highly advise using the reply button in this situation. Every time you use the reply, the recipient is notified, so there is a significant chance that a casino representative will see your message.
If you would like, please describe the problem you are experiencing. Perhaps we can think this through. 🤔
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.