Αρχική σελίδαΦόρουμΥπεύθυνος ΣτοιχηματισμόςΖήτησα αυτο-αποκλεισμό και μου έδωσαν το runaround μέχρι που τους είπα ότι έπρεπε να κάνω καταγγελία και δεν το διεκπεραίωσαν.

Ζήτησα αυτο-αποκλεισμό και μου έδωσαν το runaround μέχρι που τους είπα ότι έπρεπε να κάνω καταγγελία και δεν το διεκπεραίωσαν.

 από Ferchu82
|
1.224 προβολές 13 απαντήσεις |
|

Γεια σας, στην πλατφόρμα της 20bet ζήτησα αυτο-αποκλεισμό. Πρώτα μου έδωσαν το runaround και κατέληξα να στοιχηματίσω 1.500€ τα οποία έχασα, γιατί δεν αυτοαποκλειστήκαμε μέχρι να τους πω ότι θα τους αναφέρω. Δεν ξέρω πού λειτουργεί αυτό το καζίνο, αλλά εδώ στην Ισπανία είμαι αυτο-αποκλεισμένος. Θέλω να τους αναφέρω και ήθελα να μάθω πού να πάω.

Αυτόματη μετάφραση:
Ferchu82

Hi,

these situations are quite usually about precise communication, so to start with the most important thing, may I know how you asked for the self-exclusion, please? Did you specifically mention the gambling addiction or fear of losing control?

That's also a very common misconception about this tool. I hope you won't mind asking me for details.

Always state gambling issues clearly; no one will do that on your behalf. The casino chat or support responds to concrete requests, and the outcome may vary very significantly based on the specific request.

To answer your question, though, the casino 20bet is licensed under Curacao, and in case you are sure the casino made a mistake or was not helpful enough, you may also complain right here.

Go through this guide 👈, please.



Radka

Γεια σας και πάλι, στις 16:53 έστειλα μήνυμα στην 30bet μέσω email στο οποίο δήλωνα ότι ήθελα να εξαιρεθώ. Μου απάντησαν γύρω στις 22:00. Αγαπητέ παίκτη:


Λυπούμαστε για την απόφασή σας να μας αφήσετε!


Μπορούμε να ρωτήσουμε γιατί θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό σας;


Ανυπομονούμε να ακούσουμε νέα σας.


Ειλικρινά,

Ομάδα Υποστήριξης Καζίνο

Αλλά δεν μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου αυτή τη στιγμή, τότε είναι που αρχίζω να παίζω και ξεφεύγει από τον έλεγχο, είναι μια ασθένεια που δεν έχει έλεγχο.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί χρειάζονται 6 ώρες για να απαντήσουν και δεν αποδέχονται τον αυτο-αποκλεισμό μου, προσπαθώντας να παρατείνουν το χρόνο για να κλείσω τον λογαριασμό μου ώστε να ξαναμπώ σε αυτόν, αφού γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο τρόπος παιχνιδιού είναι εκτός ελέγχου.

Ευχαριστώ και χαιρετισμούς. Fer


Αυτόματη μετάφραση:
Ferchu82

Hi,

I perfectly understand that, but the question I asked remains. And the answer is the most important key to understanding the casino's approach towards your request. Hence, I would like to ask again:

Did you specifically state you are losing control or that you suffer from gambling addiction?

If not, the casino's response is common and makes sense.

As I said earlier, self-exclusion alone does not mean immediate harm. The immediate harm is demonstrated by the concrete reason. So, I believe it was a good step to ask you about the reason.

Did you respond to the casino's question, please?

The people on the other side are not familiar with your current conditions, so it is up to you to explain what's beyond that request - it is in your own favor to state the reason precisely to avoid misunderstanding.

Very often, casinos are asked to self-exclude because players know the casino will eventually offer a bonus or compensation to make the players stay. So, stating a compulsive issue should save you from this phase.

Do you understand why the reason is so super important? Being honest means staying better protected if the need arises.

I'll be here for an update, of course.


If I may, are we talking about 20Bet Casino or 30Bet or bets? I spotted different names.


Έγινε επεξεργασία

Ακτίνα

Παρ, 31/01/25 10:03 π.μ

Αγαπητέ παίκτη:


Λυπούμαστε που αποφασίσατε να κλείσετε τον λογαριασμό σας, ωστόσο, είναι δική σας απόφαση και έχουμε συμμορφωθεί με το αίτημά σας.


Καλή σας μέρα!


Ειλικρινά,

Ομάδα Υποστήριξης Καζίνο

Πύλη Fernando Toledo

Παρ, 31/01/25 7:20 π.μ

Αν το κάνεις αυτό, θα κάνω καταγγελία εναντίον σου.


Στάλθηκε από το Outlook για Android

________________________________

Από: Ομάδα Υποστήριξης 20Bet <9054575+WVHVF@tickets.livechatinc.com>

Αποστολή: Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025 7:59:00 π.μ

Να: < >

Θέμα: Re: Ticket #WVHVF: Αυτοαποκλεισμός

Πύλη Fernando Toledo

Παρ, 31/01/25 7:19 π.μ

Θέλω να αποκλείσω τον εαυτό μου για πάντα


Στάλθηκε από το Outlook για Android

________________________________

Από: Ομάδα Υποστήριξης 20Bet <9054575+WVHVF@tickets.livechatinc.com>

Αποστολή: Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025 7:59:00 π.μ

Να: < >

Θέμα: Re: Ticket #WVHVF: Αυτοαποκλεισμός

Πύλη Fernando Toledo

Παρ, 31/01/25 6:58 π.μ

Θέλω να μάθω πώς να κάνω τον αυτοαποκλεισμό


Στάλθηκε από το Outlook για Android

________________________________

Από: Ομάδα Υποστήριξης 20Bet <9054575+WVHVF@tickets.livechatinc.com>

Αποστολή: Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2025, 6:37:57 π.μ

Να: < >

Θέμα: Re: Ticket #WVHVF: Αυτοαποκλεισμός

Σαμουήλ

Παρ, 31/01/25 5:37 π.μ

Αγαπητέ παίκτη:


Θα μπορούσατε να διευκρινίσετε πιο συγκεκριμένα σε τι αναφέρεστε στην απάντησή σας;


Ανυπομονούμε να ακούσουμε νέα σας.


Ειλικρινά,

Ομάδα υποστήριξης πελατών καζίνο

Πύλη Fernando Toledo

Παρ, 31/01/25 1:56 π.μ

Γιατί δεν έχω τέλος


Στάλθηκε από το Outlook για Android

________________________________

Από: Ομάδα Υποστήριξης 20Bet <9054575+WVHVF@tickets.livechatinc.com>

Αποστολή: Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2025, 23:25:23

Να: < >

Θέμα: Re: Ticket #WVHVF: Αυτοαποκλεισμός

Ο Χάουαρντ

Πέμ. 30/01/25 22:25

Αγαπητέ παίκτη:


Λυπούμαστε για την απόφασή σας να μας αφήσετε!


Μπορούμε να ρωτήσουμε γιατί θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό σας;


Ανυπομονούμε να ακούσουμε νέα σας.


Ειλικρινά,

Ομάδα Υποστήριξης Καζίνο

Πύλη Fernando Toledo

Πέμ. 30/01/25 4:53 μ.μ

Αυτόματη μετάφραση:
Ferchu82

Can you please concentrate on my 3 questions? I feel like you overlooked them again:

1 - Did you specifically state you are losing control or that you suffer from gambling addiction?

2 - Did you respond to the casino's question, please? Again, the addiction is the question.

(3 - If I may, are we talking about 20Bet Casino or 30Bet or bets?)

Σας έχω στείλει τα email που σας έστειλα

Αυτόματη μετάφραση:
Ferchu82

Do you think you can answer the three questions, please? The reason I'm asking is that I did not find the answers in this conversation.

Question number one is super important, and to me it seems you have not mentioned the gambling problem to the casino. Is this correct, please?

Radka

1 Αν κάποτε είχα χάσει τα πάντα

2 ναι

20bet

Αυτόματη μετάφραση:
Ferchu82

Thank you very much.

So technically, the casino should proceed with the immediate account closure once you mention the gambling issue. Hence come my questions on that subject.

How long did it take for the casino to self-exclude you from the moment you mentioned gambling issues, please? As I said, once the player mentions real, current problems, the following action should be imminent.

Radka

Περίπου 6 ώρες αλλά δεν έπαιξα σε αυτές τις 6 ώρες.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Επίσης, δεν καταλαβαίνω πώς ένας πράκτορας στοιχημάτων δεν έχει ένα εργαλείο στον ιστότοπο για να αυτο-αποκλειστεί χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών. Τι χάσιμο χρόνου δίνετε στον πελάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
Ferchu82

You must state the reason for exclusion as ‘I have issues or problems with gambling’

This will trigger an instant block. If after this you are then allowed to deposit and gamble then your bets will be void and your deposits should be returned.

Any regulated casino has this option. If they don’t then you are playing on a rogue casino who doesn’t follow any rules

Επίσης, δεν καταλαβαίνω πώς ένας πράκτορας στοιχημάτων δεν έχει ένα εργαλείο στον ιστότοπο για να αυτο-αποκλειστεί χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών. Τι χάσιμο χρόνου δίνετε στον πελάτη.

Αυτόματη μετάφραση:

Since many players use self-exclusion as a way to get bonuses or just the casino's attention, not to mention that to successfully self-exclude your account most likely needs to be verified, it makes sense such action requires the casino's check and cooperation. When money gets involved, consider that a standard contract termiation. The bank or insurance company will also need to check the contract before you can withdraw from it.

This is why you have to state the reason for self-exclusion clearly. When self-exclusion is used without mentioning gambling harm, it is regarded as a normal account closure until the issue is brought up.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα