Γεια σε όλους,
Ελπίζω να είσαι καλά. Δυστυχώς, χθες είχα μια πολύ άσχημη υποτροπή που θα μπορούσε να καταλήξει εξαιρετικά απειλητική για μένα. Παρά το ότι ξέρω ότι είναι απαγόρευση του OASINS, έκανα μια επιτυχημένη προσπάθεια εγγραφής στο διαδικτυακό καζίνο "Rooli1". Δυστυχώς έχασα 1700 ευρώ σε μόλις 20 λεπτά.
Αυτή η κατάσταση είναι ιδιαίτερα ανησυχητική για μένα γιατί θα μπορούσε να καθορίσει αν θα χάσω το διαμέρισμά μου ή όχι. Γι' αυτό αναρωτιέμαι αν υπάρχουν τρόποι να επιστραφούν αυτά τα 1700 ευρώ.
Έχω ήδη επικοινωνήσει με την ομάδα σέρβις και έχουν προωθήσει το αίτημά μου σε έναν διευθυντή που μπορεί να αποφασίσει σχετικά. Ωστόσο, ανησυχώ και ελπίζω σε μια θετική λύση.
Θα ήμουν πολύ ευγνώμων για οποιαδήποτε υποστήριξη ή συμβουλή.
τις καλύτερες ευχές
Στίβεν Α.
Hello everyone,
I hope you are well. Unfortunately, I had a really bad relapse yesterday that could end up being extremely threatening for me. Despite what I know to be an OASINS ban, I made a successful registration attempt in the online casino "Rooli1". Unfortunately, I lost 1700 euros in just 20 minutes.
This situation is particularly worrying for me because it could determine whether I lose my apartment or not. That's why I'm wondering if there are any ways to get this 1700 euros refunded.
I have already contacted the service team and they have forwarded my request to a manager who can decide on it. However, I am concerned and hope for a positive solution.
I would be very grateful for any support or advice.
Best regards
Steven A.
Hallo zusammen,
ich hoffe, es geht euch gut. Leider hatte ich gestern einen wirklich schlimmen Rückfall, der für mich extrem bedrohlich enden könnte. Trotz meiner nach meinem Wissen nach vorhandener, OASINS-Sperre, habe ich , einen erfolgreichen Registrierungsversuch im Online-Casino "Rooli1" gemachztb. Innerhalb von nur 20 Minuten habe ich leider 1700,- Euro verspielt.
Diese Situation ist für mich besonders besorgniserregend, da sie darüber entscheiden könnte, ob ich meine Wohnung verliere oder nicht. Deshalb frage ich mich, ob es irgendwelche Möglichkeiten gibt, diese 1700,- Euro zurückerstattet zu bekommen.
Ich habe bereits das Service-Team kontaktiert, und sie haben meine Anfrage an einen Vorgesetzten weitergeleitet, der darüber entscheiden kann. Dennoch bin ich besorgt und hoffe auf eine positive Lösung.
Für jegliche Unterstützung oder Ratschläge wäre ich sehr dankbar.
Viele Grüße
Steven A.