Δημοσιεύω αυτό για να αποκαλύψω την κατάφωρη αποτυχία του Coincasino.com να προστατεύσει έναν ευάλωτο παίκτη και την επακόλουθη άρνησή του να τηρήσει έναν διακανονισμό στον οποίο δεσμεύτηκε δημόσια.
Η Αποδεδειγμένη Παραβίαση: Μια Συστημική Αποτυχία
Υπέβαλα καταγγελία στο CasinoGuru, στην οποία περιγράφω λεπτομερώς πώς το σύστημα του Coincasino.com είναι ουσιαστικά προβληματικό. Παρά τον ενεργό αυτοαποκλεισμό μου λόγω εθισμού στον τζόγο, κατάφερα επανειλημμένα να δημιουργήσω και να επαληθεύσω πλήρως μέσω KYC πολλούς διπλότυπους λογαριασμούς χρησιμοποιώντας ακριβώς την ίδια επίσημη ταυτότητα, όνομα και προσωπικά στοιχεία.
Αυτό καταδεικνύει μια κατάφωρη, συστηματική αποτυχία του καθήκοντός τους για υπεύθυνο τζόγο. Γνώριζαν την κατάσταση αποκλεισμού μου και παρόλα αυτά δέχονταν τις καταθέσεις μου.
Η Νίκη και η Δημόσια Υπόσχεση του CasinoGuru
Το Κέντρο Επίλυσης Διαφορών του CasinoGuru διερεύνησε την υπόθεση και το αποτέλεσμα ήταν μια νίκη υπέρ μου.
Το πιο σημαντικό είναι ότι ένας εκπρόσωπος του Coincasino.com παραδέχτηκε δημόσια την αποτυχία του στο νήμα καταγγελιών και δήλωσε:
«Μόλις εντοπίστηκε ο διπλός λογαριασμός, έκλεισε αμέσως σύμφωνα με την Πολιτική Υπεύθυνου Παιχνιδιού μας. Λάβετε υπόψη ότι θα εκδοθεί πλήρης επιστροφή χρημάτων για τις καταθέσεις που πραγματοποιήθηκαν στον δεύτερο λογαριασμό.»
Η τρέχουσα θέση του Coincasino: Σιωπή και Άρνηση
Παρά την δημόσια, καταγεγραμμένη δέσμευση για πλήρη επιστροφή χρημάτων, το Coincasino.com έχει σταματήσει εντελώς τη συνεργασία.
Καθυστερημένη και Ελλιπής Επιστροφή Χρημάτων: Δεν έχουν καταβάλει την πλήρη επιστροφή χρημάτων για όλους τους λογαριασμούς που έχουν ανοιχτεί λόγω αμέλειάς τους.
Εμφάνιση παραπόνων σε όλα τα κανάλια: Έχουν σταματήσει κάθε επικοινωνία στο αρχικό νήμα παραπόνων του CasinoGuru, ουσιαστικά εγκαταλείποντας τη διαδικασία επίλυσης. Αγνοούν επίσης όλα τα άμεσα email μου.
Παραδέχτηκαν το λάθος τους, υποσχέθηκαν να πληρώσουν και τώρα αγνοούν εντελώς το θέμα.
Αίτημα για Δράση
Κλιμακώνω τώρα αυτό το ζήτημα σε όλες τις πλατφόρμες (AskGamblers, Bitcointalk, LinkedIn) και υποβάλλω επίσημη καταγγελία στην αρχή τυχερών παιχνιδιών Anjouan.
Προειδοποιώ όλους τους πιθανούς παίκτες: Το Coincasino.com δεν είναι ένα ασφαλές περιβάλλον. Οι πολιτικές τους για τον Υπεύθυνο Παιχνίδι είναι ανύπαρκτες και, όταν αποδεικνύονται λανθασμένες, απλώς αρνούνται να πληρώσουν τον συμφωνημένο διακανονισμό, βλάπτοντας την ακεραιότητα ολόκληρης της διαδικασίας επίλυσης διαφορών.
Απαιτώ την άμεση και πλήρη επιστροφή όλων των καταθέσεων που πραγματοποιήθηκαν σε όλους τους διπλούς λογαριασμούς που ανοίχθηκαν μετά τον αυτοαποκλεισμό μου.
I am posting this to expose Coincasino.com's egregious failure to protect a vulnerable player and their subsequent refusal to honor a settlement they publicly committed to.
The Proven Violation: A Systemic Failure
I filed a complaint with CasinoGuru detailing how Coincasino.com's system is fundamentally broken. Despite my active self-exclusion due to a gambling addiction, I was repeatedly able to create and fully KYC-verify multiple duplicate accounts using the exact same official ID card, name, and personal details.
This demonstrates a gross, systemic failure of their responsible gambling duty. They were aware of my excluded status and still accepted my deposits.
The CasinoGuru Victory & Public Promise
The CasinoGuru Resolution Center investigated the case, and the outcome was a win in my favor.
Crucially, a representative from Coincasino.com publicly admitted their failure on the complaint thread and stated:
"Once the duplicate account was identified, it was closed immediately in accordance with our Responsible Gambling Policy. Please note that a full refund for the deposits made on the second account will be issued."
Coincasino's Current Position: Silence and Refusal
Despite this public, recorded commitment to a full refund, Coincasino.com has completely stopped cooperating.
Delayed and Incomplete Refund: They have failed to issue the full deposit refund for all accounts opened due to their negligence.
Ghosting on All Channels: They have ceased all communication on the original CasinoGuru complaint thread, effectively abandoning the resolution process. They are also ignoring all my direct emails.
They admitted fault, promised to pay, and are now ignoring the matter entirely.
Demand for Action
I am now escalating this issue across all platforms (AskGamblers, Bitcointalk, LinkedIn) and filing a formal complaint with the Anjouan Gaming authority.
I warn all potential players: Coincasino.com is not a safe environment. Their Responsible Gambling policies are non-existent, and when proven wrong, they simply refuse to pay the agreed-upon settlement, damaging the integrity of the entire dispute resolution process.
I demand the immediate and full reimbursement of all deposits made on all duplicate accounts opened after my self-exclusion.





