Γεια σας, επικοινώνησα με το καζίνο πριν από λίγες ημέρες ότι χρειαζόμουν βοήθεια με τον εθισμό μου καθώς καταθέτω μεγάλα ποσά για να παίξω, αλλά στην πραγματικότητα δεν θέλω να παίξω πια. Οι εκπρόσωποι του καζίνο αγνόησαν την έκκλησή μου και έστειλαν ένα email. Αλλά ο λογαριασμός μου δεν μπλοκαρίστηκε σήμερα και μπορούσα να παίξω ξανά σήμερα. Νιώθω άρρωστος. Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την κατάσταση; Τελικά έλαβα βοήθεια από έναν άλλο εκπρόσωπο για να αποκλειστώ τον εαυτό μου για 100 χρόνια από όλα τα ολλανδικά διαδικτυακά καζίνο. Θα μπορούσαν να το είχαν αποτρέψει όλο αυτό αν άκουγαν την κραυγή μου για βοήθεια νωρίτερα.
Hello, I contacted the casino a few days ago that I needed help with my addiction as I deposit large amounts to gamble but I don't actually wanna gamble anymore. The casino representatives ignored my plea and forwarded an email. But my account wasn't blocked today and I could gamble again today. I feel sick. What can I do in this situation? I finally got help from another representative to block myself for a 100 years from all Dutch online casino's. They could've prevented all this if they heed my cry for help earlier.