καλημερα σας!
Αυτό δεν είναι απλώς ένα πολύ σημαντικό θέμα, αλλά και ένα από τα πιο σύνθετα, αν δεν σας πειράζει να πω.
Επειδή δεν είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα που περιμένετε από αυτήν την ανάρτηση, θα ήθελα να επισημάνω τη δυνατότητα υποβολής επίσημης καταγγελίας μέσω του Κέντρου Εξυγίανσης Γκουρού του Καζίνο. Τέτοια stes διασφαλίζουν ότι οι ειδικοί μας θα διερευνήσουν τα σχετικά γεγονότα, εφαρμόζοντας τον Κώδικα Δίκαιου Τυχερών Παιχνιδιών του Casino Guru μέχρι το τελικό συμπέρασμα.
Σας ενδιαφέρει, παρακαλώ;
Συνήθως συνιστώ στους παίκτες να διαβάσουν αυτούς τους οδηγούς για να λάβουν περισσότερες πληροφορίες εκ των προτέρων:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈
Η φόρμα υποβολής είναι εδώ 👈
Δεδομένου ότι αναφέρατε επίσης τον προγενέστερο αυτο-αποκλεισμό και, στη συνέχεια, την περίοδο αποκλεισμού, πραγματικά πιστεύω ότι το να μπούμε σε λεπτομέρειες μπορεί να είναι πολύ ωφέλιμο. Εάν δεν σας πειράζει να δημοσιοποιήσετε, μπορούμε να συζητήσουμε τις λεπτομέρειες ακόμα και εδώ στο φόρουμ. η κλήση είναι δική σας.
Σε μια τόσο απαιτητική κατάσταση, η δήλωση του λόγου για το οριστικό κλείσιμο του λογαριασμού έχει μεγάλη σημασία. Επομένως, εξηγήσατε πλήρως την αιτία, παρακαλώ; Πρέπει να φροντίσω να αποφύγω τις κοινές παρεξηγήσεις.
Αν θέλετε να συνεχίσετε με το θέμα του, μη διστάσετε να το κάνετε, παρακαλώ.
Συμφωνώ ότι ο αυτο-αποκλεισμός στη φύση του χρησιμεύει ως ένα είδος απόλυτου εργαλείου για την αποφυγή μελλοντικών εγγραφών, ωστόσο ακόμη και σε μια τέτοια άμεση επιλογή συνήθως εμπλέκονται άλλες λεπτομέρειες. Ορισμένα καζίνο, για παράδειγμα, επιτρέπουν στους παίκτες να εγγραφούν χρησιμοποιώντας αυτό που αποκαλώ "γρήγορη" εγγραφή. Που σημαίνει ότι μπορείτε να προχωρήσετε απλώς προσθέτοντας ένα email συν κωδικό πρόσβασης. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, είναι βολικό για περιστασιακούς παίκτες, αλλά από την άλλη, δημιουργεί μια αρκετά παράκαμψη για αποτελεσματικό αυτο-αποκλεισμό. Τέτοια καζίνο δεν είναι καθόλου ασφαλή για ψυχαναγκαστικούς παίκτες.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, είμαστε εδώ για να ερευνήσουμε και να σας βοηθήσουμε να παραμείνετε καλύτερα προστατευμένοι.
Ως μέρος της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Αυτοαποκλεισμού μας, έχουμε συνεργαστεί με την BetBlocker, μια φιλανθρωπική οργάνωση εγγεγραμμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο που παρέχει μια δωρεάν υπηρεσία για την υποστήριξη ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία μας εδώ (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) και για το BetBlocker εδώ ( https://betblocker.org/ ).
Το BetBlocker εγκαθίσταται γρήγορα και εύκολα σε πολλές συσκευές, διαρκεί μόλις 2 λεπτά. Μόλις εγκατασταθεί, αποκλείει την πρόσβαση σε πάνω από 84.200 ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών και εκτελείται αθόρυβα στο παρασκήνιο. Η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανώνυμα και βοηθά τα άτομα να διαχειρίζονται την πρόσβασή τους στον τζόγο με ασφάλεια και κατάλληλα, είτε αυτό σημαίνει πλήρη περιορισμό είτε περιορισμό της πρόσβασης σε ευάλωτες περιόδους.
Το Εργαλείο Αυτο-αποκλεισμού του Γκουρού του Καζίνο αξίζει πραγματικά να το αναφέρουμε.
Θα μείνω σε επαφή.
Good day to you!
This is not just a very important topic but also one of the most complex ones, if you don't mind me saying.
Since I'm unsure of what outcome you expect from this post, I'd like to highlight the possibility of submitting an official complaint through the Casino Guru Resolution Center. Such stes ensures our specialists will investigate associated events, applying the Casino Guru Fair Gambling Codex all the way to the final conclusion.
Does it interest you, please?
I usually recommend players read these guides to get more information up front:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈
The submission form is right here 👈
Since you also mentioned premanent self-exclusion and then exclusion period, I truly think getting into details might be of great benefit. If you don't mind going public, we can discuss the details even here on the forum. the call is yours.
In such a demanding situation, stating the reason for permanent account closure is of great importance; hence, did you fully explain the cause, please? I am to ensure to avoid the common misunderstandings.
If you like to go on with his topic, don't hesitate to do so, please.
I agree the self-exclusion in its nature serves as a sort of ultimate tool to avoid future registrations, yet even in such a direct option there are usually other details involved. Some casinos, for example, allow players to register using what I call a "quick" registration. Which means you can proceed just by adding an email plus password. As you may imagine, it is convenient for casual players, but on the other hand, it creates quite a bypass for effective self-exclusion. Such casinos are not safe for compulsive players at all.
One way or another, we are here to investigate and help you stay better protected.
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
The Casino Guru Self-Exclusion Tool is truly worth a mention too.
I'll stay in touch.
Αυτόματη μετάφραση: