Αρχική σελίδαΦόρουμΥπεύθυνος ΣτοιχηματισμόςΕπανενεργοποίηση μετά από μόνιμο αυτοαποκλεισμό

Επανενεργοποίηση μετά από μόνιμο αυτοαποκλεισμό

πριν από 6 μήνες από Domlaw
|
2.916 προβολές 11 απαντήσεις |
|
πριν από 6 μήνες

Καλημέρα, η αμφιβολία μου είναι η εξής.


Επανενεργοποιήθηκα μετά από μόνιμο αυτοαποκλεισμό χωρίς να το έχω ζητήσει. Ωστόσο, η προθεσμία των 6 μηνών είχε παρέλθει.

Είναι δυνατόν να αφαιρέσετε έναν αυτο-αποκλεισμό χωρίς να το ζητήσει ο παίκτης;


Επειδή η επανενεργοποίηση είναι και εγκάρσια, προσπαθώ να καταλάβω ποιος ιστότοπος με επανενεργοποίησε, αλλά όλοι μου λένε ότι έγινε σε άλλη πλατφόρμα. Είμαι εγγεγραμμένος στους κύριους ιστότοπους της ιταλικής AAMS


Κάποια παρόμοια εμπειρία;

Αυτόματη μετάφραση:
Domlaw
πριν από 6 μήνες

Good morning. May I ask which casino in particular has reactivated your account, please? In my opinion, this should never happen if you have requested a permanent self-exclusion at the casino or even at the sister casinos.🤷‍♀️

If you feel that you need our complaint team to intervene, please let us know and we will try to help you with this situation. We'll wait for your reply here.

πριν από 6 μήνες

Καλημέρα Romi, αυτό ακριβώς είναι το θέμα, δεν είμαι σίγουρος ποιος το έκανε.


Επιτρέψτε μου να εξηγήσω καλύτερα, έχοντας μιλήσει με τη βοήθεια πολλών τοποθεσιών. Όλοι συμφωνούν για την ημερομηνία έναρξης του αυτο-αποκλεισμού (15-11-2021) και τη λήξη του (Σεπτέμβριος 2022) αλλά όλοι μου λένε ότι το αίτημα έγινε σε άλλον αντιπρόσωπο.

Μόνο ένας ιστότοπος (bwin) μου είπε ότι τερμάτισαν τον αυτο-αποκλεισμό τους στις 16-05-2022 (ακριβώς 6 μήνες μετά την έναρξη του) αλλά δεν έχω αποδείξεις ότι ήταν αυτοί και δεν θέλουν να μου στείλουν στοιχεία . Η περιπλοκή είναι ότι δεν έχω πλέον πρόσβαση στη διεύθυνση email που είχα συσχετίσει με τους λογαριασμούς

Όπως έλεγα, όλοι οι άλλοι ιστότοποι συμφωνούν με το τέλος του αυτο-αποκλεισμού τον Σεπτέμβριο του 2022

Νομίζω ότι το πρώτο βήμα είναι να καταλάβω (ίσως από τον adm;) ποιος τερμάτισε τον αυτο-αποκλεισμό μου ή να ζητήσω από την Bwin ένα ίχνος του αιτήματός μου ανάκλησης, κάτι που είμαι σίγουρος ότι δεν το έκανα.

Ευχαριστώ και πάλι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Όσον αφορά την ομάδα Παραπόνων, απολύτως ναι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Απλώς για ενημέρωση, ανάκτησα το email και δεν έχω καμία επικοινωνία σχετικά με την επανενεργοποίηση του λογαριασμού

Αυτόματη μετάφραση:
Domlaw
πριν από 6 μήνες

Hello, and thank you for your posts.

This is really a messy situation, as I could say, and I am really sorry that you got into this.

You could try to contact our complaint tram, even though I am not quite sure that they will be able to assist you, to tell you the truth. I do not want to give any hopes, really. Try to send an email to complaints@casino.guru describing your issue, and hopefully the team will be able to assist you. Let us know, please, how you went.🙏

πριν από 6 μήνες

Γεια καταλαβαίνω την απογοήτευσή σου αδερφέ όλα θα πάνε καλά!

Αυτόματη μετάφραση:
ANystrom
πριν από 6 μήνες

I have one tip and that is if you respond to a certain player, you can use the "reply" button, because it will notify him that you have answered him and in some cases if the situation requires it you can reduce the time frame for the response. But as I said this is just a recommendation. 🙂

Jaro
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, σας ζητώ να κλείσετε τον λογαριασμό μου στο casinoguru. Ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized609
πριν από 6 μήνες

No problem at all. Your account is permanently closed now. Stay well.

Jaro
πριν από 6 μήνες

Εντάξει ευχαριστώ για την πρόταση, τώρα θα ξέρω. Συγνώμη :(

Αυτόματη μετάφραση:
ANystrom
πριν από 6 μήνες

There's nothing to apologize for, it was just an idea if you're replying to someone specific. 

Besides, have you ever had a problem with self-exclusion ? 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα