ΦόρουμΥπεύθυνος ΣτοιχηματισμόςΗ velobet ανοίγει λογαριασμούς σε παίκτες με εθισμό στον τζόγο αφού ενημερωθεί γι' αυτό

Η velobet ανοίγει λογαριασμούς σε παίκτες με εθισμό στον τζόγο αφού ενημερωθεί γι' αυτό

πριν από 1 μήνα από Anonymized545
|
1903 προβολές 21 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα


Κλείνεις τον λογαριασμό λόγω εθισμού στον τζόγο και ανοίγουν άλλον με τα ίδια σου στοιχεία υπεύθυνος τζόγος 0 και επιπλέον δεν σου απαντούν με καμία εξήγηση δεν διευκρινίζουν γιατί το έκαναν δημιουργώντας ανεπανόρθωτη ζημιά που οδηγεί σε τρομερή ασθένεια και πολύ άσχημο τέλος

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized545
πριν από 1 μήνα

Hey, I've already replied to you here: https://casino.guru/forum/casinos/velobet-casino---general-discussion/8#post-96805 so it would be nice if the conversation was kept in one thread to keep it all straightforward.

Thank you. 👍

πριν από 1 μήνα

Πολύ κακό καζίνο, κακό στις αναλήψεις, κακό στις καταθέσεις, σου κρατάνε τα λεφτά, τους λες ότι είσαι εθισμένος στον τζόγο και σου ανοίγουν άλλον λογαριασμό με τα στοιχεία σου και εξαφανίζονται χρήματα από τον λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Το Velobet.com δεν έχει άδεια, επιτρέπει στους Ισπανούς να εγγραφούν και να παίξουν και επιτρέπει σε παίκτες με εθισμό στον τζόγο να παίξουν ξανά, όλα αυτά επιτρέπονται και καλύπτονται.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Όλα αυτά όμως δεν πρόκειται να μείνουν έτσι, θα πληρώσουν αλλά ούτε και αυτοί που τα καλύψουν δεν θα αμφισβητηθούν.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized545
πριν από 1 μήνα

I have already expressed my answer to this in the following thread: https://casino.guru/forum/casinos/velobet-casino---general-discussion/10#post-97792 

It's not necessary to post it in three different ones, so it would be best if we keep the conversation in one so we don't get lost in it. I don't see much point in writing the same thing several times to different threads.

πριν από 1 μήνα

Και σας επαναλαμβάνω ξανά ότι ο εθισμός στον τζόγο είναι ένα πολύ σοβαρό και σοβαρό θέμα για να μην του δίνετε τη σημασία που του δίνετε. Είναι πολύ ξεκάθαρο στο screenshot πώς περιγράφω το πρόβλημά μου και το διαβάζουν και μου απαντούν αργότερα με email. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο να πούμε, γι' αυτό θα ξέρετε γιατί δεν θέλουν να πάρουν την αλήθεια, ξεκινώντας από το γεγονός ότι στη σελίδα σας λέει ότι δεν επιτρέπονται οι Ισπανοί παίκτες και τους έχω στείλει δύο διαφορετικούς λογαριασμούς με ισπανική εγγραφή . Δεν ξέρω γιατί δεν αναγνωρίζουν την αλήθεια, θα το μάθετε.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized545
πριν από 1 μήνα

Dear player,

Since we have decided to restrict you from the forum since we are confident this conversation is going nowhere, even in many other threads, and you also appear to be resistant to caring explanations, this is one of the last posts for you, where I mainly care to explain the restricted countries to others.

Starting with this:

All casinos accept players from certain countries only, with the rest of the countries being 'restricted'. This means that players from these restricted countries are not allowed to open an account and play in the casino. This is the same for all gambling sites, but what differs is how casinos deal with players from restricted countries.

The casino's point of view

Many casinos only state the restricted countries in their T&Cs, so it's the responsibility of players to check whether they are allowed to play at them or not.

Whenever someone from a restricted country registers, these casinos allow them to create an account, but only let them know about the restriction when they want to make a withdrawal. As long as a player is losing, the casino is OK with it, but as soon as the player wins and wants to withdraw money, they use the 'restricted countries' rule to decline the withdrawal and block the player's account.

This is, of course, extremely unfair, as players might register without knowing about the restrictions, and casinos are taking advantage of their mistake, often knowingly and intentionally.

The player's point of view

If a player is able to access the casino's website, open the registration form, create an account, deposit and play, it's understandable that they assume that they are allowed to play at this casino.

Some experienced or careful players might read the T&Cs and find out that their country is restricted, but these players are definitely in the minority.

Our position

It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.

Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level.

Our recommendations for casinos

The right thing to do is to check for restricted countries during the account creation process, and to not allow players from restricted countries to register and play. If the casino knows about restricted countries and also knows the player's country of residence, it's not a big issue to enforce this rule.

If the casino allows a player from a restricted country to play because it hasn't implemented this check, it should accept that it was the casino's mistake and pay out all winnings to the player despite the fact that they shouldn't have been allowed to play in the first place, provided that the player hasn't done anything else that's against the rules.

Requirements for both 'fair casinos' and 'fair and safe casinos'

For a casino to be classified as a 'fair casino' or a 'fair and safe casino' by our review team, it must not allow players from restricted countries to create an account and play. The check for restricted countries must be done during the account-creation process.

(Source - Casino Guru Fair Gambling Codex)

I hope it is pretty straight-forward to recognize that the whole situation is more complex, and that the information we provide in the review may be viewed differently by players.

Not only do we consult terms and conditions, but we also consider the way registration is held. Thus, when it comes to complaints, the Team sticks to the aforementioned Fair Gambling Codex, considering each case at a time.

Hopefully, the given suggestion will spare others possible issues when asking for self-exclusion:

"When applying for the self-exclusion, state the reason why you want your account to be deactivated clearly and specify the time period. Also, email "Subject" should be clearly marked and easily recognizable as casino support receives many requests per day hence, if it’s visibly marked you stand a better chance to have your request granted as soon as possible. I would also strongly recommend that you always save your self-exclusion request so that you have valid proof of such action."


Please understand that dealing with the numerous charges you have leveled at us is not within our daily capabilities. Complaints are good example, speaking of which - the last one 👈

I imagine you feel mistreated, so please, find another forum that better suits your interests.

Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Απλώς είναι αντιφατικοί όροι και προϋποθέσεις όλων των καζίνο γενικά, και λέω επίσης ότι όποιος τα αποφασίσει όλα αυτά, αν οδηγηθούν στο δικαστήριο, είναι δικαστής, ο δικαστής μπορεί να ακυρώσει οποιουσδήποτε όρους και προϋποθέσεις οποιουδήποτε καζίνο! Οι όροι και οι προϋποθέσεις είναι ανοησίες που, τα καζίνο προσπαθούν να σε βλάψουν όταν κερδίζεις, μόνο για να πουν ότι παραβήκες κάποιους όρους και προϋποθέσεις, τίποτα περισσότερο από ένα κόλπο, Σήμερα, αν πας σε ένα εμπορικό κέντρο και συνδεθείτε σε ένα δημόσιο διαδίκτυο δικτύου, ή ακόμα και πηγαίνετε στο σπίτι ενός συγγενή σας και συνδεθείτε στο λογαριασμό σας ή ακόμα και μέσω δεδομένων κινητής τηλεφωνίας μέσω δορυφόρου, που δεν είναι δυναμικό (αλλάζει κάθε φορά που συνδέεστε) έτσι απλά συνδέεστε σε μια IP στην οποία συνδέθηκε ένας άλλος παίκτης έχετε ήδη παραβιάσει τους όρους του καζίνο γενικά, έχετε ήδη τιμωρηθεί, οπότε δεν βλέπω τη λογική στο ότι είναι ηλίθιο, φανταστείτε να πηγαίνετε στο σπίτι ενός συγγενή και να πρέπει να τον ρωτήσετε αν έχουν λογαριασμό στο καζίνο x ή y, απλά για να μην παραβιάζονται όροι και προϋποθέσεις, με κάτι που η ίδια η ζωή είναι λιγότερο σημαντική από ένα απλό καζίνο, (ίσως είμαι κλόουν).

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
ivanvidalr1
πριν από 3 εβδομάδες

I don't think you're thinking wrong. But if we know in advance that such things can cause inconvenience, then we have to be careful, because a lot of people are trying to abuse it anyway, and that's why casinos usually have it included in their Terms and Conditions.

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Το μειονέκτημα είναι όταν το εκμεταλλεύεται και το καζίνο για να βλάψει τον παίκτη, αλλά από την άλλη είναι αδύνατο να διατηρήσει τη σύνδεση μόνο με μία IP, καθώς δεν είναι δυναμική! Αλλάζει κάθε φορά που απενεργοποιείτε το δρομολογητή ή χρησιμοποιείτε δεδομένα κινητής τηλεφωνίας μέσω δορυφόρου, νομίζω ότι οι στοιχηματιστές πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτό! Απλά μια γνώμη.

Αυτόματη μετάφραση:
ivanvidalr1
πριν από 3 εβδομάδες

And so, based on my experiences, we always want more supportive evidence from the casino.

The same IP address or dynamic IP address is just not enough to clearly state that the player has created several accounts.

Technically, these rules are to save casinos from bonus abusers, so saying that two players with one shared IP are just one person with two accounts won't stand too long. There must be some other connection or similar events, like taking registration bonuses on both accounts.

Quoting from the Fair Gambling Codex:

"Most casinos only check for duplicate accounts as a part of the verification process, which is generally done when a player asks for a withdrawal. If a player wins something on one of their duplicate accounts, the winnings are generally annulled. In some cases, the initial deposits might be returned to the player if the casino believes the duplicate account was created by accident.

The casino's point of view

Casinos only allow players to create one account to protect themselves against bonus abusers. Opening multiple accounts and trying to claim the welcome bonus more than once is one of a small number of ways that players can use to gain an advantage over the casino, or at least make the casino's advantage smaller. This is why it makes sense that casinos protect themselves by closing duplicate accounts.

Our position

We accept that it is the responsibility of players to make sure that they don't create multiple accounts at the same casino. Not because we think it's the right way to do it, but because it's the industry standard, and we cannot penalize all casinos that don't enforce the 'one account per player' rule the way we consider best. However, we believe and hope that checking for duplicate accounts during account creation will become the industry standard in the future and players will be better protected.

In the meantime, each case should be considered separately. If the casino finds out that a player has created five separate accounts and claimed the full bonus amount on each of them, it is likely that this is a bonus abuser, and the casino has every right to penalize them. On the other hand, if a casual player mistakenly creates two accounts and doesn't even claim the bonus, the casino shouldn't penalize them just because it has a rule that can be used against them.

πριν από 3 εβδομάδες

Αλλά αν κλείσετε έναν λογαριασμό λόγω εθισμού στον τζόγο, ακόμα κι αν είναι μέσω chat, και σας απαντήσουν με email ότι ο λογαριασμός σας είναι κλειστός και την επόμενη μέρα σας επιτρέπουν να ανοίξετε έναν άλλο λογαριασμό με τα ίδια προσωπικά σας δεδομένα χωρίς να εξαπατήσετε τίποτα και χωρίς να ζητήσετε οποιοδήποτε μπόνους και κατάθεση από τον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό με τα ίδια δεδομένα, που δεν είναι υπεύθυνος τζόγος, το παραλείπουν για να εκμεταλλευτούν την ευπάθεια των παικτών με αυτήν την ασθένεια και ο Acosta κερδίζει από αυτούς που γνωρίζουν ότι είναι ευάλωτοι.

Αυτόματη μετάφραση:
vicente2013
πριν από 3 εβδομάδες

Good question, I'd like to quote my recent response to the very same topic:

"This is exactly the problem with the multiple accounts addicted players tend to create. Obviously, someone addicted just can't resist the urge to play, so he must get to the casino somehow despite his previously closed account.

I truly understand this situation. Frankly, when it comes to players protection, casinos are limited by their platform and software capabilities.

Just imagine the only "personal" detail such a platform compares with the history is an email address. As a result, you will be able to create as many accounts as you like because the email must always be unique. Under such circumstances, it does not actually matter whether you use your real name and address.

And because it's common knowledge that only one casino account is permitted, and using different personal details means failing the KYC, casino management may think all possibilities are covered. Sadly, the KYC usually comes after the initial withdrawal request. Accounts are not much investigated earlier, because it's part of the most likely inevitable KYC.

So, technically, there is a pretty tight spot for each addictive player, which may feel like a trap, and we're trying to explain that to casinos on every occasion."

Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Συγγνώμη Radka, από άγνοιά μου δεν καταλαβαίνω ακόμα πώς ένας άνθρωπος που κλείνει έναν λογαριασμό λόγω εθισμού στον τζόγο και δεν θέλει να τον ανοίξει ποτέ ξανά, το καζίνο είναι απόλυτα ενημερωμένο σε αυτή την περίπτωση σου επιτρέπει να ανοίξεις άλλον αργότερα με το ίδιο όνομα, επώνυμο, ημερομηνία γέννησης, διεύθυνση, χώρα, ο ίδιος τραπεζικός λογαριασμός που κάνει τις καταθέσεις, κατά την άποψή μου υπάρχουν πολλά σημεία που πρέπει να λάβετε υπόψη ότι ένα καζίνο έχει ευθύνη επειδή ένας παίκτης με αυτό το πρόβλημα έχει μόνο την επιλογή κλείνοντας αυτή την πόρτα για να προσπαθήσουμε να ανακάμψουμε και αν δεν το επιτρέψουν, μπορεί να είναι κόλαση, μπορεί ακόμη και να οδηγήσει σε χειρότερα πράγματα όπως η αυτοκτονία, επομένως σε αυτές τις περιπτώσεις ένας δικαστής θα είχε πολλά να πει για αυτό το βρώμικο παιχνίδι που τα καζίνο κάντε αίτηση, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
vicente2013
πριν από 3 εβδομάδες

May I ask, if such a case has happened to you, actually? Which casino was it and when exactly did this happened? If you feel our complaint team could be of any help, feel free to say so, and we will do our best to help you out. We will not like to see this leading to any worst things, of course. Please let us know, how could we assist you. We'll wait for your reply here.

πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σου Romi, σε ευχαριστώ

Εάν αυτό συμβεί και έχει συμβεί στο velobet.com.

Αυτόματη μετάφραση:
vicente2013
πριν από 2 εβδομάδες

Is there any way we can help out, actually? Please let us know, we will be glad to do it, for sure.

πριν από 2 εβδομάδες

Η εμπειρία με αυτό το καζίνο, η αλήθεια είναι ότι ήταν η χειρότερη της ζωής μου. Ελπίζω ότι η δράση εναντίον αυτών των τύπων καζίνο όπως το velobet.com θα συνεχιστεί σκληρά. Σε αυτό είμαστε πολλοί από εμάς.

Αυτόματη μετάφραση:
vicente2013
πριν από 2 εβδομάδες

Well, I'm certainly sorry, but haven't you thought about filing a complaint if you've encountered such problems ? Our team would look into it and try to investigate everything necessary and maybe we could help. What do you say ? 🤔

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα