Αγαπητέ παίχτη,
Δεδομένου ότι αποφασίσαμε να σας περιορίσουμε από το φόρουμ, καθώς είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η συζήτηση δεν οδηγεί πουθενά, ακόμη και σε πολλά άλλα θέματα, και επίσης φαίνεστε ανθεκτικοί στις επεξηγήσεις που σας ενδιαφέρουν, αυτή είναι μια από τις τελευταίες δημοσιεύσεις για εσάς, όπου κυρίως φροντίζει να εξηγήσει σε άλλους τις περιορισμένες χώρες.
Ξεκινώντας με αυτό:
Όλα τα καζίνο δέχονται παίκτες μόνο από συγκεκριμένες χώρες, με τις υπόλοιπες χώρες να είναι «περιορισμένες». Αυτό σημαίνει ότι οι παίκτες από αυτές τις χώρες που έχουν περιοριστεί δεν επιτρέπεται να ανοίξουν λογαριασμό και να παίξουν στο καζίνο. Αυτό ισχύει για όλους τους ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών, αλλά αυτό που διαφέρει είναι ο τρόπος με τον οποίο τα καζίνο αντιμετωπίζουν παίκτες από χώρες υπό περιορισμούς.
Η άποψη του καζίνο
Πολλά καζίνο αναφέρουν μόνο τις χώρες που έχουν περιοριστεί στους Όρους και Προϋποθέσεις τους, επομένως είναι ευθύνη των παικτών να ελέγξουν αν επιτρέπεται να παίξουν σε αυτές ή όχι.
Κάθε φορά που εγγράφεται κάποιος από μια χώρα περιορισμένης πρόσβασης, αυτά τα καζίνο του επιτρέπουν να δημιουργήσει έναν λογαριασμό, αλλά τον ενημερώνει για τον περιορισμό μόνο όταν θέλει να κάνει ανάληψη. Όσο ένας παίκτης χάνει, το καζίνο είναι εντάξει με αυτό, αλλά μόλις ο παίκτης κερδίζει και θέλει να κάνει ανάληψη χρημάτων, χρησιμοποιεί τον κανόνα «περιορισμένες χώρες» για να απορρίψει την ανάληψη και να μπλοκάρει τον λογαριασμό του παίκτη.
Αυτό είναι, φυσικά, εξαιρετικά άδικο, καθώς οι παίκτες μπορεί να εγγραφούν χωρίς να γνωρίζουν τους περιορισμούς και τα καζίνο εκμεταλλεύονται το λάθος τους, συχνά εν γνώσει τους και σκόπιμα.
Η άποψη του παίκτη
Εάν ένας παίκτης μπορεί να έχει πρόσβαση στον ιστότοπο του καζίνο, να ανοίξει τη φόρμα εγγραφής, να δημιουργήσει λογαριασμό, να καταθέσει και να παίξει, είναι κατανοητό ότι υποθέτει ότι επιτρέπεται να παίξει σε αυτό το καζίνο.
Μερικοί έμπειροι ή προσεκτικοί παίκτες μπορεί να διαβάσουν τους Όρους και τις Προϋποθέσεις και να ανακαλύψουν ότι η χώρα τους είναι περιορισμένη, αλλά αυτοί οι παίκτες είναι σίγουρα στη μειοψηφία.
Η θέση μας
Δεν είναι αποδεκτό να επιτρέπετε στους παίκτες να στοιχηματίζουν εάν ένα καζίνο γνωρίζει ότι προέρχονται από χώρα περιορισμένης πρόσβασης και εάν το καζίνο σκοπεύει να παραπέμπει στον κανόνα σχετικά με τις χώρες που υπόκεινται σε περιορισμούς κάθε φορά που ένας παίκτης ζητά την πρώτη του απόσυρση. Αυτό είναι εντελώς αντίθετο με τους κανόνες του ευγενούς παιχνιδιού, καθώς το καζίνο αφήνει εν γνώσει του έναν παίκτη να στοιχηματίσει χρήματα χωρίς να έχει την ευκαιρία να κερδίσει πραγματικά κάτι σε αντάλλαγμα.
Πολλά καζίνο ισχυρίζονται ότι αυτό είναι δύσκολο ή αδύνατο να εφαρμοστεί στα συστήματά τους, αλλά αφορά απλώς τη σύγκριση της χώρας διαμονής του παίκτη με τη λίστα των χωρών που απαγορεύονται ή επιτρέπονται. Επομένως, δεν θεωρούμε ότι είναι τόσο δύσκολο σε τεχνολογικό επίπεδο.
Οι προτάσεις μας για καζίνο
Το σωστό που πρέπει να κάνετε είναι να ελέγξετε αν υπάρχουν περιορισμένες χώρες κατά τη διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού και να μην επιτρέψετε σε παίκτες από χώρες υπό περιορισμούς να εγγραφούν και να παίξουν. Εάν το καζίνο γνωρίζει για χώρες υπό περιορισμούς και γνωρίζει επίσης τη χώρα διαμονής του παίκτη, δεν είναι μεγάλο ζήτημα να επιβάλει αυτόν τον κανόνα.
Εάν το καζίνο επιτρέπει σε έναν παίκτη από μια περιορισμένη χώρα να παίξει επειδή δεν έχει εφαρμόσει αυτόν τον έλεγχο, θα πρέπει να αποδεχθεί ότι ήταν λάθος του καζίνο και να πληρώσει όλα τα κέρδη στον παίκτη παρά το γεγονός ότι δεν έπρεπε να του επιτραπεί παίξτε στην πρώτη θέση, υπό την προϋπόθεση ότι ο παίκτης δεν έχει κάνει κάτι άλλο που είναι αντίθετο με τους κανόνες.
Απαιτήσεις τόσο για «δίκαια καζίνο» όσο και για «δίκαια και ασφαλή καζίνο»
Για να ταξινομηθεί ένα καζίνο ως «δίκαιο καζίνο» ή «δίκαιο και ασφαλές καζίνο» από την ομάδα ελέγχου μας, δεν πρέπει να επιτρέπει σε παίκτες από χώρες υπό περιορισμούς να δημιουργήσουν λογαριασμό και να παίξουν. Ο έλεγχος για χώρες υπό περιορισμούς πρέπει να γίνεται κατά τη διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού.
( Πηγή - Casino Guru Fair Gambling Codex )
Ελπίζω ότι είναι πολύ απλό να αναγνωρίσουμε ότι η όλη κατάσταση είναι πιο περίπλοκη και ότι οι πληροφορίες που παρέχουμε στην αναθεώρηση μπορεί να θεωρηθούν διαφορετικά από τους παίκτες.
Όχι μόνο συμβουλεύουμε τους όρους και τις προϋποθέσεις, αλλά εξετάζουμε και τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η εγγραφή. Έτσι, όταν πρόκειται για παράπονα, η Ομάδα εμμένει στον προαναφερθέντα Κώδικα Δίκαιων Τυχερών Παιχνιδιών, εξετάζοντας κάθε περίπτωση κάθε φορά.
Ας ελπίσουμε ότι η δεδομένη πρόταση θα γλιτώσει από άλλα πιθανά ζητήματα όταν ζητάτε τον αυτοαποκλεισμό:
"Κατά την υποβολή αίτησης για αυτο-αποκλεισμό, αναφέρετε με σαφήνεια τον λόγο για τον οποίο θέλετε να απενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας και προσδιορίστε τη χρονική περίοδο. Επίσης, το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου "Θέμα" πρέπει να επισημαίνεται με σαφήνεια και να αναγνωρίζεται εύκολα, καθώς η υποστήριξη καζίνο λαμβάνει πολλά αιτήματα ανά ημέρα, ως εκ τούτου, εάν είναι εμφανώς επισημασμένο, έχετε περισσότερες πιθανότητες να γίνει το αίτημά σας το συντομότερο δυνατό. Θα συνιστούσα επίσης να αποθηκεύετε πάντα το αίτημα αυτο-αποκλεισμού σας, ώστε να έχετε έγκυρη απόδειξη για μια τέτοια ενέργεια."
Κατανοήστε ότι η αντιμετώπιση των πολυάριθμων χρεώσεων που μας έχετε επιβαρύνει δεν εμπίπτει στις καθημερινές μας δυνατότητες. Τα παράπονα είναι καλό παράδειγμα, για τα οποία μιλάμε - το τελευταίο 👈
Φαντάζομαι ότι νιώθεις κακομεταχείριση, οπότε σε παρακαλώ, βρες ένα άλλο φόρουμ που να ταιριάζει καλύτερα στα ενδιαφέροντά σου.
Dear player,
Since we have decided to restrict you from the forum since we are confident this conversation is going nowhere, even in many other threads, and you also appear to be resistant to caring explanations, this is one of the last posts for you, where I mainly care to explain the restricted countries to others.
Starting with this:
All casinos accept players from certain countries only, with the rest of the countries being 'restricted'. This means that players from these restricted countries are not allowed to open an account and play in the casino. This is the same for all gambling sites, but what differs is how casinos deal with players from restricted countries.
The casino's point of view
Many casinos only state the restricted countries in their T&Cs, so it's the responsibility of players to check whether they are allowed to play at them or not.
Whenever someone from a restricted country registers, these casinos allow them to create an account, but only let them know about the restriction when they want to make a withdrawal. As long as a player is losing, the casino is OK with it, but as soon as the player wins and wants to withdraw money, they use the 'restricted countries' rule to decline the withdrawal and block the player's account.
This is, of course, extremely unfair, as players might register without knowing about the restrictions, and casinos are taking advantage of their mistake, often knowingly and intentionally.
The player's point of view
If a player is able to access the casino's website, open the registration form, create an account, deposit and play, it's understandable that they assume that they are allowed to play at this casino.
Some experienced or careful players might read the T&Cs and find out that their country is restricted, but these players are definitely in the minority.
Our position
It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level.
Our recommendations for casinos
The right thing to do is to check for restricted countries during the account creation process, and to not allow players from restricted countries to register and play. If the casino knows about restricted countries and also knows the player's country of residence, it's not a big issue to enforce this rule.
If the casino allows a player from a restricted country to play because it hasn't implemented this check, it should accept that it was the casino's mistake and pay out all winnings to the player despite the fact that they shouldn't have been allowed to play in the first place, provided that the player hasn't done anything else that's against the rules.
Requirements for both 'fair casinos' and 'fair and safe casinos'
For a casino to be classified as a 'fair casino' or a 'fair and safe casino' by our review team, it must not allow players from restricted countries to create an account and play. The check for restricted countries must be done during the account-creation process.
(Source - Casino Guru Fair Gambling Codex)
I hope it is pretty straight-forward to recognize that the whole situation is more complex, and that the information we provide in the review may be viewed differently by players.
Not only do we consult terms and conditions, but we also consider the way registration is held. Thus, when it comes to complaints, the Team sticks to the aforementioned Fair Gambling Codex, considering each case at a time.
Hopefully, the given suggestion will spare others possible issues when asking for self-exclusion:
"When applying for the self-exclusion, state the reason why you want your account to be deactivated clearly and specify the time period. Also, email "Subject" should be clearly marked and easily recognizable as casino support receives many requests per day hence, if it’s visibly marked you stand a better chance to have your request granted as soon as possible. I would also strongly recommend that you always save your self-exclusion request so that you have valid proof of such action."
Please understand that dealing with the numerous charges you have leveled at us is not within our daily capabilities. Complaints are good example, speaking of which - the last one 👈
I imagine you feel mistreated, so please, find another forum that better suits your interests.
Αυτόματη μετάφραση: