Γεια σας παιδιά,
Ψάχνω για συμβουλές αν και ξέρω ότι θα δεχτώ όντως πολλές κριτικές.
Οπότε βασικά σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις κέρδισα ένα σημαντικό ποσό και αποφάσισα να αποσύρω το μεγαλύτερο μέρος του, τα ποσά ήταν £1.200 και £2.000.
Την πρώτη φορά έλαβα ένα email που μου είπε ότι η κατάθεσή μου απέτυχε και έβαλαν το ποσό της κατάθεσης πίσω στο υπόλοιπό μου για αναπαραγωγή.
Περιττό να πω πότε κατέβηκα στα 1.200 που συνέχισα σε μια προσπάθεια να ανακτήσω τις απώλειες που με έφεραν στο 1.200.
Ένιωσα άρρωστος μετά γιατί ήμουν τόσο ηλίθιος αλλά δεν μπορούσα να σταματήσω. (εξάρτηση ξέρω)
Λοιπόν μαντέψτε... Ακριβώς - Πάλι το ίδιο. προσπάθησε να αποσυρθεί, ακύρωσε και τα έχασε όλα.
Από τότε κατέθεσα πάνω από 1.000 £ συνολικά ξανά για να προσπαθήσω να πάρω πίσω τα 2.000 £.
Εδώ είμαστε, ξέρω ότι το έπαιξα, ξέρω ότι δεν έπρεπε, αλλά αυτό δεν πρέπει να επιτραπεί να συμβεί.
Όταν έκανα μια επιτυχημένη ανάληψη από τη unibet, αρχικά έβαλαν την ανάληψη σε αναμονή - αυτό ήταν για να ζητήσουν φωτογραφίες της τραπεζικής μου κάρτας κ.λπ. πράγματα KYC.
Έτσι, είναι δυνατό να κρατήσουν τα κεφάλαια - αλλά επιλέγουν να μην το κάνουν. Είμαι σίγουρος ότι δεν είμαι το μόνο άτομο που έχει βρεθεί σε αυτή τη θέση, πόσες αναλήψεις ακυρώνουν σε καθημερινή βάση αναρωτιέμαι.
Από τον ιστότοπο του UKGC.
" Απαγόρευση των αντίστροφων αναλήψεων . Δεν πρέπει να δίνεται στους καταναλωτές η επιλογή να ακυρώσουν το αίτημα ανάληψης. Μόλις ένας πελάτης υποβάλει αίτημα για ανάληψη χρημάτων, δεν θα πρέπει να τους δοθεί η επιλογή να καταθέσουν χρησιμοποιώντας αυτά τα κεφάλαια. Αυτή η απαίτηση εισήχθη σε έναν αριθμό πρόσθετων μέτρων που απαιτούνται από την Επιτροπή για την αντιμετώπιση των πιθανών επιπτώσεων της πανδημίας τον Μάιο του 2020 και πλέον γίνεται μόνιμη».
Έχω ήδη παραπονεθεί στη unibet και μόλις περιόρισαν τον λογαριασμό μου και μου είπαν να πάω στο ecogra για ADR.
Ποια είναι η άποψη όλων των άλλων για αυτό; Χάσιμο χρόνου να ασχοληθείς μαζί τους;
Επίσης, νιώθω αρκετά άσχημα γι' αυτό, οπότε αν νιώθετε ότι θέλετε απλώς να σχολιάσετε, πείτε και εγώ το λάθος μου ή ότι θα έπρεπε να το ήξερα καλύτερα, μην το κάνετε.
Ευχαριστώ
ντο
Hi Guys,
Im looking for advice although I know I will indeed get a lot of criticism.
So basically on two different occoasions I won a substantial amount and decided to withdraw the majority of it the amounts were £1,200 and £2,000.
On the first occasion I got an email that told me that my deposit had failed and they put the deposit amount back in my playable balance.
Needless to say when I got down to the 1,200 I carried on in an effort to recover the losses that brought me to 1,200.
I felt sick afterwards for been so stupid but I couldn't stop. (addiction I know)
Well guess what.... Exactly - The same thing again. attempted to withdraw, cancelled and lost it all.
Since then I lodged over £1,000 in total again to try and get back the £2,000.
So here we are I know I gambled it, I know I shouldn't have but this should not be allowed to happen.
When I made a successful withdrawal from unibet they initially put the withdrawal on hold - this was to request photos of my bank card etc KYC stuff.
So it is possible for them to hold the funds - but they choose not to. im certain im not the only person who has been found in this position, how many withdrawals do they cancel on a daily basis I wonder.
From the UKGC site;
"Ban on reverse withdrawals. Consumers must not be given the option to cancel their withdrawal request. Once a customer has made a request to withdraw funds, they should not be given the option to deposit using these funds. This requirement was introduced amongst a number of additional measures required by the Commission to counter the potential impact of the pandemic in May 2020 and now becomes permanent."
I have already complained to unibet and they have just restricted my account and told me to go to ecogra for ADR.
What is everyone else's views on this? Waste of time bothering with them?
Also I feel bad enough about this so if you feel like you just want to comment too say too my fault or that I should've known better please dont.
Thanks
C