Μάταια δεσμεύτηκα να επικοινωνήσω με την Betway για να μου εκδώσουν μια τελική επιστολή που περιγράφει την απόφασή τους να μην μου επιστρέψουν τα χρήματά μου παρά το γεγονός ότι άνοιξαν λογαριασμό και άφησαν έναν αυτοεξαιρούμενο πελάτη να καταθέσει σχεδόν 2000 ευρώ. Δεν μου έχουν στείλει email. Δεν υπάρχει διαδικασία καταγγελίας που δικαιούται ο καθένας να μπορεί να χρησιμοποιεί και να ενεργεί κατάλληλα. Χρειάζομαι αυτό το γράμμα διαφορετικά ο ρυθμιστής τους δεν θα εξετάσει την περίπτωσή μου. Έχει κανείς καμία πρόταση. Απλά για να σας ενημερώσω παιδιά. Παρά το τυπογραφικό λάθος που έγινε για τη δημιουργία του νέου λογαριασμού . Μιλούσα με έναν τύπο Michael από τη συνομιλία τους και παραδέχτηκε ότι είχε γίνει λάθος και δεν είχα λάβει κανένα email από αυτούς. ..
Πήρα τα ίδια στοιχεία και σε 6 άλλες στοιχηματικές εταιρείες με την ασυμφωνία στο επώνυμό μου και κάθε μία από αυτές μόλις πάτησα το κουμπί δημιουργίας εγγραφής απέρριψε τον νέο μου λογαριασμό. Ήξεραν ποιος ήμουν και ότι είχα αποκλειστεί από τον εαυτό μου, έτσι σας δείχνει ότι οι εταιρείες που ισχυρίζονται ότι είναι δικό σας λάθος παραβιάζονται σοβαρά. Δεν τους νοιάζει όπως η Betway και δεν τους νοιάζει καν να αναγνωρίσουν το παράπονό μου που έκανα.
I have tied in vain to contact Betway to issue me with a final letter outlining their decision not to refund me my money despite they opened an account and let a self excluded customer deposit almost 2000 euros. They have not once emailed me. Isn't there a complaint procedure that everyone is entitled to be able to use and for them to act appropriately. I need that letter otherwise their regulator won't look at my case. Has anyone any suggestions. Just to let you guys know. Despite the typo that was made to create the new account . I had been talking to a guy Michael from their chat and he admitted a mistake and error had been made I have not actually had any emails from them. ..
I also took the same details to 6 other betting companies with the discrepancy in my surname and every one of them as soon as I hit the create registration button rejected my new account. They knew who I was and that I was self excluded so it shows you that companies who claim its all your fault are in serious breach . They don't care like Betway and they don't even care as much to acknowledge my complaint I made.