ΦόρουμΥπεύθυνος ΣτοιχηματισμόςΗ απάντηση του Conivet στο μόνιμο πάγωμα λογαριασμού

Η απάντηση του Conivet στο μόνιμο πάγωμα λογαριασμού

πριν από 1 έτος από mthimelb
|
3107 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Αυτός ο ιστότοπος δέχεται το κλείσιμο λογαριασμών, αλλά μπορείτε εύκολα να τους ανοίξετε ξανά μέσω συνομιλίας. Θέλω να σταματήσω τον τζόγο, αλλά δεν μπορώ να τα παρατήσω καθόλου με αυτό το σύστημα, και ακόμα κι αν παραπονεθώ, λαμβάνω ένα μήνυμα ότι «η αρμόδια υπηρεσία θα επικοινωνήσει μαζί σας αφού το αντιμετωπίσει», και ακόμη και μετά από μια εβδομάδα, έχω καταφύγει δεν άκουσα τίποτα. Νομίζω ότι αυτό είναι πολύ εύθραυστο για ένα σύστημα αυτοελέγχου του καζίνο. Φαίνεται ότι διευρύνεται η ζημιά των εθισμένων στον τζόγο, ακόμα και στο YouTube κλπ, γιατί η Conivet δεν θα ανταποκριθεί στο μόνιμο πάγωμα του λογαριασμού. Νομίζω ότι πρέπει να βελτιωθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
mthimelb
πριν από 1 έτος

Does not sound very responsible to me either. Would you also share which casino failed to close your account? I would vote for Konibet Casino - found the complaint.

Do you perhaps have any close friends you can ask to change your account password to ensure you won't be able to access the site? the same goes for the email account, of course, changing the password is easy these days. Temporary solution, but still - better than nothing.

What do you say?




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Αυτός ο ιστότοπος μπορεί να αναζητηθεί και να συνεχιστεί με όνομα χρήστη. Επομένως, δεν νομίζω ότι η αλλαγή κωδικών πρόσβασης είναι καλή ιδέα.

Αυτόματη μετάφραση:
mthimelb
πριν από 1 έτος

No serious site allows players to log in without a password.

If you insist though, I suspect changing the username.

What do you say now?

Radka
πριν από 1 έτος

Είναι άκυρη πολιτική.

Αυτόματη μετάφραση:
mthimelb
πριν από 1 έτος

Care to explain which policy you found invalid, please?

Anyway, have you tried to change it in the meantime?

Radka
πριν από 1 έτος

θα προσπαθήσω.

Αυτόματη μετάφραση:
mthimelb
πριν από 1 έτος

Fine by me. For now, let's keep the question concerning invalid policy aside.

Instead, I'll wait for your update on whether it worked out.

mthimelb
πριν από 1 έτος

Have you tried to check if the casino has options to set limits (for example the deposit limit)? I know it wouldn't solve your issue completely since the account remains open, but you could potentially limit your losses to the lowest minimum.

πριν από 1 έτος

ευχαριστώ. Δεν υπάρχουν όρια κατάθεσης ή όρια στοιχημάτων εδώ. Αυτό είναι και το πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
mthimelb
πριν από 1 έτος

I remember checking that back then. When The Safety Index was called Casino Review, the part about responsible gambling tools said "none"...

Sadly it fits. 🙁 In the meantime, I checked your complaint again, but failed to understand the printscreen. Can you advise what response you got from "admin@kuma-gaming.com", please?

What does it say?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα