Withdrawel issues .

πριν από 2 έτη από Potter86
|
3963 προβολές 6 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη

Hey all , any body had an dealings with loot casino . ? Am having a right todo with them . I have deposited .and I won And have £3000 sat in my payroll , I did not get a bonus . I have sent all docs they have asked for any my account is verified, but now loot casino have disabled my cashier and my games and they have not replied to any emails I have sent them . Shocking service if am honest any help would be appreciated ?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Potter86
πριν από 2 έτη

It's good you submitted your complaint. I must say that casino has a good reputation and just a single rejected complaint except yours. I think there is a good chance they will cooperate, I think.

πριν από 2 έτη

I hope so . As I have done everything by the book. Frustrating there is no live chat . And had not one email back 😒

Potter86
πριν από 2 έτη

I see the live chat is a pretty common feature in the world of online gambling, so it feels a little strange when missing, I'd say. I can see Loot Casino is a smaller online casino revenue-wise. Tt may be the reason.

Anyway, please give the Complaint Team some time to investigate.

πριν από 2 έτη

Yea just waiting on there reply . From yr team on my complaint

πριν από 1 έτος

Ultracasino3 Κέρδισα εκεί 200.000 πολωνικά ζλότι, είναι τώρα στον λογαριασμό μου, τους υπέβαλα όλα τα έγγραφα, διαβατήριο, επιβεβαίωση διεύθυνσης, επιβεβαίωση του εισοδήματός μου, αντίγραφο κίνησης, φωτογραφία, κάρτες κ.λπ.

Αλλά δεν μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων, λέει ότι η τράπεζά σας δεν δέχεται πληρωμές... Ίσως κάποιος το έχει συναντήσει αυτό και ξέρει

Και ίσως κάποιος αγοράσει τον λογαριασμό μου με έγγραφα στη μισή τιμή

Καλέστε +48792268116






Αυτόματη μετάφραση:
ivanitskiyillia
πριν από 1 έτος

Call me paranoid, but I can't honestly decide whether you're asking for help or simply trying to somehow sell your account.

I'll start with the first part: Has your account been fully verified yet? It seems so, and that's good. In such a situation the best option is to withdraw the money by using a different payment option. Have you perhaps tried to suggest this to the casinos? Have you consulted your issues with support?

I would certainly do that.

I would not, on the other hand, (ever again) suggest selling an account. It's a scam practice.

Furthermore, this casino seems unknown, care to share its link? That would be helpful.



Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα