Καλησπέρα σε όλους,
Πιστεύω ότι αυτό χρειάζεται το δικό του νήμα λόγω της καθαρής τρέλας, της παράνομης συμπεριφοράς (προφανώς κατά παράβαση της νομοθεσίας για τους καταναλωτές της ΕΕ) και της αναποτελεσματικής/απροθυμίας της MGA να ασκήσει ποτέ τον ρόλο της ως ρυθμιστή.
Το πλήρες ιστορικό της καταγγελίας μου κατά του West Casino μπορείτε να το δείτε εδώ - https://casino.guru/westcasino-player-s-withdrawal-delayed-due-to-verification
Συνοψίζοντας, έστειλαν 8 φωτογραφίες διαβατηρίου (όλες τραβηγμένες στο iphone 13) ένα βίντεο με το να τραβάω τις φωτογραφίες και να τις ανεβάζω και το στιγμιότυπο οθόνης από το iPhone που δεν δείχνει μεταδεδομένα άλλαξε. Το Casinoguru και η ομάδα τους συμφώνησαν ότι οι εικόνες ήταν απολύτως σαφείς. Ο 'Eduard' από τον West (τον οποίο μπορούμε να υποθέσουμε ότι είναι κατασκευασμένο άτομο) διαφώνησε, δεν διευκρίνισε ποιες ενότητες δεν ήταν σαφείς και αρνήθηκε μια ζωντανή κλήση επαλήθευσης. Το καζίνο αρνήθηκε επίσης να συμμετάσχει σε δύο άλλους γνωστούς ιστότοπους διαμεσολάβησης.
Όταν όλα διαβιβάστηκαν στο MGA, αρχικά ενήργησαν σαν να τους ενδιέφερε, μετά έθαψαν τα κεφάλια τους στην άμμο και αρνήθηκαν, δηλώνοντας ότι δεν μπορούν να εμπλακούν σε καμία διαμάχη για το KYC. Η ECOGRA επιχείρησε την ίδια θέση, χρειάστηκε να δώσω εντολή στους SOLICITORS να φέρουν κάποια αναφορά νόμου στη νομοθεσία της ΕΕ για τους καταναλωτές που υποχρέωνε την ECOGRA να ενεργήσει και την MGA να συμμετάσχει, ευτυχώς έχω οικογενειακό δίκαιο, οπότε δεν κοστίζει, αλλά τι γίνεται με όλους τους φτωχούς παίκτες ποιοι δεν ειναι σε αυτη τη θεση
Ο δικηγόρος μου βρήκε επίσης στοιχεία ότι το West Casino συνδέεται με μια άλλη εταιρεία που χρησιμοποιούν για τη λειτουργία της GOLDWIN με ορισμένες πολύ πολύ ύποπτες επιστροφές εταιρείας, οι οποίες χρησιμοποιούνται στην αξίωσή μου.
Βασικά για να πάρω τα 330€ μου αναγκάζομαι να περάσω από τα δικαστήρια και να σηκώσω όχι μόνο το WEST, αλλά και το ECOGRA και το MGA.
Είναι σαν την άγρια δύση για τους παίκτες. Καμία υποστήριξη (παρόλο που το Casinoguru έχει κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να βοηθήσει εδώ).
Hello all,
I feel this needs its own thread due to the sheer lunacy, illegal behaviour (clearly in breach of EU consumer law) and ineffective/unwillingness of the MGA to ever perform their roles as regulator.
The full history of my complaint against West Casino can be seen here - https://casino.guru/westcasino-player-s-withdrawal-delayed-due-to-verification
To summarise, 8 passport pictures sent in (all taken on iphone 13) a video of me taking the pictures and uploading them and screenshot from the iphone showing no metadata was changed. Casinoguru and their team all agreed the pictures were perfectly clear. 'Eduard' from West (whom we can assume is a made up person) disagreed, would not specify which sections were not clear and refused a live verification call. The casino also refused to engage on two other well known mediation sites.
When everything was forwarded to MGA they initially acted like they were interested, then buried their heads in the sand and refused, stating they cannot get involved in any KYC disputes. ECOGRA attempted the same position, it took me instructing SOLICITORS to bring in some law reference in EU consumer law that compelled ECOGRA to act and MGA to engage, luckily I have family in law so it's at no expense, but what about all the poor players who are not in this position?
My solicitor also found evidence of West Casino being linked to another company they use to run GOLDWIN with some very very suspicious company returns, which is being used in my claim.
Basically in order to get my €330 I am being forced to go through the courts and pull up not only WEST, but ECOGRA and MGA too.
It's like the wild west for players. No support (even though Casinoguru have tried their best to help here).