Γεια σας,
Μπορεί να ακούγεται ανόητο, αλλά έχετε ελέγξει επίσης τους φακέλους ανεπιθύμητων μηνυμάτων, προώθησης και κάδου απορριμμάτων στο πρόγραμμα-πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας;
Ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί ή μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτόν, παρακαλώ; Το KYC μπορεί να είναι σε εξέλιξη Καταλαβαίνω ότι θα θέλατε να είστε σίγουροι. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η διαδικασία επαλήθευσης μπορεί να είναι αρκετά μεγάλη, αλλά οι παίκτες θα πρέπει πάντα να ενημερώνονται για την πρόοδο ή τις επιπλοκές.
Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα μπορούσατε να σας αγνοήσουν σε ένα τόσο αξιόπιστο καζίνο.
Έλεγξα ανοιχτά παράπονα και φαίνεται ότι πολλοί άλλοι παίκτες δυσκολεύονται επίσης με την επαλήθευση, αλλά μερικοί από αυτούς απλώς παρέβλεψαν ένα email που έλεγε ποια έγγραφα λείπουν.
Μη διστάσετε να ελέγξετε τις ανοιχτές καταγγελίες εδώ - μετακινηθείτε προς τα κάτω στην ενότητα, παρακαλούμε:
https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Μπορώ να δω ότι η ζωντανή συνομιλία τους λειτουργεί, αλλά λόγω της προστασίας των προσωπικών δεδομένων και της πολιτικής, δεν θα λάβω καμία σχετική απάντηση αν ρωτήσω.
Επομένως, βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε παραβλέψει κανένα email και επικοινωνήστε μαζί μου, παρακαλώ.
Hello,
It may sound silly but have you also checked spam, promo, and trash folders in your email client?
Has your account been blocked or are you able to access it, please? The KYC may be in progress I understand you'd like to be sure. In some cases, the verification process may be quite long, but players should always be informed about the progress or complications.
I find it hard to believe that you could be ignored in such a reputable casino.
I checked open complaints and it seems that a lot of other players struggling with the verification as well, but some of them just overlooked an email saying what docs are missing.
Feel free to check open complaints here - scroll down to the section, please:
https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation
I can see that their live chat is working but because of the personal data protection and policy, I would not get any related response if I ask.
So make sure you have not overlooked any emails and get back to me, please.
Αυτόματη μετάφραση: