Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνLucky bar casino

Lucky bar casino

 από cgoulden1
|
4.466 προβολές 14 απαντήσεις |
|

Has anyone had any issues with this casino?

Πολλοί άνθρωποι έχουν προβλήματα με το καζίνο Lucky Bar και το Ocean Bar. Οι συνεργάτες του καζίνο, οι ιδιοκτήτες, κατάφεραν να χάσουν την άδεια Curacao νωρίτερα φέτος. Ανεξάρτητα από το φόρουμ που κοιτάτε, τα καζίνο βρίσκονται στη μαύρη λίστα ή δεν συνιστάται να αφήσετε χρήματα εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Frankey

Hi, I'm wondering, how do you know they lost the license? Do you have a link to any website? We'd like to update the info on CasinoGuru about the casino.

Daniel

Δεν πρόκειται να συνδέσω τον ανταγωνισμό σας εδώ, αλλά δείτε τις αναρτήσεις στο Lucky Bar στο φόρουμ CL. Έχουν επίσης έναν από τους πιο εκτεταμένους ιστότοπους σε καζίνο και ιδιοκτήτες σε μαύρη λίστα.

Αυτόματη μετάφραση:
Frankey

Thanks for the info. License info is missing as you wrote. I made a quick update for now and we will do a complete update of this casino soon. Thanks again for the info.

Ευχαρίστως. Στην πραγματικότητα ανήκετε επίσης στον Όμιλο LCB;

Αυτόματη μετάφραση:
Frankey

No, but we know the LCB group well and from time to time we are cooperating in order to help players.

Matej

Εντάξει, μόλις είδα ότι έχουν ήδη έναν γκουρού στην ομάδα τους

Αυτόματη μετάφραση:

Το Lucky Bar Casino πληρώνει κέρδη; Έκανα ανάληψη 1.000 € την οποία δέχτηκαν αλλά μετά από 24 ημέρες δεν έχω λάβει καμία μεταφορά. Δεν απαντούν στα μηνύματα υπενθύμισης και η συνομιλία τους απαντά πάντα ότι δεν είναι δική τους ευθύνη. Ζήτησα βοήθεια από το Guru Casino. Ελπίζουμε καλά.

Αυτόματη μετάφραση:
Armaduk

24 hours of waiting for a withdrawal is nothing to be honest. I'd wait for a week and then I would start asking questions. Especially if it's your first withdrawal in the casino, you'll need to verify your account first.

Daniel

He said Days Daniel I never had to wait 24 days even on the dodgy casinos I used.

Daniel

24 ημέρες αναμονής από την ημέρα της αίτησης ανάληψης όχι 24 ώρες. Η ανάληψη έγινε δεκτή στις 9 Αυγούστου. Έχω το email επιβεβαίωσης αλλά δεν πληρώνουν. Έγραφα στην υποστήριξή τους κάθε μέρα. Πρώτα η δικαιολογία για το πέρασμα τουλάχιστον 10 εργάσιμων ημερών και πέραν αυτών δεν έχουν απαντήσει πλέον. Εάν ενεργοποιήσω τη συνομιλία, απαντούν ότι δεν είναι ικανοί. Τι πρέπει να σκεφτείτε; Μαζεύουν όταν χάνεις (κανονικά) και δεν πληρώνουν όταν κερδίζεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Armaduk

Oh, I apologise. My fault!

24 days is a very different story. Have you created a complaint regarding this?

Daniel

Ναι, έχω κάνει καταγγελία για αυτό. Ελπίζω ότι το Guru Casino μπορεί να επικοινωνήσει μαζί τους και να με βοηθήσει να συλλέξω. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Armaduk

Alright, I'll just add a link to your complaint just in case someone wants to take a look at it: https://casino.guru/lucky-bar-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη