Πολλοί άνθρωποι έχουν προβλήματα με το καζίνο Lucky Bar και το Ocean Bar. Οι συνεργάτες του καζίνο, οι ιδιοκτήτες, κατάφεραν να χάσουν την άδεια Curacao νωρίτερα φέτος. Ανεξάρτητα από το φόρουμ που κοιτάτε, τα καζίνο βρίσκονται στη μαύρη λίστα ή δεν συνιστάται να αφήσετε χρήματα εκεί.
Lots of people have problems with Lucky Bar and Ocean Bar casino. Casino partners, the owners, actually managed to lose their Curacao license earlier this year. Regardless of which forum you look in, the casinos are blacklisted or it is not recommended to leave money there.
Viele Leute haben Probleme mit Lucky Bar und Ocean Bar casino. Casinopartners, die Besitzer, haben es Anfang des Jahres tatsächlich geschafft ihre Curacao Lizenz zu verlieren. Egal in welches Forum du schaust , die casinos sind blacklisted oder es wird abgeraten da Geld zu lassen.
Γεια, αναρωτιέμαι, πώς ξέρετε ότι έχασαν την άδεια; Έχετε σύνδεσμο προς κάποιον ιστότοπο; Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τις πληροφορίες σχετικά με το καζίνο στο CasinoGuru.
Hi, I'm wondering, how do you know they lost the license? Do you have a link to any website? We'd like to update the info on CasinoGuru about the casino.
Δεν πρόκειται να συνδέσω τον ανταγωνισμό σας εδώ, αλλά δείτε τις αναρτήσεις στο Lucky Bar στο φόρουμ CL. Έχουν επίσης έναν από τους πιο εκτεταμένους ιστότοπους σε καζίνο και ιδιοκτήτες σε μαύρη λίστα.
I'm not going to link your competition here, but check out the posts on Lucky Bar in the CL forum. They also have one of the most extensive sites on blacklisted casinos and owners.
Ich werde hier nicht eure Konkurrenz verlinken, aber schau dir die Beiträge im CL Forum zu Lucky Bar an. Die haben auch eine der umfangreichsten Seiten über blacklisted Casinos und Besitzer.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Οι πληροφορίες άδειας λείπουν όπως γράψατε. Έκανα μια γρήγορη ενημέρωση προς το παρόν και σύντομα θα κάνουμε μια πλήρη ενημέρωση αυτού του καζίνο. Ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες.
Thanks for the info. License info is missing as you wrote. I made a quick update for now and we will do a complete update of this casino soon. Thanks again for the info.
Όχι, αλλά γνωρίζουμε καλά τον όμιλο LCB και κατά καιρούς συνεργαζόμαστε για να βοηθήσουμε τους παίκτες.
No, but we know the LCB group well and from time to time we are cooperating in order to help players.
Εντάξει, μόλις είδα ότι έχουν ήδη έναν γκουρού στην ομάδα τους
Okay, I just saw they already have a guru on their team
Okay, habe gerade gesehen die haben schon ein Guru im Team
Το Lucky Bar Casino πληρώνει κέρδη; Έκανα ανάληψη 1.000 € την οποία δέχτηκαν αλλά μετά από 24 ημέρες δεν έχω λάβει καμία μεταφορά. Δεν απαντούν στα μηνύματα υπενθύμισης και η συνομιλία τους απαντά πάντα ότι δεν είναι δική τους ευθύνη. Ζήτησα βοήθεια από το Guru Casino. Ελπίζουμε καλά.
Does Lucky Bar Casino pay out winnings? I made a withdrawal of € 1,000 which they accepted but after 24 days I have not received any transfer. They do not respond to reminder emails and their chat always replies that it is not their responsibility. I asked Guru Casino for assistance. We hope well.
Lucky Bar Casinò paga le vincite? Ho fatto un prelievo di 1.000 euro da loro accettato ma dopo 24 giorni non ho ricevuto nessun bonifico. Non rispondono alle email di sollecito e la loro chat risponde sempre che non è di loro competenza. Ho chiesto assistenza a Guru Casinò. Speriamo bene.
24 ώρες αναμονής για απόσυρση δεν είναι τίποτα για να είμαστε ειλικρινείς. Περίμενα μια εβδομάδα και μετά άρχισα να κάνω ερωτήσεις. Ειδικά αν είναι η πρώτη σας ανάληψη στο καζίνο, θα πρέπει πρώτα να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας.
24 hours of waiting for a withdrawal is nothing to be honest. I'd wait for a week and then I would start asking questions. Especially if it's your first withdrawal in the casino, you'll need to verify your account first.
Είπε Days Daniel Δεν χρειάστηκε ποτέ να περιμένω 24 ημέρες ακόμη και στα αμήχανα καζίνο που χρησιμοποιούσα.
He said Days Daniel I never had to wait 24 days even on the dodgy casinos I used.
24 ημέρες αναμονής από την ημέρα της αίτησης ανάληψης όχι 24 ώρες. Η ανάληψη έγινε δεκτή στις 9 Αυγούστου. Έχω το email επιβεβαίωσης αλλά δεν πληρώνουν. Έγραφα στην υποστήριξή τους κάθε μέρα. Πρώτα η δικαιολογία για το πέρασμα τουλάχιστον 10 εργάσιμων ημερών και πέραν αυτών δεν έχουν απαντήσει πλέον. Εάν ενεργοποιήσω τη συνομιλία, απαντούν ότι δεν είναι ικανοί. Τι πρέπει να σκεφτείτε; Μαζεύουν όταν χάνεις (κανονικά) και δεν πληρώνουν όταν κερδίζεις.
24 days of waiting from the day of the withdrawal request no 24 hours. The withdrawal was accepted on August 9th. I have their confirmation email but they don't pay. I wrote to their support every day. First the excuse of the passage of at least 10 working days and past those have no longer responded. If I activate the chat they reply that they are not competent. What should you think? They collect when you lose (normal) and don't pay when you win.
24 giorni di attesa dal giorno della richiesta di prelievo no 24 ore. Il prelievo e' stato accettato il 9 agosto. Ho la loro email di conferma ma non pagano. Ho scritto tutti i giorni al loro supporto. Prima la scusa del passaggio di almeno 10 giorni lavorativi e passati quelli non hanno più risposto. Se attivo la chat rispondono che non sono competenti. Cosa si deve pensare? Riscuotono quando perdi( la normalità) e non pagano quando vinci.
Ω, ζητώ συγγνώμη. Λάθος μου!
Το 24ήμερο είναι μια πολύ διαφορετική ιστορία. Έχετε δημιουργήσει παράπονο σχετικά με αυτό;
Oh, I apologise. My fault!
24 days is a very different story. Have you created a complaint regarding this?
Ναι, έχω κάνει καταγγελία για αυτό. Ελπίζω ότι το Guru Casino μπορεί να επικοινωνήσει μαζί τους και να με βοηθήσει να συλλέξω. Ευχαριστώ
Yes, I have made a complaint about it. I hope Guru Casino can contact them and help me collect. Thanks
Si si ho fatto un reclamo in merito. Spero che Guru Casino possa contattarli e aiutarmi a riscuotere. Grazie
Εντάξει, θα προσθέσω μόνο έναν σύνδεσμο στο παράπονό σας, σε περίπτωση που κάποιος θέλει να το ρίξει μια ματιά: https://casino.guru/lucky-bar-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed- 5
Alright, I'll just add a link to your complaint just in case someone wants to take a look at it: https://casino.guru/lucky-bar-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-5
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.