ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο ζήτημα του καζίνο

Το ζήτημα του καζίνο

πριν από 5 μήνες από siyon2876
|
2924 προβολές 30 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, αφορά την απόσυρσή μου, έχει καθυστέρηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Θα επικοινωνήσω μαζί σας αργότερα, ακόμα περιμένω απάντηση από το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
siyon2876
πριν από 5 μήνες

Hi, could you tell me what casino it is ? Also how long has your withdrawal been delayed ? I assume you were asking why that is ? One more question, sorry there are so many but have you already verified in the casino ? 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Η απόσυρσή μου βρίσκεται υπό επεξεργασία. Οπότε θα επικοινωνήσω μαζί σας αν έχω προβλήματα, ευχαριστώ. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας


Αυτόματη μετάφραση:
siyon2876
πριν από 5 μήνες

Okay then, and could you at least mention the casino ? 🙂

Jaro
πριν από 5 μήνες

Γεια σου φίλε μου. Το καζίνο ονομάζεται hitnspin. Τα χαρτιά μου είναι υπό επαλήθευση, οπότε μπορούμε να περιμένουμε παρακαλώ. Πείτε μου τη γνώμη σας για αυτό το καζίνο, παρακαλώ

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 5 μήνες

Jairo, θα μπορούσες να μας δώσεις το όργανο που είναι υπεύθυνο για αυτές τις εταιρείες τυχερών παιχνιδιών

Αυτόματη μετάφραση:
jrodrigues32
πριν από 5 μήνες

Ποια είναι τα έγγραφα που θέλετε. Το Casino εξακολουθεί να επεξεργάζεται τα χαρτιά μου. Θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γεια σου φίλε μου. Το καζίνο ονομάζεται hitnspin. Τα χαρτιά μου είναι υπό επαλήθευση, οπότε μπορούμε να περιμένουμε παρακαλώ. Πείτε μου τη γνώμη σας για αυτό το καζίνο, παρακαλώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Sure, so when the verification is over let me know how it went. 

Regarding the casino itself, you can take a look for yourself. It's got the biggest possible safety index it can get, so I'd say that's the first good sign. If there was something, they try to deal with complaints, which is a second good indicator. So I would say it was not a bad choice and I firmly believe that everything will go smoothly. 

I'll wait to see how it all develops. 

πριν από 5 μήνες

Jairo, θα μπορούσες να μας δώσεις το όργανο που είναι υπεύθυνο για αυτές τις εταιρείες τυχερών παιχνιδιών

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Hey, if you mean the license that is responsible, according to our review it is currently- Curacao Antillephone N.V. (ANT)

If you click on the green letters, you can also read the information about this license. 

Anyway, why do you ask, do you have any experience with them or are you currently dealing with something ?


Jaro
πριν από 5 μήνες

Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Θα σε ενημερώσω αν υπάρχει κάτι

Αυτόματη μετάφραση:
siyon2876
πριν από 5 μήνες

You're welcome, I'll look forward hopefully, for the good news. 🙂

Jaro
πριν από 5 μήνες

Μπορείτε να με βοηθήσετε αν μπερδευτούν. Γιατί όλα έγιναν νόμιμα. Ζήτησαν επιπλέον έγγραφα και έχω στείλει όλα τα έγγραφα. Μου είπαν να περιμένω λίγες μέρες για να πάρω απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
siyon2876
πριν από 5 μήνες

Of course, we give casinos 14 days to sort out the KYC and withdrawal process, so if nothing changes and you still don't get through this process, you can contact us and our team will try to help you as best they can. 

So we'll be here for you. 😉

Jaro
πριν από 5 μήνες

Ήταν πολύ ευγενικό εκ μέρους σας, σας ευχαριστώ πολύ 🙏🙏🙏🙏

Αυτόματη μετάφραση:
siyon2876
πριν από 5 μήνες

That's what we're here for, I'll wait for an update. 😊

Jaro
πριν από 5 μήνες

Έχω σχεδόν 1000 ρεάλ να λάβω από αυτούς

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 5 μήνες

Γεια, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Έχω σχεδόν 1000 ρεάλ να λάβω από αυτούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

How long have you been waiting for your withdrawal here ? Have you been told why you don't have the money yet ? Have you managed to successfully verify there already ? 

Let me know where you stand in your situation. 

πριν από 5 μήνες

Γεια, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Well, what I mean is that when you said it's kind, that's why we're here, to make even a tough situation on the forum better. And of course I'll wait to see what the casino has to say about the documents you sent. 👍

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα