Γεια, μπορείτε να μου πείτε ποιο καζίνο είναι; Επίσης πόσο καιρό έχει καθυστερήσει η απόσυρσή σας; Υποθέτω ότι ρωτούσες γιατί συμβαίνει αυτό; Μια ακόμη ερώτηση, συγγνώμη είναι τόσα πολλά, αλλά έχετε ήδη επαληθεύσει στο καζίνο;
Hi, could you tell me what casino it is ? Also how long has your withdrawal been delayed ? I assume you were asking why that is ? One more question, sorry there are so many but have you already verified in the casino ?
Η απόσυρσή μου βρίσκεται υπό επεξεργασία. Οπότε θα επικοινωνήσω μαζί σας αν έχω προβλήματα, ευχαριστώ. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας
My withdrawal is being processed. So I'll get back to you if I have problems, thanks. I'll get back to you
Mitt uttag den är under behandling. Så jag återkommer om jag får problem tack.jag hör av mig till dig
Εντάξει τότε, και θα μπορούσατε τουλάχιστον να αναφέρετε το καζίνο; 🙂
Okay then, and could you at least mention the casino ? 🙂
Γεια σου φίλε μου. Το καζίνο ονομάζεται hitnspin. Τα χαρτιά μου είναι υπό επαλήθευση, οπότε μπορούμε να περιμένουμε παρακαλώ. Πείτε μου τη γνώμη σας για αυτό το καζίνο, παρακαλώ
Hello my friend. Casino is called hitnspin. My papers they are under verification so we can wait please. Tell me what you think about this Casino please
Hej min vän. Casino heter hitnspin. Mina papper de är under verifiering så vi kan avvakta snälla. Berätta för mig vad du tycker om denna Casino tack
Jairo, θα μπορούσες να μας δώσεις το όργανο που είναι υπεύθυνο για αυτές τις εταιρείες τυχερών παιχνιδιών
Jairo, could you provide us with the body responsible for these gaming companies
Jairo, você poderia nos fornecer o órgão responsável por essas empresas de jogos
Ποια είναι τα έγγραφα που θέλετε. Το Casino εξακολουθεί να επεξεργάζεται τα χαρτιά μου. Θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε, ευχαριστώ
What are the documents you want.casino is still processing my papers. We'll have to wait and see thanks
Vad är det för dokument du vill ha.casino behandlar mina papper fortfarande. Vi får vänta och avvakta tack
Γεια σου φίλε μου. Το καζίνο ονομάζεται hitnspin. Τα χαρτιά μου είναι υπό επαλήθευση, οπότε μπορούμε να περιμένουμε παρακαλώ. Πείτε μου τη γνώμη σας για αυτό το καζίνο, παρακαλώ
Hello my friend. Casino is called hitnspin. My papers they are under verification so we can wait please. Tell me what you think about this Casino please
Hej min vän. Casino heter hitnspin. Mina papper de är under verifiering så vi kan avvakta snälla. Berätta för mig vad du tycker om denna Casino tack
Φυσικά, οπότε όταν τελειώσει η επαλήθευση, ενημερώστε με πώς πήγε.
Όσον αφορά το ίδιο το καζίνο, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά μόνοι σας. Έχει τον μεγαλύτερο δυνατό δείκτη ασφάλειας που μπορεί να πάρει, οπότε θα έλεγα ότι αυτό είναι το πρώτο καλό σημάδι. Αν υπήρχε κάτι, προσπαθούν να αντιμετωπίσουν παράπονα, που είναι ένας δεύτερος καλός δείκτης. Οπότε θα έλεγα ότι δεν ήταν κακή επιλογή και πιστεύω ακράδαντα ότι όλα θα πάνε ομαλά.
Θα περιμένω να δω πώς θα εξελιχθούν όλα.
Sure, so when the verification is over let me know how it went.
Regarding the casino itself, you can take a look for yourself. It's got the biggest possible safety index it can get, so I'd say that's the first good sign. If there was something, they try to deal with complaints, which is a second good indicator. So I would say it was not a bad choice and I firmly believe that everything will go smoothly.
I'll wait to see how it all develops.
Γεια, αν εννοείτε την άδεια που είναι υπεύθυνη, σύμφωνα με την αναθεώρησή μας αυτή τη στιγμή είναι - Curacao Antillephone NV (ANT) .
Εάν κάνετε κλικ στα πράσινα γράμματα, μπορείτε επίσης να διαβάσετε τις πληροφορίες σχετικά με αυτήν την άδεια.
Τέλος πάντων, γιατί ρωτάς, έχεις κάποια εμπειρία μαζί τους ή ασχολείσαι αυτή τη στιγμή με κάτι;
Hey, if you mean the license that is responsible, according to our review it is currently- Curacao Antillephone N.V. (ANT).
If you click on the green letters, you can also read the information about this license.
Anyway, why do you ask, do you have any experience with them or are you currently dealing with something ?
Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Θα σε ενημερώσω αν υπάρχει κάτι
Thanks for the help. I'll let you know if there's anything
Tack för hjälpen. Jag hör av mig om det är nånting
Καλώς ήρθες, θα περιμένω με ανυπομονησία, για τα καλά νέα. 🙂
You're welcome, I'll look forward hopefully, for the good news. 🙂
Μπορείτε να με βοηθήσετε αν μπερδευτούν. Γιατί όλα έγιναν νόμιμα. Ζήτησαν επιπλέον έγγραφα και έχω στείλει όλα τα έγγραφα. Μου είπαν να περιμένω λίγες μέρες για να πάρω απάντηση
Can you help me if they mess up. Because everything happened legally. They requested additional documents and I have sent all the documents. They told me to wait a few days to get an answer
Kan du hjälpa mig om de krånglar. För att allt gick lagligt till. De begärde ytterligare dokument och jag har skickat alla dokument. De så att jag får vänta några dagar för att få svar
Φυσικά, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν τη διαδικασία KYC και ανάληψης, οπότε αν δεν αλλάξει τίποτα και εξακολουθείτε να μην περάσετε από αυτήν τη διαδικασία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει όσο καλύτερα μπορεί.
Οπότε θα είμαστε εδώ για εσάς. 😉
Of course, we give casinos 14 days to sort out the KYC and withdrawal process, so if nothing changes and you still don't get through this process, you can contact us and our team will try to help you as best they can.
So we'll be here for you. 😉
Για αυτό είμαστε εδώ, θα περιμένω ενημέρωση. 😊
That's what we're here for, I'll wait for an update. 😊
Έχω σχεδόν 1000 ρεάλ να λάβω από αυτούς
I have almost 1000 reais to receive from them
Tenho quase 1000 reais a receber deles
Γεια, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.
Hi, I don't really understand what you mean.
Hej jag förstår inte riktigt vad du menar.
Πόσο καιρό περιμένατε την απόσυρσή σας εδώ; Σας έχουν πει γιατί δεν έχετε ακόμα τα χρήματα; Έχετε καταφέρει να επαληθεύσετε με επιτυχία ήδη εκεί;
Επιτρέψτε μου να ξέρω πού βρίσκεστε στην κατάστασή σας.
How long have you been waiting for your withdrawal here ? Have you been told why you don't have the money yet ? Have you managed to successfully verify there already ?
Let me know where you stand in your situation.
Λοιπόν, αυτό που εννοώ είναι ότι όταν είπες ότι είναι ευγενικό, γι' αυτό είμαστε εδώ, για να βελτιώσουμε ακόμη και μια δύσκολη κατάσταση στο φόρουμ. Και φυσικά θα περιμένω να δω τι έχει να πει το καζίνο για τα έγγραφα που στείλατε. 👍
Well, what I mean is that when you said it's kind, that's why we're here, to make even a tough situation on the forum better. And of course I'll wait to see what the casino has to say about the documents you sent. 👍
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.