Ναι, απλά περιμένω να πάει το χρονόμετρο 0 Καταλαβαίνω τον χρόνο που χρειάζεται, αλλά αυτό το καζίνο μοιάζει σαν να μιλάω με ρομπότ και όχι ανθρώπους από τις απαντήσεις που δίνουν είναι copy paste κανένα άλλο καζίνο, ήταν τόσο δύσκολο να βρω λύση είναι απογοητευτικό να μην λαμβάνω τις σωστές απαντήσεις επίσης αφού είπαν 1-2 ημέρες να περάσουν πάνω από μια εβδομάδα και η όλη διαδικασία είναι σχεδόν 2 εβδομάδες το προφίλ μου επαληθεύτηκε όταν προσπάθησα 1η να αποσυρθώ όταν αρνήθηκαν δεν επικοινώνησαν μαζί μου ήμουν ο το ένα ζήτησαν άλλα έγγραφα με την προϋπόθεση ότι το άλλο αποσύρθηκε όταν εγκρίθηκαν, τότε συνέβη το ίδιο, αλλά από τότε αυτό διαρκεί 2, ελέγχουν 7 από 9 έγγραφα τα υπολείμματα είναι σαν 5 λεπτά από τη ζωή σας βλέπετε θα καταλάβετε τι εννοώ
Yep I'm just waiting for the timer to go 0 I understand the time needed but this casino it feels like I'm talking to bots not humans by the answers they give it's copy paste no other casino it's been so hard to find a solution it's frustrating to not get proper answers also after they told 1-2 days to go over a week and the entire process it's almost 2 weeks my profile was verified when I tried 1st to withdraw when they declined they didn't contact me I was the one they asked for some more docs provided did another withdraw when they got approved then the same thing happened but since then this is taking 2 long they check 7 of 9 docs the leftovers are like 5 mins of your life of you see you will understand what I mean
Χαίρετε,
Κατανοώ ότι αυτός δεν είναι ακριβώς ο σωστός τρόπος χειρισμού του KYC.
Το καζίνο έχει κερδίσει πολύ καλή φήμη, οπότε υποθέτω ότι το πρόβλημα θα λυθεί. Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας.
🤞
Hello,
I understand that this is not exactly the proper way how the KYC should be handled.
The casino has earned a very good reputation so I guess that the problem will be solved. Thank you for your patience.
🤞
Καλό ή όχι, έχουν περάσει σχεδόν 2 εβδομάδες σχετικά με αυτό το KYC και δυσκολεύομαι να αποσύρω όταν ήταν ο χρόνος κατάθεσης, ήταν εύκολο να το αποδεχτώ γι' αυτό θα έπρεπε να ζητούν τα πάντα από την αρχή και να μην ψάχνουν δικαιολογίες μετά από αυτό, απλώς έτσι νιώθω στο παρελθόν μου Είχα για άλλη μια φορά ένα τέτοιο πρόβλημα, αλλά λύθηκε το καζίνο δεν ζήτησε όλο και περισσότερα μέχρι που δεν έμεινε τίποτα
Good or not its been almost 2 weeks about this KYC and struggling about withdraw when it was deposit time it was easy to accept that's why they should be asking everything from the start and not look for excuses after that I just feel that way in my past I had once more a problem like that but it was solved the casino didn't asked for more and more until it was nothing left
Πιστεύω ότι κάθε παίκτης μπορεί να ζητήσει από το καζίνο να επαληθευτεί ΠΡΙΝ κάνει την πρώτη κατάθεση.
Κυρίως, τα καζίνο επαληθεύουν λογαριασμούς με ενεργές αναλήψεις, επειδή η ανάληψη ενεργοποιεί την επαλήθευση. Δεν χρειάζεται να επαληθεύσετε κάθε παίκτη που καταθέτει, επειδή πολλοί παίκτες δεν θα το πάρουν καθόλου στην πρώτη ανάληψη.
Μπορώ να σας κάνω μία ερώτηση?
Θα κάνατε την επαλήθευση αμέσως μετά την εγγραφή και θα περιμένετε αρκετές ημέρες για να την ολοκληρώσετε ή θα προτιμούσατε να βρείτε ένα καζίνο όπου μπορείτε να ξεκινήσετε να παίζετε αμέσως;
I believe that every player can ask the casino to get verified BEFORE making the first deposit.
Mostly, casinos verify accounts with active withdrawals, because the withdrawal triggers the verification. There is no need to verify every depositing player because lots of players will not get it to the first withdrawal at all.
May I ask you a question?
Would you go through the verification immediately after registration and wait several days to get it finished, or would you rather find a casino where you can start playing immediately?
Ναι, το προφίλ μου επαληθεύτηκε αυτό λέω, αλλά όταν προσπάθησα να κάνω ανάληψη, βρήκαν δικαιολογίες για την κάρτα μου που προσπάθησα να καταθέσω ενώ είχα τα κέρδη μου
Yea my profile was verified that's what I'm telling but when I tried to withdraw they just found excuses about my card that I tried to deposit while I had my winnings
Στη συνέχεια μου ζήτησαν μερικές φωτογραφίες κάρτας που εγκρίθηκαν προσπάθησαν να κάνουν ανάληψη ξανά και στη συνέχεια βρήκαν τα στιγμιότυπα οθόνης της τράπεζας που παίρνουν για πάντα για κάποιο περίεργο λόγο δεν κάνω αυτό το λάθος να κάνω κατάθεση πριν από την επαλήθευση που έκανα στο παρελθόν σε ένα άλλο καζίνο, αλλά δυσκολεύτηκα όταν κέρδισα ένα χρηματικό ποσό, οπότε μετά από αυτό όταν εγγραφώ κάνω τη διαδικασία επαλήθευσης περιμένω μέχρι να είμαι έτοιμος και μετά μπουμ δεν ξέρω αν σε μπερδέψω κάπου
Then they asked me for some card photos got approved tried to withdraw again and then they came up with the bank screenshots that is taking forever for some strange reason I don't make that mistake to make a deposit before the verification I did on the past on another casino but I struggled when I won an amount of money so after that when I register I do the verification process wait until I'm ready then boom I don't know if I got you somewhere confused
Πηγαίνετε ελέγξτε το παράπονό μου, δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τι ακριβώς συμβαίνει με την περίπτωσή μου, δημοσίευσα μερικά στιγμιότυπα οθόνης
Go check on my complain I don't know if you understand what exactly is going on with my case I posted some screenshots
Χαίρετε,
Νομίζω ότι καταλαβαίνω τι συνέβη και τώρα νομίζω ότι πρώτα επαληθεύτηκαν μόνο τα προσωπικά σας στοιχεία, αλλά στη συνέχεια επαληθεύτηκε ο τρόπος πληρωμής.
Ωστόσο, χαίρομαι πολύ που καταφέρατε να συνεργαστείτε με το καζίνο και να έχετε την υπομονή να περιμένετε το «happy end». 👍
Hello,
I think that I understand what has happened and now I think that only your personal info was verified firstly, but the payment method was verified afterward.
However, I'm very happy that you managed to cooperate with the casino and have the patience to wait for the "happy end". 👍
Ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθειά σας ναι τελικά το λύσα
Thanks again for your help yea finally I got that solved
κανένα απολύτως πρόβλημα 🙂
Επισκεφτείτε μας κάποια στιγμή και μοιραστείτε τις εμπειρίες σας, ας ελπίσουμε ότι δεν θα χρειαστείτε άλλα παράπονα. 😎
no problem at all 🙂
Visit us some time and share your experiences, let's just hope that you won't need any other complaints. 😎
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.