Καλημέρα, σας γράφω γιατί άνοιξα λογαριασμό στο Bruce bet την 20ή ημέρα καταθέτοντας 480€, κέρδισα 2500€ τα οποία τα απέσυρα αμέσως, μετά από λίγες μέρες χωρίς να ζητήσω επαλήθευση λογαριασμού οι αναλήψεις μεταβαίνουν από αναστολή σε επεξεργασία.
Η υποστήριξη του καζίνο mil μου λέει ότι σε 5 εργάσιμες ημέρες τα χρήματα θα είναι στον λογαριασμό μου .. αλλά σήμερα το πρωί η αιφνιδιαστική ανάληψη απέτυχε χωρίς εξήγηση
μετά από μια ώρα συνομιλίας με την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι θα με ενημερώσουν για τον λόγο της άρνησης σε λίγες μέρες... Ξέρω τον λόγο, δεν μου ζήτησαν ποτέ να πιστοποιήσω το προφίλ μου.
αλλά χρονοτριβούν και παρεκκλίνουν στις απαντήσεις στις ερωτήσεις μου.
παρακαλώ βοηθήστε με επιταχύνοντας τη διαδικασία ελέγχου ταυτότητας και ανάληψης
Good morning, I am writing to you because I opened an account on Bruce bet on day 20 by depositing €480, I won €2500 which I immediately withdrew, after a few days without requesting account verification the withdrawals go from suspended to processed.
mil casino support tells me that in 5 working days the money will be in my account .. but this morning surprise withdrawal failed without an explanation
after an hour of chatting with customer service they told me that they will let me know the reason for the refusal in a few days... I know the reason, they never asked me to authenticate my profile.
but they procrastinate and digress on the answers to my questions.
please help me by speeding up the authentication and withdrawal process
Buongiorno, vi scrivo perché ho aperto un conto su Bruce bet giorno 20 depositando 480€ ne ho vinti 2500€ che ho subito prelevato , dopo qualche giorno senza richiesta di verifica del conto i prelievi passano da sospeso a eleborazione .
mil supporto del casinò mi dice che in 5 giorni lavorativi i soldi saranno sul mio conto .. ma questa mattina sorpresa prelievo fallito senza una spiegazione
dopo un ora di chat con l assistenza mi hanno detto che mi faranno sapere tra qualche giorno il motivo del rifiuto .. io conosco il motivo non mi hanno mai richiesto l autenticazione del profilo .
ma loro temporeggiano divagando sulle risposte alle mie domande .
vi prego di aiutarmi facendo accelerare il processo di autenticazione e di prelievo