5 ή 6 ημέρες δεν είναι πάρα πολλές για να είμαι ειλικρινής. Η υποστήριξη συνήθως δημιουργεί ένα εισιτήριο και το προωθεί σε άλλο τμήμα. Περιμένουν στην ουρά μέχρι να ελεγχθεί από κάποιον. Δεν θα ανησυχούσα μέχρι να πουν ότι κάνατε κάτι λάθος σύμφωνα με αυτούς.
5 or 6 days isn't too much to be honest. The support usually creates a ticket and forward it to another department. They it's waiting in a queue until it's checked by someone. I wouldn't be worried until they say you did something wrong according to them.
Η πρώτη νίκη συνήθως διαρκεί περισσότερο από την άλλη νίκη. Το ζήτημα μπορεί να είναι το υψηλότερο ποσό όπως αναφέρατε ήδη. Δεν έχουμε καν αυτό το καζίνο στη βάση δεδομένων μας, οπότε η αύξηση της καταγγελίας δεν θα ήταν δυνατή. Ζήτησα ήδη από τους συναδέλφους μου να ρίξουν μια ματιά στον ιστότοπό τους και να προσθέσουν τη νέα κριτική.
Getting the first winning usually takes longer than getting another winning. The issue might be the higher amount as you already mentioned. We don't even have this casino in our database so rising the complaint wouldn't be possible. I already asked my colleagues to take a look at their website and add the new review.
Ντάνιελ,
Πήρα τηλέφωνο από τον υπεύθυνο μάρκετινγκ και συμφώνησα να τακτοποιήσω τα κέρδη.
υγεια και ευχαριστω
μπορώ να σας ζητήσω να διαγράψετε την καταγγελία που έχω καταχωρίσει και επίσης να διαγράψετε οποιαδήποτε ανάρτηση που έχω κάνει για τον ιστότοπο.
Daniel,
I got a call from the marketing head and agreed to settle the winnings.
cheers and thanks.
can I please ask you to delete the complaint that I have registered and also delete any post that I have made for the website.
Χαίρομαι που το ακούω 🙂 Όσον αφορά την καταγγελία - μπορείτε να την γράψετε απευθείας στην καταγγελία σας ότι θέλετε να την κλείσετε, επειδή έχει διευθετηθεί με το καζίνο ή μπορείτε να στείλετε το αίτημα στο reputation@casino.guru
I'm glad to hear this 🙂 Regarding the complaint - you can write it directly in your complaint that you wish to close it, because it's been settled with the casino or you can send the request to reputation@casino.guru
Γεια σου visal, στείλε μου τον αριθμό επικοινωνίας σου
Hi vishal plz send me your contact number
Γεια σας, αυτό το φόρουμ δεν υποστηρίζει προσωπικά μηνύματα - απλώς μια ευγενική σημείωση 🙂
Hello, this forum does not support private messages - just a kind note 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.