Γεια,
Βρηκα αυτο:
5.6 Το Spin Palace είναι μέλος του Ομίλου και δεν δικαιούται να διεκδικήσετε Bonus αν (1) πριν ανοίξετε ένα Λογαριασμό, έχετε ανοίξει Λογαριασμό σε οποιονδήποτε άλλο ιστότοπο του Ομίλου και έχετε ζητήσει ένα τέτοιο Μπόνους από αυτόν τον άλλο ιστότοπο και (2) έχοντας διεκδικήσει τέτοιο μπόνους από τους άλλους δικτυακούς τόπους του Ομίλου, στοιχημάτισε το εν λόγω Μπόνους και αρχική κατάθεση λιγότερο από 100 φορές στη σε απευθείας σύνδεση χαρτοπαικτική λέσχη που σας χορήγησε τέτοιο Μπόνους. Σε καμία περίπτωση δεν δικαιούστε περισσότερες από μία εγγραφές μπόνους ακόμα και αν είστε σε θέση να ανοίξει πολλαπλούς λογαριασμούς επί τούτω (για παράδειγμα, διαφορετικά νομίσματα ή τις γλώσσες). Εάν ο λογαριασμός σας έχει πιστωθεί με εμπλέ- μπόνους για τις οποίες (κατά την αποκλειστική μας και αδέσμευτη κρίση) δεν είναι επιλέξιμες, θα θα ακυρώσει εκ των υστέρων το εν λόγω μπόνους εγγραφής και τυχόν κέρδη που θα λάβετε από εσάς μετά την πίστωση των μπόνους εγγραφής στους σχετικούς Λογαριασμούς σας. "
Αισθάνομαι ότι το ζήτημα θα μπορούσε να ακολουθήσει: Χρησιμοποιήσατε τα μπόνους (1η κατάθεση κ.λπ.) στον παλιό σας λογαριασμό που αναφέρατε και στη συνέχεια ανοίξατε ένα νέο λογαριασμό όπου ζητήσατε επίσης ένα μπόνους. Στην περίπτωση αυτή, το λένε αυτό
" Θα ακυρώσουμε εκ των υστέρων τέτοια μπόνους εγγραφής και τυχόν κέρδη που θα λάβετε από εσάς μετά την πίστωση του μπόνους εγγραφής ... "
Αυτός μπορεί να είναι ο λόγος για τον οποίο ο 2ος λογαριασμός σας έκλεισε. Σας προτείνω να περιμένετε λίγες ακόμη ημέρες έως ότου η χαρτοπαικτική λέσχη σας πει γιατί ο λογαριασμός είναι κλειστός, παρόλο που έχουν περάσει ήδη 48 ώρες.
Hi,
I found this:
"5.6. Spin Palace is a member of the Group. You may not claim a Bonus if (1) prior to opening an Account, you have opened an Account at any other website within the Group and claimed such a Bonus from such other website and (2) having claimed such Bonus from the other websites within the Group, wagered such previously claimed Bonus and initial deposit less than 100 times at the online casino granting you such Bonus. Under no circumstances shall you be eligible for more than one sign- up bonus even if you are able to open multiple Accounts thereat (in, for example, different currencies or languages). If your Account has been credited with a sign- up bonus for which you (in our sole and unfettered discretion) are ineligible, we shall retrospectively void such sign- up bonus and any winnings received by you after the sign- up bonus has been credited to your relevant Accounts."
I feel like the issue could be following: You used bonuses (1st deposit etc.) on your old account that you mentioned and then you opened a new account where you claimed a bonus as well. In that case, they say that
"We shall retrospectively void such sign- up bonus and any winnings received by you after the sign- up bonus has been credited..."
That could be the reason why your 2nd account was closed. I suggest you to wait for few more days until the casino tells you why the account is closed, even though 48hrs already passed.