Γεια, κατάλαβα, έχετε ήδη υποβάλει την καταγγελία σχετικά με το πρόβλημά σας. Ας περιμένουμε την απάντηση στο καζίνο τώρα, αλλά θα έλεγα ότι είναι πάντα καλό να συνεργαζόμαστε όσο το δυνατόν περισσότερο με το καζίνο. Καταλαβαίνω ότι οι παίκτες ενοχλούνται μερικές φορές επειδή η διαδικασία επαλήθευσης είναι χρονοβόρα, αλλά τέτοιες διαδικασίες είναι συχνά αναπόφευκτες. Ελπίζω να λυθούν όλα σύντομα.
Hi, I could see, you have already submitted the complaint regarding your issue. Let's wait for casino answer now, but I would say that is always good to cooperate as much as possible with the casino. I understand that players are annoyed sometimes because the verification process is lengthy, but but such procedures are often unavoidable. I hope all will be solved soon.
Χαίρετε,
Έλεγξα εν συντομία το παράπονό σας και διαπίστωσα ότι έχετε πρόβλημα με την απόδειξη της διεύθυνσης, σωστά;
Υπάρχει περίπτωση να παράσχετε ένα εναλλακτικό έγγραφο, εκτός από έναν τηλεφωνικό λογαριασμό;
Είναι πάντα συνετό να συνεργάζεστε, κυρίως είναι πιο αποτελεσματικό στο χρόνο. Καταλαβαίνω ότι πιστεύετε ότι όλα τα καζίνο πρέπει να εφαρμόζουν τα ίδια πρότυπα για το KYC, στην πραγματικότητα δεν το κάνουν. Μεταξύ άλλων, ακόμη και η άδεια μπορεί να επηρεάσει το πόσο «ακριβές» θα ήταν το KYC.
Θα το ξανασκεφτόμουν αυτό: "Έχω ήδη στείλει τα έγγραφά μου όλα όσα ζητήσατε, δεν θα στείλω τίποτα άλλο"
Hello,
I checked your complaint briefly and found that you have a problem with proof of address, right?
Any chance that you can provide an alternative document, other than a phone bill?
It is always wise to cooperate, mostly it's more time efficient. I can understand that you feel that all casinos must apply the same standards for KYC, actually, they don't. Among others, even the license can affect how "precise" the KYC would be.
I would reconsider this: "I have already sent my documents everything you asked for I will not send anything else"
Δεν έχω άλλη απόδειξη. Μετά από αυτό αποδεικνύει ήδη τις διευθύνσεις μου. Μόνο αυτό το καζίνο που δεν δεχόταν τα πάντα για να κρατήσει την αξία, και ο πελάτης παίζει και χάνει.
Όλα αυτά θα μπορούσαν να έχουν ήδη επιλυθεί
Περιμένω την κατάθεσή μου
I have no other proof. After that already proves my addresses. Only this casino that didn't accept everything to hold the value, and the customer plays and loses.
All this could have already been resolved
I await my deposit
Nao tenho outro comprovante . Pós isso já prova meu endereços .Só esse cassino que nao aceitou tudo para segurar o valor ,e o cliente jogar e perder.
Tudo isso poderia já ter resolvido
Aguardo meu depósito
Λοιπόν, δεν μπορώ να αποφασίσω αν όλα αυτά θα μπορούσαν να έχουν ήδη επιλυθεί, γιατί πρέπει να περάσει το KYC για να ληφθούν τα κέρδη. Με κάνει να σκέφτομαι ότι το καλύτερο θα ήταν να περιμένω την καταγγελία, το χρονόμετρο είναι σχεδόν στο μηδέν.
Επιπλέον, πριν από τέσσερις ημέρες στην καταγγελία , έγραψες ότι περιμένεις να πληρωθούν τα κέρδη, τώρα είναι "περιμένω την κατάθεσή μου"
Τι είναι τότε, παρακαλώ;
Well, I can't decide whether all this could have already been resolved, because the KYC must be passed in order to get the winnings. It makes me think that it would be best to wait for the complaint, the timer is almost at zero.
Furthermore, four days ago in the complaint, you wrote that you were waiting for the winnings to be paid, now it's "await my deposit"
What is it then, please?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.