Έβαλα μερικά στοιχήματα με πιθανότητες να μην περιμένουν να έρθουν. Είχα χρησιμοποιήσει τα Betsteve, Betdukes και 2kbets από τα τέλη Μαΐου, αρχές Ιουνίου. Ο μοναδικός λογαριασμός σε κάθε ιστότοπο, χωρίς μπόνους. Απέσυρα συνολικά 25800 £ στις 7 Ιουλίου όταν τελείωσα. Ήμουν ήδη επαληθευμένος, αλλά έστειλα ένα άλλο σύνολο εγγράφων ούτως ή άλλως γιατί ξέρω πώς συμβαίνει αυτό. Τότε περίμενα 2 εβδομάδες.
Τώρα είναι 27 Ιουλίου.
Δεν είχε email από την απόσυρση, η οποία εξακολουθεί να αναφέρεται ως εκκρεμεί. Τώρα στέλνω μηνύματα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κανένας δεν θα είναι. Και η ζωντανή συνομιλία λέει να περιμένετε ένα email.
Ναι, ξέρω ότι έκανα ένα λάθος χρησιμοποιώντας τους αλλά πολύ αργά τώρα. Και έχουν άδεια από το UKGC, οπότε είμαι σίγουρος ότι θα τακτοποιηθεί, αλλά σκέφτηκα ότι θα απασχοληθώ.
Εκτός από αυτό, υπάρχει κάποια σκατά με την Progressplay Limited. Δύο ονόματα, η Sophie Roberts, ο υπεύθυνος υποστήριξης και ο Stuart James στο τμήμα ασφάλειας και επαλήθευσης εμφανίζονται στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία εγγραφής, αλλά δεν εμφανίζονται πουθενά στο Διαδίκτυο, εκτός από άλλα παράπονα. Πίσω στο 2016. Είναι αυτοί οι άνθρωποι πραγματικοί; Ίσως, ίσως όχι. Βρήκα έναν αριθμό τηλεφώνου με κωδικό περιοχής του Λονδίνου που μεταβαίνει σε ένα ηχογραφημένο μήνυμα. Και η έδρα τους είναι είτε στην Κύπρο είτε στη Μάλτα, ίσως και τα δύο, ίσως και τα δύο.
Αυτό είναι ένα πραγματικά δυσάρεστο μυστήριο για να είμαστε δίκαιοι, αλλά δεν χρειάζεσαι έναν απατεώνας για να γνωρίζεις ότι κάτι δεν πάει καλά.
I placed some bets at dog odds not expecting them to come in. I had been using Betsteve, Betdukes and 2kbets since late May, early June. The one account at each site, no bonuses. I withdrew £25800 total on 7th July when I was all finished. I was already verified, but sent another set of documents anyway cause I know how this goes. Then I waited 2 weeks.
It’s now 27th July.
Had no emails since the withdrawal, which is still listed as pending. Now I’m emailing no one will answer. And live chat says to wait for an email.
Yeah, I know I made a mistake using them but too late now. And they’re licensed by the UKGC so I’m sure it’ll sort itself out but thought I’d make myself busy.
Outside of that, there’s some dodgy shit with Progressplay Limited. Two names, Sophie Roberts the support manager and Stuart James in the security and verification department appear on sign up emails but they appear nowhere on the internet, except in other complaints. Going back 2016. Are these people real? Maybe, maybe not. Found a phone number with a London area code that goes to a recorded message. And their headquarters is either in Cyprus or Malta, maybe both, maybe neither.
This is a really crappy mystery to be fair, but don’t need a deerstalker to know something’s amiss.