Γειά σου!!!
Πόσο καιρό έχει περάσει;
Πώς πάνε τα πράγματα για εσάς; Βλέπω ότι υπάρχουν προβλήματα στο καζίνο. Λοιπόν, το καλύτερο μέρος για να σχολιάσετε το συγκεκριμένο καζίνο είναι εδώ 👈.
Ενδιαφέρομαι να ακούσω τις σκέψεις σας για το θέμα και ειλικρινά ελπίζω ότι η καταγγελία θα επιλυθεί γρήγορα για εσάς. 💚
Hello there!!!
How long has it been?
How are things going for you? I see there are problems at the casino. Well, the best place to comment about this particular casino is here 👈.
I am interested in hearing your thoughts on the matter and sincerely hope that the complaint will be resolved quickly for you. 💚
Ραντκααααα! Τι υπέροχο να ακούσω νέα σας!
Ναι, δυστυχώς έκανα το ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος να μην ελέγξω αυτή τη φήμη του καζίνο πριν ασχοληθώ μαζί τους….
έτσι απλά έπαιξα ένα μικρό τουρνουά και κέρδισα 100 USD, αλλά μετά για να κάνω ανάληψη έπρεπε να έχω τουλάχιστον 150, οπότε έπαιξα στους κουλοχέρηδες με αυτά τα χρήματα νίκης και μετά πήρα μια εκπληκτική ΤΕΡΑΣΤΙΑ νίκη άνω των 1700 και είχα συνολικά 1800 και Προσπάθησα να το αποσύρω, αλλά αρνήθηκαν την ανάληψη λέγοντας ότι έπρεπε να στοιχηματίσω άλλα 150, οπότε το έκανα και μετά έπαιξα πίσω και για τα χρήματά μου μέχρι να ανέβω στις 3000, οπότε προσπάθησα να κάνω ανάληψη ξανά και αυτή τη φορά λένε το "μπόνους" ίσχυε ο κανόνας και πλήρωσαν μόνο 125 δολάρια για αυτό το μέγιστο… Ζήτησα τον σύνδεσμο κανόνα που δεν μου έδωσαν ποτέ αυτόν τον σύνδεσμο, ζήτησα τα αρχεία καταγραφής ή κάτι επίσημο για να αποδείξω ότι κάνω λάθος και ποτέ δεν μου έστειλαν τίποτα, γι' αυτό μίλησα και εγώ μαζί τους και είπαν ότι επρόκειτο να κλιμακώσουν το πρόβλημά μου στο οικονομικό τμήμα και μετά το οικονομικό τμήμα μου έστειλε email λέγοντας ότι είχαν ήδη ελέγξει τον λογαριασμό μου και η ώρα για έλεγχο έχει παρέλθει και δεν ήταν διατεθειμένοι να τον ανοίξουν ξανά ή να τον επανεξετάσουν για δεύτερη φορά!!. .,
Συμπερασματικά, αυτός ο χειριστής είναι ένας από τους χειρότερους γιατί τις περισσότερες φορές είχαν ξανά τον λογαριασμό μου ή μου είχαν στείλει αποδείξεις των κανόνων με επίσημους συνδέσμους και αυτή τη φορά απλώς έκλεισαν την υπόθεση χωρίς καμία επίσημη ενημέρωση.
Και, γι' αυτό επέστρεψα…
Λίλη.
Radkaaaaa! How wonderful to hear from you!
Yeah, unfortunately I made the HUGE mistake of not checking this casino reputation before engaging with them….
so I just played a small tournament and won 100 USD but then in order to withdraw I had to have 150 minimum so I played on the slots with that win money then I got a surprising HUGE win of more than 1700 and I had total 1800 and I tried to withdraw that but they denied my withdrawal saying that I needed to wager 150 more so I did then I played back and for my money until I got up to 3000 so I attempted to withdraw again and this time they say the "bonus" rule applied and they only paid 125 dollars for it max… I asked for the rule link they never provided me with that link I asked for the logs or something oficial to prove me wrong and they never did send me anything so I chatted with them too and they said they were going to escalate my issue to the financial department then the financial department emailed me saying they had review my account already and the time for reviewing has past and they were not willing to reopen or review it a second time!!..,
so in conclusion this operator is one of the worst because most of the time they had my account again or they had sent me proof of the rules with oficial links and this time they just closed the case without any oficial information provided.
And, That’s why I’m back…
Lili.
Γεια, σίγουρα θα το προτιμούσαμε αν τα θετικά μηνύματα ήταν αυτά που σε έφεραν εδώ, αλλά επειδή χρειάζεσαι βοήθεια, είναι καλό που έγραψες.
Μπορώ να δω από αυτά που περιέγραψες ότι το καζίνο αποφεύγει σχεδόν οποιαδήποτε εξήγηση και κάτι γενικά που μάλλον δεν θα ήθελα να ακούσω. Έχετε κοιτάξει τους Όρους και τις Προϋποθέσεις; Δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να ποντάρεις 2 φορές και μετά σου λένε ότι μπορείς να κάνεις ανάληψη μόνο ένα συγκεκριμένο ποσό.
Παρατήρησα επίσης ότι είναι η σειρά του καζίνο να απαντήσει στην καταγγελία σας, οπότε υποθέτω ότι θα μας πουν περισσότερα για την όλη κατάσταση.
Την επόμενη φορά, φροντίστε να ελέγξετε τις πληροφορίες εκ των προτέρων γιατί αυτό το καζίνο δεν ήταν η καλύτερη επιλογή.
Καλή τύχη. ☘️
Hi, we would definitely prefer it if the positive messages were the ones that brought you here, but since you need help it's good that you wrote.
I can see from what you've described that the casino is pretty much avoiding any explanation and something in general I probably wouldn't want to hear either. Have you looked at the Terms and Conditions ? I don't understand why you had to wager 2 times and then they tell you that you can only withdraw a certain amount.
I also spotted that it's the casino's turn to reply to your complaint, so I guess they will tell us more about the whole situation.
Next time be sure to check the information beforehand because this casino was not the best choice.
Good luck. ☘️
Σίγουρα θα προτιμούσα να σας συναντήσω ξανά υπό πιο βολικές συνθήκες!
Παρόλα αυτά, χαίρομαι που σε ξαναβλέπω. Ελπίζω μόνο ο εκπρόσωπος του καζίνο να συμμετάσχει στο παράπονο τελικά. Θα ήταν ακριβώς η κατάλληλη στιγμή...
Σταυρωμένα δάχτυλα 🤞🤞
I would certainly prefer to meet you again under more convenient circumstances!
Still, It's nice to see you again. I only hope the casino representative is going to join the complaint eventually. It would be just the right time...
Fingers crossed 🤞🤞
Ναι, στους όρους και τις προϋποθέσεις δεν καθορίζουν κανένα όριο στα χρήματα μπόνους από όρια τουρνουά για αναλήψεις, γι' αυτό είμαι τόσο τρελός…
Yeah, in the term and conditions they don’t specify any limits on bonus money from tournaments limits for withdrawals so, that’s why I’m so mad…
Ω, θέλεις να ακούσεις κάτι ωραίο;
Έχω να πω υπέροχα πράγματα για εσάς και άλλα καζίνο, έχετε δίκιο έρχομαι εδώ κυρίως για να παραπονεθώ, αλλά θα αρχίσω να γράφω πιο θετικές κριτικές για τους καλούς χειριστές που πάντα σέβονταν τους παίκτες τους και ανταποκρίθηκαν γρήγορα σε ερωτήσεις ή ζητήματα, Είχα πολλές εμπειρίες παντού αφού παίζω online κυρίως τουρνουά, αλλά έχω μάθει τόσα πολλά από εσάς και τις κακές μου εμπειρίες επίσης…
luv,
Λίλη.
Oh, you wanna hear something nice?
I have great things to say about you guys and other casinos, you’re right I come here mostly to complain but I will start writing more positive reviews about the good operators that have always respected their players and have responded quickly to inquiries or issues, I had many experiences everywhere since I play online mostly tournaments but, I have learn so much from you guys and my bad experiences too…
luv,
Lili.
Ναι, στους όρους και τις προϋποθέσεις δεν καθορίζουν κανένα όριο στα χρήματα μπόνους από όρια τουρνουά για αναλήψεις, γι' αυτό είμαι τόσο τρελός…
Yeah, in the term and conditions they don’t specify any limits on bonus money from tournaments limits for withdrawals so, that’s why I’m so mad…
Τότε ούτε εμένα μου φαίνεται σωστό. Ξέρω ότι μερικές φορές οι όροι και οι προϋποθέσεις γράφονται χωριστά για ένα δεδομένο μπόνους ή κάτι παρόμοιο, αλλά αν δεν ήταν έτσι, τότε αναρωτιέμαι πώς θα εξελιχθεί το όλο θέμα.
Πιστεύω ακράδαντα ότι θα είναι καλό και θα μπορείτε να γράψετε ότι είχε καλό τέλος.
Θα περιμένω. 😊🤞
Then it doesn't seem right to me either. I know that sometimes the terms and conditions are written separately for a given bonus or similar, but if that wasn't the case, then I wonder how the whole thing will turn out.
I firmly believe that it will be good and you will be able to write that it had a good ending.
I will be waiting. 😊🤞
Ω, θέλεις να ακούσεις κάτι ωραίο;
Έχω να πω υπέροχα πράγματα για εσάς και άλλα καζίνο, έχετε δίκιο έρχομαι εδώ κυρίως για να παραπονεθώ, αλλά θα αρχίσω να γράφω πιο θετικές κριτικές για τους καλούς χειριστές που πάντα σέβονταν τους παίκτες τους και ανταποκρίθηκαν γρήγορα σε ερωτήσεις ή ζητήματα, Είχα πολλές εμπειρίες παντού αφού παίζω online κυρίως τουρνουά, αλλά έχω μάθει τόσα πολλά από εσάς και τις κακές μου εμπειρίες επίσης…
luv,
Λίλη.
Oh, you wanna hear something nice?
I have great things to say about you guys and other casinos, you’re right I come here mostly to complain but I will start writing more positive reviews about the good operators that have always respected their players and have responded quickly to inquiries or issues, I had many experiences everywhere since I play online mostly tournaments but, I have learn so much from you guys and my bad experiences too…
luv,
Lili.
Όσον αφορά εσένα, Λίλη, εκτιμώ πάντα που ακούω νέα σου 😀!
Όπως πάντα, είμαστε όλοι ευγνώμονες για τις ευγενικές σας παρατηρήσεις και μια δίκαιη κριτική θα ωφελήσει αναμφίβολα και άλλους.
Οσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο!
Regarding you, Lili, I always appreciate hearing from you 😀!
Like always, we are all grateful for your kind remarks, and a fair review will undoubtedly benefit others as well.
The more, the better!
Ευχαριστώ Radka!,
Πάντα μου φτιάχνετε τη μέρα!, έλειπα γιατί δεν είχα άλλα προβλήματα με τον δήμαρχο να παίζω, ωστόσο, πάντα διαβάζω τις αναρτήσεις άλλων ατόμων σχετικά με συγκεκριμένους χειριστές πριν παίξω εκεί, αλλά υπόσχομαι ότι θα είμαι πιο ενεργητικός με κριτικές ή κοινοποίηση σχετικών πληροφοριών σε άτομα που αναζητούν…
Σχετικά με μένα, καλά, τα πάω καλά, μέχρι στιγμής τόσο καλά για μένα στη ζωή γενικά, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας να με ακούσετε!
ας πούμε κι εμένα μου έλειψες!
Λίλη.
Thank you Radka!,
You guys always make my day!, I have been away because I didn’t have other mayor issues playing, however, I’m always reading the posts from other people about certain operators before playing in there, but I promise I’ll be more proactive with reviews or sharing relevant information to people in their inquiries…
About me, well, I’m doing well, so far so good for me in life in general, thanks for your interest in hearing from me!
let’s say, I missed you too!
Lili.
Ευχαριστώ Jaro,
εσείς παιδιά! με κάνεις να νιώθω τόσο υποστηρικτή, ευχαριστώ πολύ!
Λίλη.
Thank you Jaro,
you guys! you make me feel so supported, thanks a lot!
Lili.
Γι' αυτό είμαστε εδώ, καλώς ήρθατε, και πιστεύω ακράδαντα ότι τυχόν δυσκολίες θα επιλυθούν το συντομότερο δυνατό και θα είστε ευχαριστημένοι. ☘️😊
That's what we're here for, you're welcome, and I firmly believe that any difficulties will be resolved as soon as possible and you'll be happy. ☘️😊
Γεια σε όλους!
φαίνεται ότι αυτό το καζίνο δεν ενδιαφέρεται! Δεν έχουν απαντήσει στην καταγγελία ακόμα έχουν μόνο 20 ώρες και απλά δεν απαντούν καθόλου!…
Λίλη.
Hello everyone!
looks like this casino doesn’t care! They haven’t respond to the complaint yet they only have 20hrs left and they are just not responding at all!…
Lili.
Στην πραγματικότητα, ανησυχώ λίγο πώς θα εξελιχθεί. Το καζίνο δεν έχει καν καλό δείκτη ασφάλειας, οπότε δεν θα εκπλαγώ αν δεν ανταποκριθούν καθόλου. Μάλλον θα παραταθεί ξανά το χρονόμετρο αν δεν τα καταφέρουν, αλλά δεν ξέρουμε πώς θα βγει.
Θα ήθελα πολύ να πω ότι θα αφήσουν μια απάντηση, αλλά δεν θα σας πω ψέματα και θα προτιμούσα να είμαι προετοιμασμένος για το χειρότερο. 😥
Actually, I'm a bit worried how it will turn out. The casino doesn't even have a good safety index, so I wouldn't be surprised if they don't respond at all. The timer will probably be extended again if they don't make it, but we don't know how it will turn out.
I would love to say that they will leave an answer but I won't lie to you and I would rather be prepared for the worse. 😥
ξερω!
Ούτε με εκπλήσσει, είναι πολύ άσχημα, έχω μόνο ένα νήμα ελπίδας, αλλά είμαι ρεαλιστής και ξέρω ότι δεν μπορεί ποτέ να λυθεί.
Λίλη.
I knowww!
Im not surprised either, they are really bad I only have a thread of hope but I’m realistic and I know it can never be solved too.
Lili.
Ίσως το όλο θέμα να μας εκπλήξει και τους δύο, οπότε όσο η καταγγελία είναι ανοιχτή υπάρχει ακόμα ελπίδα. Πρέπει να είσαι θετικός, ακόμα κι όταν ξέρεις ότι μπορεί να βγει άσχημα.
Ελπίζω η τύχη να είναι με το μέρος σου. ☘️
Maybe the whole thing will still surprise both of us, so as long as the complaint is open there is still hope. You have to be positive, even when you know it could turn out badly.
I hope fortune will be on your side. ☘️
Καλώς ήρθες, θα περιμένω με ανυπομονησία να δω πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. 🙂
You're welcome, I'll be waiting impatiently to see how things turn out. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.