Γειά σου,
μιλας για το Lottoland ; Παρόλο που δεν ξέρω ποιο είναι αυτό το σφάλμα, θα έλεγα ότι θα ήταν καλύτερο να ενημερώσετε την υπεύθυνη διαχείρισης παραπόνων - την Kristina. Είμαι σίγουρος ότι θα σε βοηθήσει με τυχόν διορθώσεις.
Ενημερώστε με εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, παρακαλώ.
Hello there,
are you talking about the Lottoland one? Despite I do not know what this error seems to be, I'd say that it would be best to inform the complaint handler - Kristina. I'm sure she'll help you with any corrections.
Let me know if you need further assistance, please.
Έγραψα ότι το καζίνο έκανε κράτηση, αλλά ήταν η τράπεζα. Είχα συνταγογραφήσει τον εαυτό μου.
Πρέπει να σημαίνει ότι η τράπεζα έκανε κράτηση πίσω. Παραβίασα τους όρους και τις προϋποθέσεις και δεν φταίω εγώ.
I wrote that the casino booked back but it was the bank. I had prescribed myself.
It must mean that the bank booked back. I violated the terms and conditions and it's not my fault.
Ich habe geschrieben, dass das Casino zurück gebucht hatte, aber es war die Bank. Ich hatte mich verschrieben.
Es muss heißen, dass die Bank zurück gebucht hatte. Damit habe ich gegen die AGB verstoßen und ich kann gar nix dafür.
Επομένως, απλώς γράψτε αυτές τις πληροφορίες απευθείας στο νήμα παραπόνων, παρακαλώ. Χρησιμοποιήστε το κουμπί προσφοράς ή απάντησης - με τον ίδιο τρόπο που επικοινωνείτε εδώ στο φόρουμ.
Χρησιμοποιήστε αυτόν τον άμεσο σύνδεσμο , παρακαλώ.
So just write this information directly to the complaint thread, please. Use the quote or reply button - the same way as you communicate here on the forum.
Use this direct link, please.
Γειά σου,
Θα το ψάξω, για αυτό χρειάζομαι μια οθόνη εκτύπωσης τουλάχιστον. Χωρίς να γνωρίζω τα λάθη, δεν έχω ιδέα από πού να ξεκινήσω.
Hello,
I'll look into it, for that I need a print screen at least. Without knowing the errors, I have no clue where to start.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.