Καλημέρα, πρόκειται για τα εξής:
Ξόδεψα αρκετές εκατοντάδες ευρώ στο καζίνο Mr. Pacho. Στη συνέχεια, όταν τελικά αποφάσισα να εξαργυρώσω τα κέρδη μου των 300 ευρώ (τα κέρδη δεν ήταν μπόνους ή οτιδήποτε άλλο, ήταν γνήσια)
Άρχισαν τα προβλήματα. Τα μηνύματά μου απαντήθηκαν ακανόνιστα και οι πληρωμές μου ήταν σε κατάσταση επεξεργασίας όλη την ώρα. Όταν ρώτησα αν έπρεπε να επαληθεύσω τον εαυτό μου, μου είπαν ότι η επαλήθευση δεν είναι απαραίτητη για πληρωμές, μόνο σε εξαιρετικά ειδικές περιπτώσεις. Τώρα είναι κάπως έτσι: Ήθελα να επιταχύνω την πληρωμή και με βάση την εμπειρία κ.λπ. Ήθελα να αποφύγω να απορρίψουν την πληρωμή μετά από 3-4 ημέρες και στη συνέχεια να απαιτήσουν έγγραφα για επαλήθευση, οπότε ήθελα να κάνω την επαλήθευση εκ των προτέρων, ακόμα κι αν δεν μου το είχαν ζητήσει.
Έτσι έστειλα ένα email στον υπεύθυνο VIP για υποστήριξη με όλα τα έγγραφα που χρειαζόμουν για επαλήθευση. Τώρα το πρόβλημα είναι ότι με κάποιο τρόπο έχουν αποκλείσει την πρόσβασή μου στον ιστότοπό τους. Δεν μπορώ πια να μπω στο site τους. Απλώς συνεχίζει τη φόρτωση και τη φόρτωση και τη φόρτωση, ενώ άλλα άτομα μπορούν να έχουν πρόσβαση στον ιστότοπό τους χωρίς κανένα πρόβλημα.
Έχω ακόμα μια πληρωμή 300 ευρώ σε εκκρεμότητα
Με βάση κάποιες αναφορές εδώ, τράβηξα στιγμιότυπα οθόνης ολόκληρου του παιχνιδιού, την πληρωμή μου των 300 που βρίσκεται υπό επεξεργασία κ.λπ.
Μπορώ να τεκμηριώσω και να αποδείξω τα πάντα
Παρακαλώ βοηθήστε με να το λύσω με αυτό το καζίνο. είναι ντροπή. Διαφορετικά, θα αναγκαστώ να κινηθώ νομικά και να υποβάλω καταγγελία σε δικηγόρο, καθώς είμαι απολύτως εντός των δικαιωμάτων μου. η πληρωμή είναι τα χρήματά μου. Δεν έχω χρησιμοποιήσει μπόνους ή οτιδήποτε άλλο. Τα έκανα όλα σωστά!
mfg
βροχή
Good day, it's about the following:
I spent several hundred euros at Mr. Pacho Casino. Then, when I finally decided to cash out my winnings of 300 euros (the winnings weren't bonuses or anything else, they were genuine),
The problems started. My messages were answered irregularly and my payouts were in processing status the whole time. When I asked if I should verify myself, I was told that verification is not necessary for payouts, only in extremely special cases. Now it is like this: I wanted to speed up the payout and based on experience etc. I wanted to avoid them rejecting the payout after 3-4 days and then requiring documents for verification, so I wanted to do the verification in advance, even if they hadn't asked me to.
So I sent an email to the VIP manager in support with all the documents I needed for verification. Now the problem is that they've somehow blocked my access to their site. I can't get to their site anymore. It just keeps loading and loading and loading, while other people can access their site without any problems.
I still have a payout of 300 euros pending
Based on some reports here, I took screenshots of the entire game, my payout of 300 which is currently being processed, etc.
I can document and prove everything
Please help me sort this out with this casino; it's a disgrace. Otherwise, I'll be forced to take legal action and file a complaint with a lawyer, as I am absolutely within my rights; the payout is my money. I haven't used any bonuses or anything else; I did everything correctly!
mfg
rain
Guten Tag es geht sich um folgendes :
ich habe mehrere hundert 100 Euro bei mr.pacho Casino getätigt . Dann als ich letztlich mich dazu entschlossen habe einen Gewinn von 300 Euro mir auszahlen zu lassen ( der Gewinn war ohne Boni oder sonstiges, es war Echtheit )
fingen die Probleme an . mir wurde unregelmäßig auf meine Nachrichten eingegangen meine Auszahlungen waren die ganze Zeit auf dem bearbeitungsstatus . Auf Nachfrage ob ich mich verifizieren soll wurde mir gesagt bei Auszahlungen ist keine Verifizierung notwendig nur in äußersten Sonderfällen . Nun ist es so da ich die Auszahlung beschleunigen wollte und aufgrund von Erfahrungen etc. wollte ich vermeiden dass sie nach 3-4 Tagen die Auszahlung ablehnen und dann Unterlagen zur Verifizierung benötigen und deswegen wollte ich die Verifizierung bereits im Vorfeld erledigen auch wenn diese mich nicht dazu aufgefordert hatten .
mich hatte also eine Mail an den Support an den vip Manager geschrieben mit meinen ganzen unterlegen die notwendig sind für eine Verifizierung . Jetzt ist das Problem dass die mir den Zugang auf deren Seite irgendwie sperren . Ich komme nicht mehr auf deren Seite . Es lädt und lädt und lädt während andere Leute Problemlos auf deren Seite können .
Ich habe dort noch eine Auszahlung offen von 300 Euro
ich habe aufgrund einiger Berichte hier mir im Vorfeld Screenshots gemacht vom ganzen spielverlauf von meiner Auszahlung von 300 die aktuell in Bearbeitung ist usw .
Ich kann alles belegen und beweisen
bitte helfen sie mir das mit diesem Casino zu klären , das ist eine Frechheit . Ich sehe mich sonst gezwungen rechtliche Schritte einzuleiten und mit einem Anwalt und Anzeige dagegen vorzugehen da ich im absoluten Recht bin die Auszahlung mein Geld ist . Ich keine boni oder sonstiges benutzt habe ich habe alles korrekt durchgeführt !
mfg
rain