Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Mr pacho Casino μπλοκάρει την πρόσβασή μου στον ιστότοπο

Το Mr pacho Casino μπλοκάρει την πρόσβασή μου στον ιστότοπο

 από Sha94a
|
263 προβολές 2 απαντήσεις |
|

Καλημέρα, πρόκειται για τα εξής:


Ξόδεψα αρκετές εκατοντάδες ευρώ στο καζίνο Mr. Pacho. Στη συνέχεια, όταν τελικά αποφάσισα να εξαργυρώσω τα κέρδη μου των 300 ευρώ (τα κέρδη δεν ήταν μπόνους ή οτιδήποτε άλλο, ήταν γνήσια)

Άρχισαν τα προβλήματα. Τα μηνύματά μου απαντήθηκαν ακανόνιστα και οι πληρωμές μου ήταν σε κατάσταση επεξεργασίας όλη την ώρα. Όταν ρώτησα αν έπρεπε να επαληθεύσω τον εαυτό μου, μου είπαν ότι η επαλήθευση δεν είναι απαραίτητη για πληρωμές, μόνο σε εξαιρετικά ειδικές περιπτώσεις. Τώρα είναι κάπως έτσι: Ήθελα να επιταχύνω την πληρωμή και με βάση την εμπειρία κ.λπ. Ήθελα να αποφύγω να απορρίψουν την πληρωμή μετά από 3-4 ημέρες και στη συνέχεια να απαιτήσουν έγγραφα για επαλήθευση, οπότε ήθελα να κάνω την επαλήθευση εκ των προτέρων, ακόμα κι αν δεν μου το είχαν ζητήσει.


Έτσι έστειλα ένα email στον υπεύθυνο VIP για υποστήριξη με όλα τα έγγραφα που χρειαζόμουν για επαλήθευση. Τώρα το πρόβλημα είναι ότι με κάποιο τρόπο έχουν αποκλείσει την πρόσβασή μου στον ιστότοπό τους. Δεν μπορώ πια να μπω στο site τους. Απλώς συνεχίζει τη φόρτωση και τη φόρτωση και τη φόρτωση, ενώ άλλα άτομα μπορούν να έχουν πρόσβαση στον ιστότοπό τους χωρίς κανένα πρόβλημα.


Έχω ακόμα μια πληρωμή 300 ευρώ σε εκκρεμότητα


Με βάση κάποιες αναφορές εδώ, τράβηξα στιγμιότυπα οθόνης ολόκληρου του παιχνιδιού, την πληρωμή μου των 300 που βρίσκεται υπό επεξεργασία κ.λπ.


Μπορώ να τεκμηριώσω και να αποδείξω τα πάντα


Παρακαλώ βοηθήστε με να το λύσω με αυτό το καζίνο. είναι ντροπή. Διαφορετικά, θα αναγκαστώ να κινηθώ νομικά και να υποβάλω καταγγελία σε δικηγόρο, καθώς είμαι απολύτως εντός των δικαιωμάτων μου. η πληρωμή είναι τα χρήματά μου. Δεν έχω χρησιμοποιήσει μπόνους ή οτιδήποτε άλλο. Τα έκανα όλα σωστά!


mfg


βροχή

Αυτόματη μετάφραση:
Sha94a

τώρα έλαβε ένα email (περιέργως στα αγγλικά τώρα, αλλιώς πάντα στα γερμανικά)

ότι πρέπει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου μέσω του ιστότοπού τους και να τον ανεβάσω εκεί


  1. Δεν μπορώ να φτάσω πια στον ιστότοπό τους
  2. Δεν εμφανίζεται παράθυρο μεταφόρτωσης για να ανεβάσω τα έγγραφα. ΓΙ' ΑΥΤΟ έστειλα τα πάντα με email. ΟΛΑ τα έγγραφά μου μία φορά στο email υποστήριξής τους: 834643 και α

στον διαχειριστή VIP


Έλαβα ακόμη και μια απάντηση που επιβεβαίωνε την άφιξη. Έχουν λοιπόν ΟΛΑ τα έγγραφά μου!



Αυτόματη μετάφραση:
Sha94a

Hello,

first of all, you won't get casino's VIP manager here to consult the situation wiht you.

The most important thing is to stay in touch with the casino.

Can you perhaps respond to the email despite it being in English and inform the casino about your current difficulties?

Tell me how it went, please.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα