Χαίρετε,
φαίνεται σαν ένα καζίνο που δεν έχουμε εξετάσει ακόμα.
Θα μοιραστείτε τον σύνδεσμό του, παρακαλώ;
Hello,
it seems like a casino we have not reviewed yet.
Would you share its link, please?
Χρησιμοποιώ και καταθέτω χρήματα στο Mirage66.com και μετά παίζω μέσω του ιστότοπου joker678d.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Telegram @Mirage66Aus
I use and deposit funds with Mirage66.comand then I play through the joker678d site.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Telegram @Mirage66Aus
Σας ευχαριστούμε, διαβίβασα τους συνδέσμους στην ομάδα δεδομένων μας, ώστε να μπορούν να κάνουν τον έλεγχο και να τους προσθέσουν στον ιστότοπό μας.
Thank you, I forwarded the links to our Data team so they can do the review and add it to our website.
Χρησιμοποιώ και καταθέτω χρήματα στο Mirage66.com και μετά παίζω μέσω του ιστότοπου joker678d.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Telegram @Mirage66Aus
I use and deposit funds with Mirage66.comand then I play through the joker678d site.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Telegram @Mirage66Aus
Γεια σου Radka,
Κέρδισα $34.000 την περασμένη εβδομάδα και αρνούνται να με πληρώσουν, με έχουν πληρώσει πριν από μικρές νίκες, αλλά αυτή τη φορά δεν το έκαναν.
Προσπάθησαν ακόμη και να μου προσφέρουν 1000 $ και επιπλέον πιστώσεις στον λογαριασμό μου, κάτι που έκανα λίγο εκτός.
Έχω χάσει κάθε εμπιστοσύνη παίζοντας online και δεν θα παίξω ποτέ με το Mirage66 ή με οποιονδήποτε πράκτορα που χρησιμοποιεί τον σύνδεσμο τζόκερ.
Hi Radka,
I won $34,000 last week andthey refuse to pay me out they have paid me out before little wins but this time they didn't.
They have even tried to offer me $1000 and extra credits in my account which I did bit except.
I Have lost all confidence playing online and will never play with Mirage66 or any agents who use the joker link.
Γεια σου Bronson,
Λοιπόν, αυτό ακούγεται ύποπτο. Σας κατηγόρησε το καζίνο για παραβίαση οποιωνδήποτε όρων; Ποιο ήταν το επιχείρημά τους, αναρωτιέμαι;
Δεν μπορώ να καταλάβω ούτε τη λογική τους. Γιατί θα δεχόσασταν επιπλέον πίστωση εάν έχετε ήδη κερδίσει πολλά και θέλετε μόνο να αποσύρετε τα κέρδη σας;🤔
Αναρωτιέμαι τι βαθμολογία φήμης παίρνει αυτό το καζίνο αφού η Ομάδα Δεδομένων μας ολοκληρώσει την αξιολόγηση.
Hi bronson,
well, that sounds suspicious. Did the casino accuse you of breaching any conditions? What was their argument, I wonder?
I can't understand their logic either. Why would you accept extra credit if you already won big and you only want to withdraw your winnings?🤔
I wonder what reputation score this casino gets after our Data Team finishes the review.
Γεια σου Radka,
Είναι πολύ απογοητευτικό. Δεν έχω παραβιάσει κανέναν απολύτως κανόνα Έκανα απευθείας κατάθεση χρησιμοποιώντας το αναγνωριστικό πληρωμής όπως έκανα τους τελευταίους 14 μήνες.
Κατόπιν είπαν πρώτα ότι με πληρώνουν μετά τις 2:00 μ.μ. και μετά άρχισαν να κάνουν δικαιολογίες μετά από δικαιολογία μέχρι να απενεργοποιήσουν τον λογαριασμό μου.
Ας ελπίσουμε ότι υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να είμαι υπόλογος για εκείνες τις ενέργειες.
Hi Radka,
It's very disappointing. I haven't breached any rules at all I made direct deposit using pay id just like I have been for last 14 months.
Then first said they pay me after 2:00pm then started making excuse after excuse until they deactivated my account.
Hopefully there is something I can do to make then accountable for there actions.
Δεν ξέρετε γιατί ο λογαριασμός σας έχει κλείσει, έτσι;
Μόλις βάλουμε αυτό το καζίνο στη βάση δεδομένων μας, θα σας ζητήσω να υποβάλετε μια καταγγελία. Θα πρέπει να είναι σύντομα, μπορώ ήδη να δω ότι ο συνάδελφός μου ελέγχει το καζίνο, οπότε θα πρέπει να είναι θέμα ημερών ελπίζω.
So you do not know why your account has been closed, do you?
As soon we put this casino into our database, I'll ask you to submit a complaint. It should be soon, I can already see that my colleague is checking the casino, so it should be a matter of days I hope.
Γεια σου Bronson,
Είστε σε επαφή με το καζίνο αυτή τη στιγμή; Θα προσπαθούσα να πάρω κάποιες απαντήσεις αν είναι δυνατόν, αλλά μπορώ να φανταστώ ότι θα μπορούσε να είναι μονόδρομο. Είμαι σωστός?
Hi bronson,
Are you in touch with the casino at the moment? I'd try to get some answers if possible, but I can imagine it could be a one-way matter. Am I correct?
Γεια σου Radka,
Όχι, σταμάτησαν να μου στέλνουν μηνύματα, έστειλαν μήνυμα στον φίλο μου που επίσης ή ήταν μεγάλος παίκτης στον ιστότοπο.
Καθώς τους έστειλε μήνυμα αρχικά ζητώντας εξηγήσεις γιατί δεν θα πληρώσουν, καθώς ήταν ένας από τους VIP παίκτες.
ζήτησαν να μου μιλήσουν για τη λήψη 1000 $ και ότι θα μπορούσαν να βρουν πίστωση μπόνους και για τους δυο μας.
Ο φίλος μου τους είπε να επικοινωνήσουν μαζί μου απευθείας, κάτι που έκαναν την περασμένη εβδομάδα προσφέροντάς μου 1000 $ στον τραπεζικό μου λογαριασμό μέσα σε λίγα λεπτά επιπλέον πίστωση κλπ. για άλλη μια φορά. το οποίο απέρριψα και δεν μου έχουν στείλει μήνυμα από τότε και με έχουν αποκλείσει και αγνόησε άλλο μήνυμα σχετικά με τον λογαριασμό και τις συναλλαγές μου κ.λπ.
Hi Radka,
No they have stopped messaging me they did message my friend who also or was a big player on there site.
As he messaged them first asking for explanation to why they won’t pay out as he was one of there VIP players.
they asked to speak to me about taking $1000 and that they could work out bonus credit for both of us.
my friend told them to contact me directly which they did last week offering me $1000 in my bank account within minutes extra credit etc once again. which I declined and they have not message me since and have blocked me and ignored other message regarding my account and transactions etc.
Γεια σου Bronson,
όσο περισσότερο διαβάζω για όλη αυτή την κατάσταση, τόσο λιγότερο μου αρέσει.
Ακούγεται πολύ αντιεπαγγελματικό και κάπως σκιερό - δεν μπορώ να συγκρατηθώ. Μόλις δημοσιευτεί το καζίνο στον ιστότοπό μας, το παράπονο είναι απαραίτητο, θα έλεγα.
Ακόμα κι αν το καζίνο σας έχει κατηγορήσει για παραβίαση ορισμένων κανόνων, το να σας προσφέρει την επιπλέον πίστωση δεν θα είχε νόημα.
Αρχίζω να σκέφτομαι ότι το καζίνο έχει έλλειψη κεφαλαίων.
Hi bronson,
the more I read about this whole situation, the less I like it.
Sounds very unprofessional and somehow shady - I can't help myself. As soon as the casino is published on our website, the complaint is necessary, I'd say.
Even if the casino has accused you of breaching some rules, offering you the extra credit would not make any sense.
I'm beginning to think that the casino is short of funds.
Γεια σου Radka,
Νομίζω ότι το καζίνο μπορεί να έχει επίσης έλλειψη κεφαλαίων.
Έχω κάνει ανάληψη 1000 $ δύο φορές χωρίς πρόβλημα.
ενημερώστε με όταν χρησιμοποιείτε το καζίνο στη βάση δεδομένων σας, θα κάνω μια καταγγελία.
Χαιρετισμοί,
Μπρόνσον.
Hi Radka,
I think the casino may be short of funds too.
I have withdrawn $1000 couple times no issue.
let me know when use have the casino in your data base, I will then make a complaint.
regards,
Bronson.
Γεια σου Bronson,
Λοιπόν, αν είναι έτσι, δεν είναι πολύ αισιόδοξο.
Τέλος πάντων, ζήτησα από τον συνάδελφό μου από το Data Team να το επιταχύνει λίγο.
Θα το παρακολουθήσω και θα σας ενημερώσω με σιγουριά.
Hi bronson,
Well, if this is the case, it's not very optimistic.
Anyway, I asked my colleague from the Data Team to speed it up a bit.
Will keep an eye on that one and will let you know for sure.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Εγινε!
Μη διστάσετε να υποβάλετε το παράπονό σας κάνοντας κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο .
Λοιπόν, μπορώ να δω ότι αυτό το καζίνο δεν δέχεται παίκτες από την Αυστραλία και δεν έχει άδεια:
https://casino.guru/mirage66-casino-review 🙁
Ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
Finally done!
Feel free to submit your complaint by clicking this link.
Well, I can see that this casino does not accept players from Australia and lacks a license:
https://casino.guru/mirage66-casino-review 🙁
Let's see what we can do.
Γεια σου Radka,
Έχω υποβάλει νέα καταγγελία ποιες είναι οι πιθανότητες να επιλυθεί αυτό το ζήτημα;
Λέει ότι δεν δέχεται παίκτες από την Αυστραλία.
στο face book προωθεί ότι είναι ένα αυστραλιανό καζίνο και έχει επίσης έναν αυστραλιανό τραπεζικό λογαριασμό ANZ όπου καταθέτετε χρήματα για να μπορείτε να παίξετε.
Hi Radka,
I have submitted new complaint what are the chance of this issue getting resolved?
It says does not accept players from Australia.
in face book it is promoting that it’s a Australian casino and also has a Australian ANZ bank account where you deposits funds into so you can play.
Γεια σου, Μπρόνσον.
Αυτό είναι ένα νέο καζίνο για εμάς, οπότε δεν τολμώ να μαντέψω τίποτα σχετικά με το παράπονό σας .
Αλλά θα ήθελα να πω ότι αυτό που πραγματικά έχει σημασία αναφέρεται στους όρους και τις προϋποθέσεις, όχι στα κοινωνικά δίκτυα.
Μπορώ να δω ότι έπαιζες μέσω ενός ατζέντη, ειλικρινά - δεν θα το έκανα αυτό. Παίζετε πάντα απευθείας στο καζίνο για να έχετε πρόσβαση σε όλους τους κανόνες και τους περιορισμούς που ισχύουν για εσάς. Η Ομάδα Παραπόνων μας θα χειριστεί το πρόβλημά σας και θα σας ενημερώσει. Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hello, bronson.
This is a fresh casino to us, so I do not dare to guess anything concerning your complaint.
But I'd like to say that what truly matters is stated in the terms and conditions, not on social networks.
I can see that you played through an agent, honestly - I wouldn't do that. Always play in the casino directly to have access to all rules and limitations that apply to you. Our Complaint Team will handle your issue and will update you. I hope we will be able to help you.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.