ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο MaChance δεν στέλνει χρήματα

Το MaChance δεν στέλνει χρήματα

πριν από 2 έτη από TimTym
|
3882 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γεια σας, σας λέω για την κατάστασή μου με αυτό το καζίνο, πριν από ένα μήνα ή περισσότερο κατέθεσα στη Skrill και κέρδισα αρκετά για να ζητήσω ανάληψη, μέχρι σήμερα δεν μου στέλνουν τα χρήματα και όταν τους γράφω μόνο πες μου ότι θα συνεχίσουν να ενημερώνονται μέσω ταχυδρομείου, επαναλαμβάνω, είναι έτσι για περισσότερο από ένα μήνα.

Αυτόματη μετάφραση:
TimTym
πριν από 2 έτη

Hello TimTym, hope you are not talking about any major juicy win. More than a month you say? It seems like they really don't want to pay you. Any chance you could use a different payment method maybe?

Radka
πριν από 2 έτη

Δυστυχώς δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλη μέθοδο πληρωμής, καθώς τα χρήματα αφαιρέθηκαν από το υπόλοιπό μου αλλά δεν στάλθηκαν ποτέ.

Αυτόματη μετάφραση:
TimTym
πριν από 2 έτη

Since you've been waiting for a month and you don't even see the money in your balance, I guess it's the right time to submit a complaint here: https://casino.guru/complaints

Let's hope you'll get your winnings at the end of the day.

πριν από 2 έτη

Ωραία, χρειάζομαι συμβουλές μιας και σας είπα πριν από περίπου 15 μέρες στο διαδικτυακό καζίνο MaChance ice, κατέθεσα 100e για να παίξω, δεν κέρδισα πολλά, αλλά δεν μου άρεσε. Και ήθελα να φύγω με τα κέρδη που επέλεξα στο παιχνίδι. Το πράγμα που μου ζήτησε συγκεκριμένα έγγραφα για να κάνει την ανάληψη τα στέλνω και μέχρι σήμερα αν δεν είναι ένα είναι άλλο και λένε ότι δεν ισχύει. κοροϊδεύω

συνολικά το τελευταίο πράγμα που μου ζητούν αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού για να καλύψει το ανάληψη αγόρι ζητώ από την τράπεζά μου να το στείλει και εκπλήξεις ότι δεν αξίζει να μου το ζητήσω.

σίγουρα δεν έχω πληρώσει τα 300 μου πριν από 2 εβδομάδες

συμμορία αχρείων που είναι. Τους είπα ότι χρειάζομαι χρήματα λόγω μιας οικογενειακής ασθένειας. Και γελάνε μαζί μου

ΒΟΗΘΕΙΑ XF ΤΙ ΒΗΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ, ευχαριστώ και με εκτίμηση


Αυτόματη μετάφραση:
finitococo
πριν από 2 έτη

Hello,

this account verification can be a very challenging process and in order to get your winnings, you simply have to pass it. The whole point is that the casino must be 100% sure it's has been you who deposited the initial money, that you provide correct and truthful information during the registration and that it's you who played and won.

Please go through all emails associated with the account verification and check whether you sent all required documents in the proper format (.pdf preferably, no screenshots, and so on) if it's available check your account whether there is some list of approved documents, so you can be sure that you did not accidentally confused let's say electricity bill with the bank statement. It's also important to understand what the casino needs and what are specifics, if you are not sure keep asking the staff. If you overwhelm them with documents that are not necessary or have been already submitted, you're just wasting time.

So just try to get a better understanding of what is missing at the moment. In which language do you communicate with the casino? It can happen that you may be mistaken about some request because the casino staff finds it difficult to explain in a foreign language.

Anyway, if you get completely lost, we will try to help you via complaint.

But I'd like to ask you kindly to go through the documents again to make sure that everything is correct at your end.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα