Έχω δει τέτοιου είδους συμπεριφορά από καζίνο στο παρελθόν. Αναρωτιέμαι αν πιστεύουν πραγματικά ότι ο παίκτης θα πει: «Εντάξει, κέρδισα 100 χιλιάδες, μου χρωστάνε ακόμα 96 χιλιάδες, αλλά λένε ότι ο λογαριασμός μου έχει κλείσει, η απόφαση είναι οριστική, οπότε θα το αφήσω ως έχει. " - Φυσικά και δεν θα το κάνεις. Ακόμα κι αν κάνατε κάτι πολύ λάθος, θα πρέπει να ξέρετε τι κάνατε σύμφωνα με αυτούς.
Επόμενα βήματα? Απλώς ακολουθήστε την καταγγελία στον ιστότοπό μας. Εάν αποδειχθεί ότι δεν μπορούμε να βοηθήσουμε για κανένα λόγο, έχετε πάντα την επιλογή να επικοινωνήσετε με την αρχή αδειοδότησης, αλλά καλύτερα να περιμένετε προς το παρόν. Υποθέτω ότι η ομάδα Παραπόνων μας θα επικοινωνήσει με το καζίνο σχετικά με την περίπτωσή σας.
I've seen this kind of behaviour from casinos in past. I'm wondering if they really think that the player will say: "Alright, I won 100k, they still owe me 96k, but they say my account is closed, the decision is final so I'll just leave it as it is." - of course you won't. Even if you did something very very wrong, you should know what you did according to them.
Next steps? Just follow the complaint on our website. If it turns out that we can't help for any reason, you always have the option of contacting the licensing authority, but it's better to wait for now. I suppose our Complaints team will contact the casino regarding your case.
Αυτόματη μετάφραση: