Beckygr990, καταλαβαίνω ότι είστε απογοητευμένοι, αλλά πιστέψτε με, έχω πλούσια εμπειρία με παράπονα διαφόρων φύσεων.
(Το Beckygr990 έχει μια ανοιχτή καταγγελία με το Joka Room)
Παρακαλώ, πάρτε τη συμβουλή μου. Αρχικά, αφήστε τους να σας πληρώσουν και, στη συνέχεια, μπορείτε να ξεκινήσετε με νομικές ενέργειες, δημιουργώντας άλλα παράπονα ή κριτικές όπου θέλετε. Δεν θέλουμε να τους τιμωρήσουμε νωρίτερα, τότε πληρώνουν για έναν λόγο. Δεν τους υποστηρίζουμε, αλλά δεν θέλουμε να καταστρέψουμε τις πιθανότητές σας να επιστρέψετε τα χρήματα.
Αυτό το καζίνο δεν έχει άδεια - οπότε δεν υπάρχει ρυθμιστής, κανένας δεν μπορεί να τους αναγκάσει να σας πληρώσουν. Μέχρι στιγμής δεν είχαν κανένα πρόβλημα, αλλά πρόσφατα παρατηρήσαμε ότι έχουν κάποια ανοιχτά παράπονα από Αυστραλούς παίκτες.
Κάθε μήνυμα που δημιουργείτε στέλνει μια ειδοποίηση σε αυτούς και σε μένα. Εάν αρχίσετε να γράφετε πολλά μηνύματα, μπορεί να αρχίσουν να σας αγνοούν. Ειδικά μηνύματα όπως "ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ"
Εάν αρχίσετε να τους αποστέλλετε ανεπιθύμητα μηνύματα, μπορεί να πουν ότι δεν συνεργάζεστε και μπορεί να καθυστερήσει την πληρωμή σας για μήνες.
Επομένως, παρακαλούμε να είστε έξυπνοι - φαίνεται ότι θέλουν να σας πληρώσουν. Επομένως, δώστε τους όλα όσα χρειάζονται - για παράδειγμα το τραπεζικό δελτίο. Πιστεύω ότι η καλύτερη στρατηγική προς το παρόν είναι η συνεργασία και η παροχή όλων των απαιτούμενων εγγράφων.
Beckygr990, I understand that you are frustrated, but trust me, I have rich experience with complaints of various nature.
(Beckygr990 has an open complaint with Joka Room)
Please, take my advice. First, let them pay you, and then you can begin with legal actions, creating other complaints or reviews where you want. We don't want to punish them sooner then they pay for a reason. We don't support them, but we don't want to ruin your chances to get the money back.
This casino has no license - so there is no regulator, nobody can force them to pay you. So far they had no problems, but recently we noticed that they have some open complaints from Australian players.
Every message you create sends an alert to them and to me. If you start writing multiple messages, they may start ignoring you. Especially messages like "THIS CASINO IS SOOOOOOOO DISGUSTING"
If you start spamming them, they can say you are not cooperating, and they can delay your payment for months.
So please be smart - it looks like they want to pay you. So please give them everything that they need - for example the bank statement. I think the best strategy for now is to cooperate and provide they all required documents.
Αυτόματη μετάφραση: