ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Ice Casino καθυστερεί την απόσυρσή μου

Το Ice Casino καθυστερεί την απόσυρσή μου

πριν από 1 έτος από bienchen7026
|
3643 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια σας, μιας και δεν μπορώ να κάνω κανένα παράπονο εδώ για οποιονδήποτε λόγο, θα το δοκιμάσω εδώ στο φόρουμ. Κέρδισα 3000 ευρώ στο Ice Casino. Χωρίς μπόνους ή δωρεάν περιστροφές. Στις 31/7/22 έκανα αίτηση για πληρωμή των 3000 ευρώ. Αυτά τα 3000 ευρώ τα χώρισε μετά το καζίνο σε 3 φορές 1000 ευρώ, που ούτε εγώ καταλαβαίνω. Ο λόγος που δόθηκε από το καζίνο ήταν ότι η πληρωμή θα έπρεπε να γίνει πιο γρήγορα. Ακατανόητος. Μου πλήρωσαν τα πρώτα 1000 ευρώ στις 5 Αυγούστου 2022. Ακύρωσα 1000 ευρώ και τα τελευταία 1000 ευρώ που πρέπει να με πληρώσεις, ακόμα το περιμένω από τις 4 Αυγούστου 2022. Έχω συχνά γράψει στην υποστήριξη και έγραψε επίσης ένα EMAIL μέσω της υποστήριξης. Πάντα το ίδιο, είτε έχεις προβλήματα με το σύστημα είτε να περιμένω. Το αστείο έρχεται τώρα. Μόλις μπήκα στον λογαριασμό παίκτη μου και είδα στο ιστορικό πληρωμών μου ότι αυτή η πληρωμή από 4/8/22 για 1000 ευρώ έχει εξαφανιστεί. Έγραψα στη συνέχεια στην υποστήριξη και ρώτησα γιατί δεν μπορώ πλέον να δω την πληρωμή, η υπάλληλος υποστήριξης Viola έγραψε στη συνέχεια ότι πρέπει να ανανεώσω τη σελίδα και να διαγράψω το cookie, κάτι που έκανα, αλλά ακόμα δεν βλέπω αυτήν την πληρωμή πια. Μπορώ να δω όλες τις συναλλαγές στον λογαριασμό μου. Καταθέσεις, αναλήψεις, αναλήψεις ζητήθηκαν και έγιναν, μόνο αυτό το αίτημα ανάληψης δεν βλέπω πλέον. Πολύ αστείο . Στους όρους και τις προϋποθέσεις του ICE Casino λέει ότι χρειάζονται το πολύ 5 ημέρες για να εξοφληθεί και τώρα περιμένω τα χρήματά μου από τις 4/8/22 και δεν γίνεται τίποτα. Ίσως μπορείτε να με βοηθήσετε εδώ. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί.

Αυτόματη μετάφραση:
bienchen7026
πριν από 1 έτος

Hello,

since we are not the casino, I guess you have to fill in the email under which you registered here.

Can you try, please?

πριν από 1 έτος

Γεια σας, γιατί δεν μπορώ να κάνω μια καταγγελία εδώ; Όταν συμπληρώνω τη φόρμα και τη διεύθυνση EMAIL που έχω στο καζίνο, λέει πάντα ότι το email δεν είναι σωστό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, μιας και δεν μπορώ να κάνω κανένα παράπονο εδώ για οποιονδήποτε λόγο, θα το δοκιμάσω εδώ στο φόρουμ. Κέρδισα 3000 ευρώ στο Ice Casino. Χωρίς μπόνους ή δωρεάν περιστροφές. Στις 31/7/22 έκανα αίτηση για πληρωμή των 3000 ευρώ. Αυτά τα 3000 ευρώ τα χώρισε μετά το καζίνο σε 3 φορές 1000 ευρώ, που ούτε εγώ καταλαβαίνω. Ο λόγος που δόθηκε από το καζίνο ήταν ότι η πληρωμή θα έπρεπε να γίνει πιο γρήγορα. Ακατανόητος. Μου πλήρωσαν τα πρώτα 1000 ευρώ στις 5 Αυγούστου 2022. Ακύρωσα 1000 ευρώ και τα τελευταία 1000 ευρώ που πρέπει να με πληρώσεις, ακόμα το περιμένω από τις 4 Αυγούστου 2022. Έχω συχνά γράψει στην υποστήριξη και έγραψε επίσης ένα EMAIL μέσω της υποστήριξης. Πάντα το ίδιο, είτε έχεις προβλήματα με το σύστημα είτε να περιμένω. Το αστείο έρχεται τώρα. Μόλις μπήκα στον λογαριασμό παίκτη μου και είδα στο ιστορικό πληρωμών μου ότι αυτή η πληρωμή από 4/8/22 για 1000 ευρώ έχει εξαφανιστεί. Έγραψα στη συνέχεια στην υποστήριξη και ρώτησα γιατί δεν μπορώ πλέον να δω την πληρωμή, η υπάλληλος υποστήριξης Viola έγραψε στη συνέχεια ότι πρέπει να ανανεώσω τη σελίδα και να διαγράψω το cookie, κάτι που έκανα, αλλά ακόμα δεν βλέπω αυτήν την πληρωμή πια. Μπορώ να δω όλες τις συναλλαγές στον λογαριασμό μου. Καταθέσεις, αναλήψεις, αναλήψεις ζητήθηκαν και έγιναν, μόνο αυτό το αίτημα ανάληψης δεν βλέπω πλέον. Πολύ αστείο . Στους όρους και τις προϋποθέσεις του ICE Casino λέει ότι χρειάζονται το πολύ 5 ημέρες για να εξοφληθεί και τώρα περιμένω τα χρήματά μου από τις 4/8/22 και δεν γίνεται τίποτα. Ίσως μπορείτε να με βοηθήσετε εδώ. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

Well, sadly it seems that the casino faces some issues because lots of players are complaining about delayed payments.

file

Feel free to check it out here.

Allow me to say that all complaints have been solved so far, so I dare to say it's just a question of time.

We allow the casino 14 full days to proceed with payments, after this time has passed we step in through the complaints.

Kindly let me know when you submit the complaint or if you need further help.

Thank you.



πριν από 1 έτος

Γεια σας, μπόρεσα να κάνω μια καταγγελία. Ευχαριστώ για την απάντησή σου

Αυτόματη μετάφραση:
bienchen7026
πριν από 1 έτος

Hello,

I checked your profile and it seems that the complaint is still missing. What went wrong, please?

πριν από 1 έτος

Ξεκαθάρισε, έλαβα την πληρωμή μου σήμερα. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
bienchen7026
πριν από 1 έτος

Congrats on this one!

πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ 😊

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ξεκαθάρισε, έλαβα την πληρωμή μου σήμερα. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

👍 That's great. What do you plan to do now? 🙂

bienchen7026
πριν από 1 έτος

Γειά σου!

Απείλησέ τους με αυτά ή ακόμα και ζητήστε τους βοήθεια: https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ ή https://gluecksspielhero.at/ Τα έχω ήδη χρησιμοποιήσει. Πολύ επαγγελματίας. Δεν μπορώ να βλάψω.. lg και καλή επιτυχία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος έχει ήδη λάβει τα χρήματα σε αυτό το καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
lecildaalvesmarques
πριν από 1 έτος

Hello, yes, we have many confirmations that players received their winnings from this casino, but casino takes its time. If you like to know more about how casino is dealing with players I suggest you to have a look to

Ice casino complaint section, user reviews section a to the general thread about the casino. Hope it helps. 😉 Do you have any experience with them btw?


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα