Ήμουν ένας ευτυχισμένος VIP παίκτης στο καζίνο της Emu εδώ και αρκετό καιρό και μέχρι τώρα μπορούσα να κάνω καταθέσεις χρησιμοποιώντας την κάρτα βίζας μου. Πριν από περίπου ένα μήνα, η εμφάνιση της τραπεζικής σελίδας άλλαξε και ξαφνικά έπρεπε να αρχίσω να εισάγω τα στοιχεία της κάρτας βίζας μου με μη αυτόματο τρόπο κάθε φορά που προσπαθούσα να καταθέσω τα οποία απέτυχαν συνεχώς. Η υποστήριξη της Emu ενημέρωσε μόνο αφού ρώτησα ότι δεν δέχονται πλέον καταθέσεις καρτών από παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου και ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσω μια επιλογή e-wallet. Στο ΗΒ τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια δεν φαίνεται να επιτρέπουν καταθέσεις για τη χρηματοδότηση λογαριασμών τζόγου. Οπότε δεν μπορούσα να συνεχίσω να παίζω στην Emu. Ήμουν όμως πραγματικά ενοχλημένος όταν μου έδωσαν ένα μπόνους γενεθλίων αυτήν την εβδομάδα, το οποίο κέρδισα με πίστωση 500 £ και όταν προσπάθησα να κάνω ανάληψη, είπαν ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσω ένα ewallet, καθώς υπήρχε δυσλειτουργία με την ενοποίηση της μεταφοράς τραπεζών στην αλλαγή στον νέο πάροχό τους ... αλλά δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι για ανάληψη εάν δεν είναι συνδεδεμένο με τον λογαριασμό μου μέσω κατάθεσης ..... έτσι κατέληξα να παίξω τα χρήματα και να κλείσω τον λογαριασμό μου. Αλλά ήθελα να ενημερώσω άλλους παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου στην Emu για το θέμα.
I've been a happy VIP player at Emu casino for some time and was until recently able to make deposits using my visa card. About a month ago the banking page appearance changed and I suddenly had to start entering my visa card details manually every time I tried to deposit which were constantly failing. Emu support advised only after I enquired that they no longer accept card deposits from UK players and that I had to use an e-wallet option. In the UK e-wallets dont seem to allow deposits to fund gambling accounts. So I was in effect unable to continue to play at Emu. I was however really annoyed when they gave me a birthday bonus this week which I built to a £500 credit and when I tried to withdraw, they said I needed to use an ewallet a there was a malfunction with the bank transfer intergration in the change over to their new provider..but I cant use an ewallet to withdraw if its not linked to my account via a deposit.....so I ended up playing away the funds and closing my account. But I wanted to make other UK players at Emu aware of the issue.