Το καζίνο έχει πολύ καλή βαθμολογία στον ιστότοπό μας, δεν υπάρχουν ανεπίλυτα παράπονα και πραγματικά μόνο μερικά παράπονα που υποβλήθηκαν. Έχουν άδεια στη Μάλτα, η οποία είναι συνήθως καλύτερη από το Κουρασάο.
Εν πάση περιπτώσει, μου φαίνεται πολύ περίεργο το γεγονός ότι ζήτησαν το χαρτοφυλάκιο επενδύσεών σας. Δεν έχω ακούσει ποτέ για παρόμοια περίπτωση. Μπορεί να οφείλεται στο ότι τα άλλα έγγραφά σας αναφέρουν ότι μέρος του εισοδήματός σας βασίζεται στις επενδύσεις. Αυτή μπορεί να είναι η εξήγηση.
Δεν έχετε καμία υποχρέωση να μοιραστείτε ποιες επενδύσεις έχετε (συγκεκριμένα), αλλά, για παράδειγμα, εάν έχετε λογαριασμό σε έναν μεσίτη, αυτός προσφέρει ετήσιες αναφορές ή μπορείτε να τραβήξετε στιγμιότυπα οθόνης από το ιστορικό αναλήψεων/καταθέσεων, ώστε το καζίνο να δει ότι χρησιμοποιείτε πραγματικά έχει κάποιο κέρδος από αυτό.
Εάν διαφωνείτε με το καζίνο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την MGA - την αρχή αδειοδότησης. Μπορεί να αποφασίσουν τι μπορεί να ζητήσει το καζίνο από εσάς. Αλλά αν ήμουν στη θέση σας, θα προσπαθούσα να προσφέρω κάτι που δεν θα ήταν πολύ λεπτομερές και πολύ προσωπικό για να εκπληρώσω τις απαιτήσεις του καζίνο και να κερδίσω τα κέρδη. Μπορείτε πάντα να κλείσετε τον λογαριασμό σας μετά από αυτό, εάν δεν σας αρέσει ο τρόπος που σας αντιμετωπίζουν.
The casino has a very good rating on our website, no unresolved complaints and really just a few complaints submitted. They're licensed in Malta, which is usually better than Curacao.
Anyway, I find it to be really strange that they requested your investments portfolio. I've never heard about a similar case. It might be because your other documents state that some of your income is based on the investments. That might be the explanation.
You have no obligation to share which investments you have (specifically), but for example if you have an account with a broker, they offer yearly reports or you could take screenshots from the withdrawal/deposit history so the casino could see that you actually use it any make some profit on it.
If you disagree with the casino, you could contact MGA - the licensing authority. They may decide what the casino can request from you. But if I were you, I'd try to provide something that wouldn't be too detailed and too personal just to fulfil the casino's requirements and get the winnings. You can always close your account after that if you don't like how they treat you.
Αυτόματη μετάφραση: