ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Champion casino μπλόκαρε τον λογαριασμό μου για να μην εισαγάγω 7000 UAH

Το Champion casino μπλόκαρε τον λογαριασμό μου για να μην εισαγάγω 7000 UAH

πριν από 2 εβδομάδες από wwvskwn9kv
|
717 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 εβδομάδες

Έχει περάσει ένας μήνας τώρα, αλλά ο τύπος δεν είναι καλός άνθρωπος ή ο πρωταθλητής καθυστερεί

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
wwvskwn9kv
πριν από 2 εβδομάδες

Hello, I see you've been waiting for your money for a month based on what you're describing. Can you tell me if the casino even told you the reason ? Do you have a verified account? Did you play with any bonus or not ? 

I also notice that you have opened a complaint, so our team will try to find out what is the matter and help you if possible. 

Anyway, let me know the answers to my questions please.

πριν από 2 εβδομάδες

Στο καζίνο με κατηγόρησαν για ένα είδος απάτης χωρίς να δώσουν καμία εξήγηση για αυτό, αφού τους έστειλα όλα τα στιγμιότυπα οθόνης και τα έγγραφα που απαιτούνταν, μπλόκαραν τον λογαριασμό μου και είπαν ότι οι φωτογραφίες των εγγράφων ήταν πλαστές, αλλά αυτό είναι a priori αδύνατο, αφού παρέλαβα το αντίγραφο κίνησης και κατευθείαν με την τράπεζα έστειλα το αρχείο PDF, αλλά εξακολουθούν να λένε ότι το αρχείο είναι δήθεν ψεύτικο και οι τρεις τους άρχισαν να μου ζητούν ένα σωρό κάθε λογής Έγγραφα, μια φωτογραφία με διαβατήριο, φωτογραφία με κάρτα, κωδικό πρόσβασης πλήρους πρόσβασης, πόρνη στην τράπεζα, καλή τύχη σε σένα, νομίζω ότι δεν είναι αυτά τα μέρη, θέλουν να πάρουν στην κατοχή τους τα προσωπικά μου στοιχεία

Αυτόματη μετάφραση:
wwvskwn9kv
πριν από 1 εβδομάδα

Hmm, in that case we will have to wait for the complaint and how everything will be resolved, because it is quite complicated and serious what the casino is accusing you of. I have seen that there is an ongoing investigation on their part and it has been in progress for over 2 weeks, so I am curious to see what they will eventually find out and what the casino will come up with. Unfortunately, even though it is dragging on, we will have to be patient.  

Have you heard anything from them in the meantime or are they silent? 

πριν από 1 εβδομάδα

Μου κάνει τόση εντύπωση που είναι κωφάλαλοι

Αυτόματη μετάφραση:
wwvskwn9kv
πριν από 1 εβδομάδα

Hm, so no news as I see it. So we'll let Peter take a look at everything necessary and hopefully we'll have an update as soon as possible. I'll keep my fingers crossed. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα