Καλημέρα! Θα ήθελα να αφήσω ένα παράπονο για το έργο R7.
Είμαι ένας συνηθισμένος παίκτης που, όπως και άλλοι, ήρθε για να παίξει και να κερδίσει χρήματα, αλλά όταν τελικά κέρδισα, το έργο άρχισε να βάζει ακτίνες στους τροχούς με κάθε δυνατό τρόπο (δεν μιλάω για επαλήθευση - αυτή είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου). Παρακάτω θα μοιραστώ την εμπειρία μου.
Τι έχω περάσει αυτές τις σχεδόν 3 εβδομάδες:
1. Επαλήθευση - με πρόσθετα έγγραφα (ένα εκατομμύριο διαφορετικές δηλώσεις, επιβεβαιώσεις κ.λπ.)
2. Επαλήθευση βίντεο με εκπροσώπους του καζίνο
3. Για 10 μέρες δεν πλήρωσαν απολύτως τίποτα, μάλλον ήθελαν να χάσω τα λεφτά.
4. Άρχισαν να πληρώνουν χρήματα όχι σύμφωνα με τα όρια, το επίπεδό μου είναι 4.000.000 την ημέρα, με πλήρωσαν 900.000 το πολύ.
5. Η υποστήριξη με μετέφερε από τον έναν πράκτορα στον άλλο, όταν ρώτησα γιατί δεν βγάζουν χρήματα, μου είπαν ότι ξεπέρασα το όριο, όταν ρώτησα γιατί βγάζουν λιγότερα από 4.000.000 όπως έπρεπε, μου ήρθε η ιδέα ότι είχα όριο 1.000.000, έχω ένα στιγμιότυπο οθόνης. Όταν ρώτησα γιατί είχα 1.000.000, δεν μου απάντησαν ξεκάθαρα και ήθελαν συνέχεια να κλείσουν το chat.
Παρεμπιπτόντως, πρέπει να περιμένετε 10-20 λεπτά για κάθε συνομιλία.
Ως αποτέλεσμα, σε 20 μέρες έπρεπε να αποσύρω 40.000.000 από τα κέρδη μου σύμφωνα με τα όρια, αλλά στο τέλος έβγαλαν 8.000.000. Πήρα 5 φορές λιγότερα χρήματα, δεν δίνουν ξεκάθαρες απαντήσεις, απλά μου δίνουν το runaround. Αυτές τις μέρες μάλλον δέχτηκα 50 ακυρώσεις για διάφορους λόγους, αρνήθηκαν να με πληρώσουν σε άλλη επαληθευμένη κάρτα λόγω της οποίας έλαβα φραγή από την τράπεζα, μόνο μετά άρχισαν να πληρώνουν, πάλι όχι σύμφωνα με τα όρια.
Οι πληρωμές μου διεκπεραιώνονται για 20-30 ώρες. Η ομάδα υποστήριξης λέει σε όλες τις ενοχλητικές ερωτήσεις ότι δεν είναι δική της αρμοδιότητα, στο αίτημα να μεταφερθεί η συνομιλία σε κάποιον του οποίου η αρμοδιότητα λέει ότι δεν υπάρχει τέτοια επιλογή.
Σήμερα, 05.02., έλαβα μόνο 190.000, τα υπόλοιπα αιτήματα είναι ακόμη σε εκκρεμότητα.
Έτσι αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους. Θα επισυνάψω στιγμιότυπα οθόνης και βίντεο παρακάτω για να δείξω ότι παραβιάζουν τους δικούς τους κανόνες.
Δεν μου αφήνουν άλλη επιλογή από το να το θέσω εκτός κοινής προβολής + Τώρα μιλάω με έναν δικηγόρο για να υποβάλω καταγγελία εναντίον του καζίνο στον κάτοχο της άδειας.
,
Good day! I would like to leave a complaint about the R7 project.
I am an ordinary player who, like others, came to play and win money, but when I eventually won, the project began to put spokes in the wheels in every possible way (I am not talking about verification - that’s just the tip of the iceberg). Below I will share my experience.
What I have gone through in these almost 3 weeks:
1. Verification - with additional documents (a million different statements, confirmations, etc.)
2. Video verification with casino representatives
3. For 10 days they didn’t pay anything at all, they probably wanted me to lose the money.
4. They started paying money not according to the limits, my level is 4,000,000 per day, they paid me 900,000 at most.
5. The support transferred me from one agent to another, when I asked why they weren't withdrawing money, they said that I had exceeded the limit, when I asked why they were withdrawing less than 4,000,000 as I should have, they came up with the idea that I had a limit of 1,000,000, I have a screenshot. When I asked why I had 1,000,000, they didn't give a clear answer and constantly wanted to close the chat.
By the way, you have to wait 10-20 minutes for each chat.
As a result, in 20 days I was supposed to withdraw 40,000,000 from my winnings according to the limits, but in the end they withdrew 8,000,000. I received 5 times less money, they do not give clear answers, they just give me the runaround. During these days I probably received 50 cancellations for various reasons, they refused to pay me to another verified card because of which I received a block from the bank, only then they started paying, again not according to the limits.
My payments are being processed for 20-30 hours. The support team says to all inconvenient questions that it is not their competence, to the request to transfer the chat to someone whose competence they say that there is no such option.
Today, 05.02., I received only 190,000, the rest of the requests are still pending.
This is how they treat their clients. I will attach screenshots and videos below to show that they are breaking their own rules.
They leave me no choice but to put this out of public view + I am now talking to a lawyer to file a complaint against the casino to the license owner.
Добрый день! Хотел бы оставить жалобу на проект R7.
Я обычный игрок который как и другие пришел поиграть и выиграть денег но когда в итоге я выиграл, то проект начал всячески вставлять палки в колеса (не говорю о верификации - это еще цветочки) Ниже поделюсь своим опытом.
Что за эти практически 3 недели я прошел :
1. Верификацию -с доп доками (миллион разных выписок, подтверждений и т.д)
2. Видео верификацию с представителями казино
3. 10 дней абсолютно не платили ничего, наверное хотели чтобы я проиграл деньги.
4. Начали платить деньги не по лимитам, у меня по уровню 4 000 000 в сутки, мне платили от силы 900 000.
5. Саппорт перекидывал меня с одного агента на другого, на вопрос почему не выводят деньги сказали что я превысил лимит, на вопрос почему выводят меньше чем 4 000 000 как у меня должно быть придумали, что у меня 1 000 000 лимит, скриншот имеется. На вопрос почему это у меня 1 000 000 ответ внятный не дали и постоянно хотели закрыть чат.
К слову каждый чат приходиться ждать по 10-20 минут.
По итогу мне за 20 дней с моего выигрыша по лимитам должны были вывести 40 000 000, а по итогу вывели 8 000 000. В 5 раз меньше денег получил, внятных ответов не дают, просто динамят. За эти дни я получил наверное отмен 50 по разным причинам, отказывались выплачивать мне на другую верифицированную карту из-за чего я получил блок от банка, только тогда начали платить, опять же не по лимитам.
Мои выплаты в обработке по 20-30 часов висят. Саппорт на все неудобные вопросы говорит что это не их компетенция, на просьбу перевести чат к тому чья компетенция говорят что такой опции нет.
За сегодня 05.02. мне вывели всего 190 000, остальные заявки так и висят в ожидании.
Вот так они относятся к своим клиентам. Скриншоты и видео приложу ниже, чтобы показать, что они свои же правила нарушают.
Не оставляют мне другого выбора как вынести это не всеобщее обозрение + сейчас общаюсь с юристом для подачи жалобы на казино к владельцу лицензии.