Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο καζίνο R7 δεν πληρώνει κέρδη

Το καζίνο R7 δεν πληρώνει κέρδη

 από Dinar2025
|
886 προβολές 3 απαντήσεις |
|

Καλημέρα! Θα ήθελα να αφήσω ένα παράπονο για το έργο R7.

Είμαι ένας συνηθισμένος παίκτης που, όπως και άλλοι, ήρθε για να παίξει και να κερδίσει χρήματα, αλλά όταν τελικά κέρδισα, το έργο άρχισε να βάζει ακτίνες στους τροχούς με κάθε δυνατό τρόπο (δεν μιλάω για επαλήθευση - αυτή είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου). Παρακάτω θα μοιραστώ την εμπειρία μου.

Τι έχω περάσει αυτές τις σχεδόν 3 εβδομάδες:

1. Επαλήθευση - με πρόσθετα έγγραφα (ένα εκατομμύριο διαφορετικές δηλώσεις, επιβεβαιώσεις κ.λπ.)

2. Επαλήθευση βίντεο με εκπροσώπους του καζίνο

3. Για 10 μέρες δεν πλήρωσαν απολύτως τίποτα, μάλλον ήθελαν να χάσω τα λεφτά.

4. Άρχισαν να πληρώνουν χρήματα όχι σύμφωνα με τα όρια, το επίπεδό μου είναι 4.000.000 την ημέρα, με πλήρωσαν 900.000 το πολύ.

5. Η υποστήριξη με μετέφερε από τον έναν πράκτορα στον άλλο, όταν ρώτησα γιατί δεν βγάζουν χρήματα, μου είπαν ότι ξεπέρασα το όριο, όταν ρώτησα γιατί βγάζουν λιγότερα από 4.000.000 όπως έπρεπε, μου ήρθε η ιδέα ότι είχα όριο 1.000.000, έχω ένα στιγμιότυπο οθόνης. Όταν ρώτησα γιατί είχα 1.000.000, δεν μου απάντησαν ξεκάθαρα και ήθελαν συνέχεια να κλείσουν το chat.

Παρεμπιπτόντως, πρέπει να περιμένετε 10-20 λεπτά για κάθε συνομιλία.


Ως αποτέλεσμα, σε 20 μέρες έπρεπε να αποσύρω 40.000.000 από τα κέρδη μου σύμφωνα με τα όρια, αλλά στο τέλος έβγαλαν 8.000.000. Πήρα 5 φορές λιγότερα χρήματα, δεν δίνουν ξεκάθαρες απαντήσεις, απλά μου δίνουν το runaround. Αυτές τις μέρες μάλλον δέχτηκα 50 ακυρώσεις για διάφορους λόγους, αρνήθηκαν να με πληρώσουν σε άλλη επαληθευμένη κάρτα λόγω της οποίας έλαβα φραγή από την τράπεζα, μόνο μετά άρχισαν να πληρώνουν, πάλι όχι σύμφωνα με τα όρια.


Οι πληρωμές μου διεκπεραιώνονται για 20-30 ώρες. Η ομάδα υποστήριξης λέει σε όλες τις ενοχλητικές ερωτήσεις ότι δεν είναι δική της αρμοδιότητα, στο αίτημα να μεταφερθεί η συνομιλία σε κάποιον του οποίου η αρμοδιότητα λέει ότι δεν υπάρχει τέτοια επιλογή.

Σήμερα, 05.02., έλαβα μόνο 190.000, τα υπόλοιπα αιτήματα είναι ακόμη σε εκκρεμότητα.


Έτσι αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους. Θα επισυνάψω στιγμιότυπα οθόνης και βίντεο παρακάτω για να δείξω ότι παραβιάζουν τους δικούς τους κανόνες.

Δεν μου αφήνουν άλλη επιλογή από το να το θέσω εκτός κοινής προβολής + Τώρα μιλάω με έναν δικηγόρο για να υποβάλω καταγγελία εναντίον του καζίνο στον κάτοχο της άδειας.

filefilefilefile ,

Αυτόματη μετάφραση:
Dinar2025

Hello, I have read everything you wrote and I see that you have quite problems. 

As for the verification, I assume you did that and went through it when you could withdraw, yes? 

As far as the withdrawals are concerned, I see that you have not received any concrete information as to why it is as you describe, and in this case I would also offer you help in the framework of a complaint with us.

Would you be interested? Our team would try to help you. 

If so, I'll leave a link here.

Feel free to let me know how you decide.

Dinar2025

Brother I have increased my withdrawal limit just email me ,


I can help you,


My email - dhllh002@gmail.com

dh1111

Hey. I have noticed that you are spreading your email all over the forum, so may I ask what you do so for, please?

How are you able to help?

Please know that this is not a good place to advertise or offer any service, and your account can easily get banned if you do so.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα