ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο καζίνο Platin δεν θέλει να πληρώσει χρήματα

Το καζίνο Platin δεν θέλει να πληρώσει χρήματα

πριν από 2 έτη από ivma81
|
8720 προβολές 22 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη

Καλό απόγευμα. Θα ήθελα να σας προειδοποιήσω όλους για αυτό το καζίνο. Δηλαδή, παρόλο που είμαι εγγεγραμμένος και ο λογαριασμός μου έχει επιβεβαιωθεί σε αυτό το διαδικτυακό καζίνο. Δεν θέλουν να με πληρώσουν. Όλα ήταν καλά μέχρι που κέρδισα τα χρήματα. Όταν ήθελα να πληρώσω, μου ενέκριναν την πληρωμή. Και έτσι από μέρα σε μέρα για ένα μήνα

μου είπαν ψέματα ότι πλήρωσαν. Μετά παραπονέθηκα στο mail. Μου ζήτησαν τραπεζικά αντίγραφα για να αποδείξουν ότι δεν έλαβα τα χρήματα. Όταν τους έστειλα τα πρωτότυπα εκκαθαριστικά από την τράπεζα είπαν ότι δεν ισχύει γιατί δεν υπάρχει λογότυπο τράπεζας στα αντίγραφα. Τώρα επέστρεψαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου στο διαδικτυακό καζίνο, αλλά με μπλόκαραν επίσης για να μην μπορώ να παίξω ή να διαθέσω τα χρήματά μου. Όλα ήταν καλά ενώ πλήρωνα τα χρήματα. Αλλά όταν πήρα τα χρήματα, τίποτα δεν ήταν λάθος. Θέλω λοιπόν να σας προειδοποιήσω να αποφύγετε αυτό το καζίνο. Δεν έχω ξαναδεί μεγαλύτερους κλέφτες και μαφιόζους. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση

Αυτόματη μετάφραση:
ivma81
πριν από 2 έτη

I'd say they basically confirmed that you didn't receive the money to your bank at the moment when they returned it to your casino account. Otherwise, they wouldn't return it to you.

Please, submit a complaint against the casino. I'm afraid there's not much we can do here on the forum since they blocked you. I can see that Platin casino usually reacts to complaints submitted through our website so there's a good chance that we can help you.

Daniel
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ. έκανα ένα παράπονο

Αυτόματη μετάφραση:
ivma81
πριν από 2 έτη

Hello,

to me, it seems that your account is not fully verified yet, so this probably causes the delay.

I noticed that there is an issue with your banking statement and the missing logo. Well, not sure whether there is an alternative. I have never seen a banking statement without the bank logo placed on the document, I must say.

Let's see what we can learn through the complaint.

Radka
πριν από 2 έτη

Ο λογαριασμός επαληθεύτηκε. Έχω κάνει ήδη μια πληρωμή πριν από μερικούς μήνες. Αυτό το πρόβλημα παρουσιάστηκε με τη δεύτερη πληρωμή. Όταν μου είπαν ψέματα ότι πλήρωσαν, πλήρωσαν. Μετά μου ζήτησαν να αποδείξω με τραπεζικό αντίγραφο ότι δεν έλαβα τα χρήματα. Όταν τους έστειλα τα τραπεζικά μου αντίγραφα, επέστρεψαν αυτόματα τα χρήματα στον λογαριασμό μου στο διαδικτυακό καζίνο. Και τώρα μου λένε ότι το αντίγραφο κίνησης δεν ισχύει γιατί δεν έχει το λογότυπο της τράπεζας. Αυτές είναι δηλώσεις από την ηλεκτρονική τραπεζική. Δεν μου περνάει από το μυαλό να τηλεφωνήσω στην τράπεζα για να φτιάξω ένα λογότυπο μόνο για μένα λόγω του καζίνο. Θα πουν ότι δεν είμαι φυσιολογικός

Αυτόματη μετάφραση:
ivma81
πριν από 2 έτη

Κοιτάξτε εδώ. Ποιο είναι το πρόβλημα εδώ; ? Δεν βλέπω πρόβλημα file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Κοιτάξτε εδώ. Ποιο είναι το πρόβλημα εδώ; ? Δεν βλέπω πρόβλημα file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Well,

I think that you can ask your bank for a printed version. Can you?

Or find a way how to extract the document in the .pdf form out of our banking app. If I do in my banking app, the document shows a headliner with my bank address and the logo.

Sadly, it's a common thing that casinos do not accept print screens made out of internet banking for such a purpose. Alternatively, the casino can call you, you can share the screen, and log in to your banking app. But I would consider this as the last option.

The way I see it now, the problem is that this document does not show its creator - the bank in this situation.

The printed version converted to .pdf format should help.

Let me know how it works, please.

Radka
πριν από 2 έτη

Τους έστειλα λοιπόν pdf για όλο τον μήνα. Νομίζω τους έστειλα όλο τον Ιούνιο. Το κατέβασα από την ηλεκτρονική μου τραπεζική

Αυτόματη μετάφραση:
ivma81
πριν από 2 έτη

Δεν μπορώ να ρωτήσω την τράπεζα. Επειδή έχω διαδικτυακή τραπεζική. Αν δεν είχα online banking, θα το έστελναν μόνοι τους. Αφού το έχω, δεν μπορώ να το στείλω

Αυτόματη μετάφραση:
ivma81
πριν από 2 έτη

Even if you use some sort of online virtual bank, you must be able to get in touch with support or your personal bank advisor.

Look for some contact form or support line.

I hope you would not need it. Maybe, this downloaded version will suffice.

Let us know, please.

πριν από 2 έτη

Κατεβάζεται σε μορφή pdf

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Τώρα βλέπω ότι επιβεβαίωσαν την κίνηση της τράπεζας. Αλλά ο λογαριασμός μου είναι ακόμα κλειδωμένος

Αυτόματη μετάφραση:
ivma81
πριν από 2 έτη

I'll take it as good news. 🙂

Well, it may take a few days to finalize the verification. Just make sure that no other document is missing. Ask the support agent if necessary.

Let me know what you find out.

Radka
πριν από 2 έτη

Τώρα το έχω επαληθεύσει. Τώρα ζητούν ξανά επαλήθευση paysafe. Πρέπει να έχεις νεύρα για αυτά

Αυτόματη μετάφραση:
ivma81
πριν από 2 έτη

I can understand, but keep in mind that the casino simply must prove that it's been you who played, made the deposit, won and that all payment options are associated with you directly.

I hope it will finish soon. 🤞

Radka
πριν από 2 έτη

Με ενδιαφέρει πώς δεν τους ενδιέφερε όταν πλήρωσα τα χρήματα. Τότε όλα ήταν καλά

Αυτόματη μετάφραση:
ivma81
πριν από 2 έτη

That's how it works in 99% of casinos. It would be extremely time consuming for them to verify everyone who makes a deposit. On the other hand, I understand there's no difference from the player's point of you. If they want to verify you, they should do it before you start playing there and spending money. That's actually how it works in online casinos with Czech license.

Daniel
πριν από 2 έτη

Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί. Όταν όμως έβγαλα κέρδος. Ζητούν επιπλέον επαληθεύσεις. Αφού κέρδισα, μου ζήτησαν τα τραπεζικά αντίγραφα. Όταν το έκανα αυτό, τώρα ζητούν πάλι κάποιες επαληθεύσεις. Δεν τους έχω πια τα νεύρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Επιτρέψτε μου απλώς να πω ότι εγκαταλείπω αυτό το καζίνο. Θα στοιχηματίσω τα χρήματα που δεν θέλουν να μου πληρώσουν. Και δεν θα πληρώνω πια μαζί τους. Απλώς ψάχνουν έναν λόγο να μην πληρώσουν τα χρήματα. Η συμβουλή μου είναι να μην παίζετε αυτό το καζίνο. Θα κλείσω και τον λογαριασμό μου μαζί τους. Είναι εύκολο να πεις κλέφτες

Αυτόματη μετάφραση:
ivma81
πριν από 2 έτη

What's the point of gambling away the winnings? What happens if you get lucky and win even more? Are you going to play even more to make sure you'll lose it all? What's the point of playing if you want to lose? I don't get it...

You submitted a complaint, we're trying to help you, but we can't help if you don't reply to the complaint and gamble away all the money. Even if we wanted to punish the casino for not paying out the money, we can't, because the casino will simply say that they were ready to pay, but you lost it before they managed to send the withdrawal.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα