Μετά από αναμονή 3 εβδομάδων για μια αρχική ανάληψη ή 2500nzd, και ενημερώθηκα για προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών, τα χρήματα επέστρεψαν στον λογαριασμό μου στο καζίνο και μου ζητήθηκε να υποβάλω αίτηση για τραπεζικό έμβασμα αντί για μεταφορά τραπεζικής κάρτας, μου είπαν Τα χρήματα στάλθηκαν στις 15/4/2022, τώρα είναι 25/4/2022 και προφανώς άλλο πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών.
Έχει κανείς καμία πρόταση;
Αισθάνομαι σαν να με έχουν απατήσει.
After waiting 3 weeks for an initial withdrawal or 2500nzd, and being told of issues with the payment provider, the funds were returned to my casino account , and I was asked to apply for a bank transfer rather than bank card transfer, I was told the funds were sent on the 15/4/2022, it is now 25/4/2022, and apparently another problem with the payment provider.
Anyone have any suggestions?
Feels like I've been scammed.