Γειά σου,
Μπορώ να δω ότι καταφέρατε να υποβάλετε την καταγγελία t - αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος, οπότε περιμένετε κάποια εξέλιξη, παρακαλώ.
Λοιπόν, μερικές φορές τα καζίνο χρησιμοποιούν τον ίδιο κανόνα IP/οικογένειας για να κλείσουν λογαριασμούς αυτόματα. Αλλά πιστεύουμε ότι ο παίκτης δεν είναι υπεύθυνος για κάθε γείτονα που πιθανώς παίζει στα ίδια καζίνο.
Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hello there,
I can see that you managed to submit the complaint - this is the best way, so kindly wait for some development, please.
Well, sometimes casinos use the same IP/household rule to close accounts automatically. But we feel that the player is not responsible for every neighbor possibly playing in the same casinos.
I hope we will be able to help you.
Μάλιστα κύριε. δεν φταίει ο παίκτης. είναι εφαρμογή διαφήμισης παντού. έτσι και οι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτές τις εφαρμογές. Εάν οι χρήστες αυξηθούν, αυτό θα συμβαίνει πιο συχνά.
yes sir. this is not player fault. they are advertising application everywhere. so people also use this applications. if the users gonna increase this will happen more often.
Θα έλεγα ότι θα χρειαζόμασταν κάποιο επίπεδο συνεργασίας με το καζίνο για να προχωρήσουμε περαιτέρω, γι' αυτό σας ζητώ ευγενικά να κάνετε υπομονή. 🙏
I'd say that we would need some level of cooperation with the casino to progress further, so I ask you kindly to be patient. 🙏
Γεια, μπορείτε πάντα να βλέπετε τις ενημερώσεις όταν ανοίγετε την καταγγελία σας και ελέγχετε την κατάσταση:
Hi, you can always see the updates when you open your complaint and check the status:
Η Melbet είναι ένας από τους πιο συνιστώμενους BOOKMAKER στη Νιγηρία, οπότε αν δεν παραβήσατε τον κανόνα του, ηρεμήστε η κατάθεσή σας θα πληρωθεί.
Melbet is one of the most recommended BOOKMAKER in Nigeria, so if you did not breach thier rule,calm down your deposit will be paid.
Μάλιστα κύριε. δεν φταίει ο παίκτης. είναι εφαρμογή διαφήμισης παντού. έτσι και οι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτές τις εφαρμογές. Εάν οι χρήστες αυξηθούν, αυτό θα συμβαίνει πιο συχνά.
yes sir. this is not player fault. they are advertising application everywhere. so people also use this applications. if the users gonna increase this will happen more often.
Όχι, έχω μόνο 1 λογαριασμό από 3 χρόνια. Ο ενοικιαστής μου χρησιμοποιεί επίσης melbet. μένουμε στο ίδιο κτίριο. Του πρότεινα να χρησιμοποιήσει το melbet για να κερδίσει επιπλέον εισόδημα. χρησιμοποιούσε τον δικό του λογαριασμό στο κινητό του χρησιμοποιώντας τα δικά του τραπεζικά στοιχεία. Απλώς τον καθοδήγησα πώς να χρησιμοποιεί το melbet
No. i just have 1 account from 3 years. my tenant also use melbet. we live in same building. i reffered him to use melbet for earning extra income. he was using his own account on his own mobile using his own bank details. i just guided him how to use melbet
Εντάξει, τώρα κατάλαβα, οι φίλοι μου είχαν παρόμοια εμπειρία και οι λογαριασμοί τους έκλεισαν ενημερωμένοι, δεν μπορούσαν να το ανακτήσουν, μαζί με τα κεφάλαιά τους!
Όχι όμως στο melbet, το είχαν σε 1win και betmaster.
Okay now I get you, my friends had similar experience and thier accounts got closed upto date they couldn't retrieve it, together with thier funds in it!
But not on melbet, they had it on 1win and betmaster.
Ό,τι καλύτερο για το παράπονό σας, ελπίζω να επιλυθεί σύντομα!
All the best on your complaint, I hope it gets resolved soon!
Δεν παραβίασα κανέναν από τους κανόνες σύμφωνα με τις γνώσεις μου. Είμαι παλιός χρήστης όχι νέος. απλά δεν απαντούν στα mail μου
i didn't break any of there rule as per my knowledge. i am an old user not new. they just not giving any reply to my mails
Μερικές φορές αναρωτιέμαι πώς το καζίνο αντιμετωπίζει τους πιστούς παίκτες με τέτοιους τρόπους… είσαι από την Ινδία;
Ρώτησα μόνο επειδή έπαιξα σε ένα τρομερό καζίνο που λειτουργεί στην Ινδία.
Sometimes I wonder how casino treats loyal players in such manners....are you from india?
I only asked because I played on a terrible casino that operates in India.
Deenah, σημειώστε ευγενικά, ότι αυτό το νήμα έχει να κάνει με το "Melbet casino απαγόρευσε την ταυτότητά μου", ξέρω ότι νιώθετε ότι όλοι θα πρέπει να ακούσουν για το πρόβλημά σας με το 1win, απλώς συζητήστε αυτό το καζίνο σε ένα κατάλληλο νήμα (ή σχετικές) εάν η κατάσταση συμβαίνει, απλώς θέλουμε να διατηρήσουμε το φόρουμ αρκετά οργανωμένο.
Μπορείτε πάντα να χρησιμοποιήσετε το "προσθήκη συνδέσμου" (το εικονίδιο της αλυσίδας) για να συνδέσετε τα νήματα σας σχετικά με το καζίνο 1win στην ανάρτησή σας σε διαφορετικά νήματα, θα βοηθούσε πολύ 😉.
Ευχαριστώ.
Deenah, kindly note, that this thread is about "Melbet casino banned my id", I know you are feeling like everybody should hear about your problem with 1win, just kindly discuss this casino in a proper thread (or associated ones) if the situation occurs, we just want to keep the forum quite organized.
You can always use "add link" (the little chain icon) to link your threads about the 1win casino into your post in a different threads, it would help up a lot 😉.
Thank you.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.