ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο καζίνο δεν κάνει κράτηση για την κατάθεση

Το καζίνο δεν κάνει κράτηση για την κατάθεση

πριν από 1 έτος από Sommer2021
|
2002 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Είμαι αρκετά μεγάλος και αρκετά «έμπειρος» όσον αφορά τα καζίνο.


Μέχρι τώρα, όπως οι περισσότεροι από εμάς, είχα προβλήματα με τις αναλήψεις. Ποιος δεν το ξέρει αυτό; Η επαλήθευση καθυστερεί, απαιτούνται όλα τα παράλογα έγγραφα, γίνεται κατάθεση με την κάρτα και η κάρτα γίνεται δεκτή αλλά η ανάληψη δεν γίνεται στην κάρτα, διαδικτυακές επαληθεύσεις με την κάμερα web σαν εγκληματίας, κάποια στιγμή είπε ότι πρέπει να τελειώσετε ένα παιχνίδι πριν πληρώσουμε - που "φυσικά" δεν μπορούσε να τελειώσει "τεχνικά" για μέρες - η λίστα θα μπορούσε να είναι μεγάλη τώρα.


Σήμερα ξαφνιάστηκα ξανά - δεν σταματάς ποτέ να μαθαίνεις - Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ μου δεν είχε κλείσει σε καζίνο.


Υπάλληλος υποστήριξης στη συνομιλία είπε - δεν εξαρτάται από το καζίνο - πρέπει να έρθω σε επαφή με τον ΚΥΒΕΡΝΗ στην τράπεζα!


Τα χρήματα έχουν σαφώς χρεωθεί από τον λογαριασμό μου, υπάρχουν λεπτομέρειες κράτησης και το καζίνο δεν θέλει να πιστώσει το ποσό. Αυτό δεν μου έχει ξανασυμβεί σε κανένα καζίνο!


Δεν θέλω να κατηγορήσω κανέναν για τίποτα, αλλά αν αφαιρέσετε αυτό από τους 50-100 παίκτες, το καζίνο μπορεί να έχει ένα καλό ποσό για μερικές ημέρες πριν οι παίκτες πρέπει να μπερδευτούν με την τράπεζα, πολλά email και συνομιλίες με ανταλλάσσουν την υποστήριξη έως ότου το καζίνο πρέπει να κλείσει καλά τα χρήματα, γιατί σίγουρα θα καταλήξουν - τα χρήματα δεν υπάρχουν πλέον στον λογαριασμό μου.


Το καζίνο έχει καλή βαθμολογία εδώ, αλλά δεν μπορείτε πλέον να βασίζεστε στις αξιολογήσεις - παρόλα αυτά πιστεύω ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό να βαθμολογούμε πάντα τους παίκτες.



Αυτόματη μετάφραση:
Sommer2021
πριν από 1 έτος

I mean, it doesn't need to be casino's fault, but not even yours. There are 2 other subjects at least. Your bank and the payment provider that sends to money to the casino. The thing is you need to figure out who did the mistake there and the casino should always be willing to cooperate in this matter.

Anyway, you can start with your bank, tell them the money didn't reach the receiver and let them investigate. If their attempt to send the money failed, they should refund you or they'll get a proof that the money was send. It that case, you can forward the proof to the casino and then they should talk to their payment provider. All the transactions have their own transaction ID so they should be able to find the payment.

If it's a good casino, then it should be enough to send them for example a screenshot from your internet banking showing the transaction in order to start the investigation on their side. But you can always start with your own bank. The money can't get lost.

πριν από 1 έτος

Τράρα...Το πρόβλημα λύθηκε...

Δεν ξέρω τι βοήθησε τώρα ή ποιος πραγματικά έφταιγε..

Η τράπεζά μου πίστωσε ξανά το ποσό.. τα χρήματα έχουν μείνει στο λογαριασμό μου...

Δεν ρώτησα την τράπεζα, αλλά είπα στο προσωπικό υποστήριξης στο chat ότι θα γράψω εδώ στο φόρουμ.

Ήταν ξεκάθαρο για μένα ότι τα χρήματα δεν θα χαθούν, αλλά όπως έγραψες, μου έλειπε η συνεργασία - γιατί ο υπάλληλος υποστήριξης δεν είπε στείλτε την απόδειξη ή στιγμιότυπο.

Είμαι άνθρωπος που σε περίπτωση αμφιβολίας δεν συμβιβάζω κανέναν για τον «κατηγορούμενο».

Ωστόσο, δεν θα τολμούσα να κάνω άλλη συναλλαγή εκεί.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα. Σας γράφω γιατί δεν έχω λάβει τον κωδικό επαλήθευσης. Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
Sommer2021
πριν από 1 έτος

Hello Sommer2021 🙂

I just wanted to say that is great that the issue has been solved so quickly, because "normally" it takes quite some time for the casino to identify the issue.

Thank you for your experience and have a great Sunday😉

lupetrujillogaray3
πριν από 1 έτος

Hi there,

to avoid possible misunderstanding, kindly note that we are not a casino.

Can you explain what verification code you're missing and which casino is involved - if any, please?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα